הצליחו בגדול: הזמרים ששנת 2021 הייתה השנה שלהם. אינסטגרם ויוטיוב גלגלצ

הצליחו בגדול: הזמרים ששנת 2021 הייתה השנה שלהם

אז איך עברה עליכם השנה הזו? בין העליות והירידות שכולנו חווינו, היו אנשים שדווקא הצליחו להתרומם ומיצו את השנה הזו בצורה הטובה ביותר! אלו הזמרים שאפשר להגיד ששנת 2021 הייתה לגמרי השנה שלהם

סוף השנה קרבה מתמיד ועוד רגע תיכנס אלינו שנת 2022. שנת 2021 כללה את המשכה של הקורונה, ראש ממשלה חדש וגם כמה פרידות כאובות בביצה. בנוסף, בשנה הזו התגלו אלינו לא מעט זמרים חדשים וגם ישנים שעשו קאמבק מטורף ושברו את כל המצעדים. אז לרגל השבוע האחרון של השנה אספנו לכם רשימה של אמנים שהצליחו בטירוף והיו בטופ שלהם השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אוליביה רודריגו

אוליביה היא לגמרי התגלית הבינלאומית האמיתית של השנה. כבר בינואר התמכרנו לשיר "Driver's license"  ומשם היא לא עצרה. היא שחררה עוד להיטים כמו "Déjà vu" ו-"Good 4 u" ואלבום הבכורה שלה "Sour" שבר את כולנו. בנוסף זכתה בפרס תגלית השנה של Mtv וגם מועמדת לשבעה פרסי גראמי. אין ספק ש-2021 הייתה פשוט מדהימה לאוליביה.

 

רן דנקר

את רן דנקר הכרנו כבר לפני 17 שנה בסדרה "השיר שלנו" אבל השנה הוא חזר ובגדול לקדמת הבמה עם השיר "בית משוגעים" והמוזיקה שלו הפכה למוערצת בכל המדינה. שרנו ושמענו את השיר הזה בכל מקום עד כדי כך שהוא אפילו זכה ב-"שיר השנה" במצעדים הנחשבים. בנוסף, רן זכה לעוד הצלחות השנה כמו השיר החדש שלו "השמלה החדשה שלי" שהפך גם הוא ללהיט, שיתוף פעולה עם סטטיק ובן אל וגם ההשתתפות שלו בימים אלו בפסטיגל. 

 

אדל

אחרי חמש שנים שבהם אדל נעלמה, שנת 2021 סימנה את הקאמבק הגדול שלה. היא שחררה את השיר "Easy on me"  שנהיה ללהיט מהר מאוד ומככב בעשרייה הפותחת של המצעד הבילבוארד המכובד מאז יציאתו. וגם שחררה את אלבומה הרביעי הנקרא "30" שכבר מכר מיליוני דיסקים ברחבי העולם.

 

מאנסקין

השנה גם נחשפנו ללהקה האיטלקית "מאנסקין". הזכייה באירוויזיון במאי האחרון נתנה להם חשיפה בעיקר באירופה אבל לא רק. בעקבות ההצלחה של הקאבר שלהם "Beggin" והשיר המפורסם שלהם "I wanna be your slave", הם הפכו לכוכבים גם בארצות הברית בזכות הטיקטוק, הופיעו בתוכניות אירוח השונות, בטקסי המוזיקה שבהם קיבלו מעומדויות וזכו בטקס MTV באמן הרוק של השנה. הם לגמרי הגיעו להישגים מטורפים במיוחד בשביל זמרים ששפת האם שלהם היא לא אנגלית.

 

ליל נאס אקס

ליל נאס אקס הצליח בטירוף השנה ולהכיר אותו בשבילנו זאת אחת מהסיבות שהפכו את השנה שלנו לטובה יותר. השיר שלו "Call me by your name" כבש את טיקטוק והגיע למקום הראשון במצעד הבילבוארד. הקליפים המיוחדים שלו שברו את האינטרנט והוא קיבל את פרס קליפ השנה של MTV. בנוסף, הוא סוף סוף שחרר את אלבום הבכורה שלו הנושא את אותו שם שכבר קיבל מועמדות לאלבום השנה בגראמי.

 

תמיר גרינברג

תגלית השנה הישראלית לגמרי מגיעה לתמיר גרינברג. תמיר השתתף ב-"הכוכב הבא" ועם הכישרון הענק והסגנון הייחודי שלו הוא גם ניצח. מאז שיצא מהתוכנית הוא הופיע בכל הארץ ובכל ההופעות הגיע לסולד אאוט וכל זה כשעדיין לא שחרר אף שיר לרדיו. אנחנו מחכים כבר לשמוע מה הוא מתכנן לנו.

 

דה קיד לארוי

עוד זמר ששמחנו להיחשף עליו השנה הוא לגמרי דה קיד לארוי - אוסטרלי ורק בן 18 וכבר נחשב לראפר מבטיח. הכרנו אותו עם השיר "Without you" שהפך ללהיט מהר מאוד וקיבל שיתוף פעולה עם מיילי סיירוס, אבל השיר המצליח ביותר שלו הוא לגמרי השיתוף פעולה עם ג'סטין ביבר - "Stay" שכבש את כל המצעדים.

 

עדן בן זקן

ונסגור את הרשימה עם מלכת השושנים שלנו - עדן בן זקן. עדן תמיד מצליחה אבל השנה היא שחררה מלא שירים חדשים, אלבום וגם התנסתה בז'אנרים חדשים כמו ראפ בשיתוף הפעולה שלה עם נתן גושן וגם גרמה לכל המדינה לשיר "אני לא שותה וודקה, רק ג'ין טוניק מועבט". היא גם מילאה את בלומפילד שני לילות ברצף ובנוסף למוזיקה היא שחררה קולקציית מייקאפ על שם מישל - הבן שלה. לגמרי שנה עמוסה ומוצלחת.

 
תגובות