ויוה לה דיוה: הדיוות מישראל וחו״ל שחייבות לשתף פעולה. יח"צ ח"ול, צילום מהאינסטגרם

ויוה לה דיוה: הדיוות מישראל וחו״ל שחייבות לשתף פעולה

מה יותר עוצמתי, מרשים, ונוצץ מזמרת דיווה מופיעה? שתי דיוות שמשתפות פעולה! אז מי הדיוות הבינלאומיות שהיינו רוצים שישתפו פעולה עם דיוות מהארץ? בואו לראות את השילובים המיוחדים!

במשך עשורים ארוכים, מי שסוחבות על כתפיהן את הלהיטים הגדולים והמוערכים ביותר בז'אנר הפופ והאופרה, הן הדיוות הגדולות. הדיוות הן נשים חזקות, עם כמויות של כשרון, קול שמלא בעוצמה ורגש, נוכחות בימתית מרשימה, ובמילה אחת: סטאריות. גם בארץ התגלו במשך השנים דיוות שללא ספק לא יורדות מהרמה העולמית, ולאחרונה אנחנו עדים ליותר ויותר זמרות ישראליות שמנסות את מזלן בז'אנר הבינלאומי. הכנו רשימה של הדיוות מארצינו הקטנה והדיוות מהעולם שהחלום שלנו הוא שישתפו פעולה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנה אינטרנשיונל ושר

אי אפשר לפתוח רשימה בנושא דיוות, מבלי מיד להזכיר את האחת והיחידה שהכניסה את המילה ״דיווה״ ללקסיקון של כולנו, דנה אינטרנשיונל. דנה העניקה למדינה שלנו גאווה בכמויות, כאשר זכתה בשנת 1998 בארוויזיון והביאה אותו לישראל. אז גם הוכיחה לכולם שלגמרי מגיע לה מקום בזירת המוזיקה הבינלאומית. את דנה היינו רוצים לראות משתפת פעולה עם האחת והיחידה, שבחו״ל מכונת גם ״אלת הפופ״, שר. שר שהתחילה את דרכה כבר בשנות ה-60 וסימנה את מקומה בתור אחת מדיוות הפופ הגדולות ביותר. שר מתאימה באופן מדויק לאנרגיות ול״וייבים״ של דנה. הנוכחות הצבעונית והנוצצת, הקולות המרשימים של השתיים, והעובדה ששתיהן נשים כל כך עוצמתיות, ממש גורמת לנו לרצות לראות את שתיהן על אותה במה או משתפות פעולה בסינגל משותף.

 

רוני סופרסטאר ובריטני ספירס

רוני דואני, או בשם הבמה שלה ״רוני סופרסטאר״ היא חד משמעית אחת מדיוות הפופ הישראליות האהובות בשנות ה-2000. בשנת 2004, דואני הוציאה את האלבום הראשון שלה ומאז שחררה להיטים ללא הפסקה, כבשה את כל המצעדים וקיבלה את התואר של מלכת הפופ הישראלית לאותה תקופה. דיוה נוספת משנות ה-2000, שחולקת עם רוני את הבלונד, היא כמובן בריטני ספירס. ספירס היא דיוות ה-פופ הבינלאומית לשנות האלפיים המוקדמות. עם להיטים מקפיצים שכבשו את העולם מאז ועד היום, מיליוני מעריצים ותמיכה אינסופית. כל אלו הופכים אותה לדיוה אמיתית או במילותיה של רוני - סופרסטאר. היינו שמחים לראות את השתיים במופע משותף של פופ מקפיץ, מבצעות את כל הלהיטים הגדולים, או מוציאות יחד להיט ענק.

 

נינט טייב וסלין דיון

דיווה ישראלית נוספת היא כמובן נינט טייב שזכתה בתואר ״המאמי הלאומית״ לאחר השתתפותה ונצחונה בעונה הראשונה של התוכנית ״כוכב נולד״. מאז טייב הספיקה להוציא אלבומים, לשחק בסדרה מצליחה, להופיע בפסטיגל, לשפוט בתוכנית טלוויזיה ולסמן את מקומה בתור דיווה ישראלית. דיווה בינלאומית שהתחילה את דרכה בניצחון בתחרות שירה גם כן, היא סלין דיון. דיון ניצחה בארוויזיון בשנת 1988 ומאותו רגע טיפחה את הקריירה שלה ביסודיות רבה. בזכות הקול העוצמתי הייחודי לה, דיון מכרה מעל ל-200 מיליון תקליטים ונחשבת לאחת מהמוזיקאים הנמכרים ביותר בעולם ודיווה ענקית. היינו משלמים הרבה בשביל לשמוע את שילוב הקולות הכל כך יפים ומצמררים של שתי הדיוות.

 

שירי מימון וביונסה

אם כבר מדברים על דיוות ועל נינט טייב, אי אפשר לשכוח את שירי מימון, שהגיעה למקום השני אחרי נינט בכוכב נולד ונחשבה ל״אויבת״ שלה בתעשיה במשך שנים רבות. כי לדיוות כמו לדיוות, יש גם אגו גדול. אבל העובדה שהיא לא ניצחה ממש לא נתנה לשירי לעצור אותה בדרך להצלחה ובדרך להפוך לדיווה ענקית. כעבור שנתיים מהתחרות שירי כבר ייצגה את ישראל בארוויזיון והוציאה את אלבומה הראשון. בהמשך שירי שחררה להיטים מצליחים, השתתפה כשופטת בתוכניות מוזיקה מצליחות ואף שיחקה במחזמר ״שיקגו״ בברודווי. את שירי היינו רוצים לראות משתפת פעולה עם קווין בי. מספיק לצפות בקליפ אחד של ביונסה בשביל להבין למה היא ההגדרה המושלמת לדיוה. לשתי הזמרות קול עוצמתי ומרשים, ושתיהן פרפורמריות מדהימות, ולכן היינו שמחים לראות אותן משתפות פעולה ומופיעות יחד.

 

זהבה בן וברברה סטרייסנד

זהבה בן אחת הזמרות האהובות והמוערכות בארץ היא לגמרי דיווה מהרמה הגבוהה. לזהבה קול עמוק, מרגש, ומצמרר, וקשה להישאר עם עיניים יבשות כשמאזינים לשירים שלה. זמרת עם קול כזה מצמרר ומרגש מהצד הבינלאומי, היא ברברה סטרייסנד. ברברה זכתה בעשרות פרסים ומוגדרת כאגדה בעולם המוזיקה. היינו רוצים לראות את שתי הזמרות משתפות פעולה ויוצרות בלאדה מרגשת סוחטת דמעות שתשלב את הקולות היחודיים של השתיים.

 
תגובות