רגע לפני ההופעה של מארון 5: השירים שאתם חייבים להכיר. צילום מסך מהקליפ

רגע לפני ההופעה של מארון 5: השירים שאתם חייבים להכיר

אדם לוין וחבריו כבר נחתו ומתכוננים לשני ההופעות שלהם בתל אביב, אבל האם אתם מוכנים ומכירים את כל השירים? אנחנו כל כך מתרגשות ובמיוחד לכבוד זה הכנו לכם רשימה של כל השירים שאתם חייבים להכיר לפני ההופעה

אחרי חודשים של המתנה, זה סוף סוף קורה ואדם, ג'יימס, מייקל, ג'סי, מאט, סם ופי ג'יי - להקת מארון 5 כבר בארץ ומחכים לשני הופעות הסולד אאוט שלהם בפארק הירקון. הם יופיע עם שלל להיטיהם הגדולים וגם עם שירים שאולי קצת פחות תכירו, לכן הכנו לכם רשימה של כל השירים שאתם חייבים להכיר ושגם צפויים להיכנס לסטליסט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Beautiful Mistakes

השיר הראשון הוא שיר יחסית חדש שיצא רק לפני שנה ולמרבה ההפתעה, מסתבר שהרבה ישראלים לא מכירים אותו. "Beautiful Mistakes" הוא שיתוף פעולה מטורף עם הראפרית מייגן דה סטליון והוא מערבב בין פופ לרוק עם קצת היפ הופ מצידה של מייגן. השיר מדבר על הטעויות הקטנות, הגדולות והיפות שאנשים עושים במערכות יחסים. שיתוף הפעולה בין הלהקה למייגן היה מפתיע "מה שהיא עשתה היה פשוט מופלא, וזה הביא את השיר לרמה חדשה לגמרי" - אדם על מייגן.

 

Nobody's Love

השיר, שנחשב עוד חדש הוא סינגל מהאלבום החדש ("Jordi") ואין לנו ספק שתתמכרו אליו אחרי שמיעה ראשונה. את השיר הם הוציאו בעקבות מגיפת הקורונה וההפגנות על המקרה של ג'ורג' פלויד. זה המסר של אדם - "כל התהליך של שכלול השיר הזה נעשה מתוך מחשבה על כל העולם. אני מקווה ש"Nobody's Love" הוא שיר שיכול לתת לכולם רגע של שלווה והרהורים במהלך הרגע חסר התקדים הזה בסיפור העולם שלנו". הקליפ צולם במהלך בידוד בלוס אנג'לס בבית של אדם ועל ידי טלפון ולא מצלמה מקצועית. השיר הוא גם שיר מחאה על המריחואנה ובתחילתו יש מסר שמתחיל במשפט - "זה הזמן לסיים את המלחמה במריחואנה". 

 

Wait

השיר הבא הוא "Wait" שהוא סינגל מהאלבום החמישי שלהם. השיר הוא בלדה קצבית שמדבר על ניסיון להצלת מערכת יחסים כושלת. בשיר הוא מספר שהוא יודע שהוא היה בן זוג רע, אבל הוא עדיין אוהב אותה ולכן הוא מתחנן בפניה להישאר ולשמוע אותו במקום ללכת. השיר הגיע למקום ה-24 במצעד ה-Hot 100 של הבילבורד. השיר לוקח חלק באלבום השישי של הלהקה - "Red Pill Blues" אך שוחרר כסינגל ב-31 באוקוטובר - שזה גם ההלאווין.

 

Harder To Breath

השנה השיר הזה חוגג 20 שנה ובנוסף הוא גם הסינגל הראשון ששחררה הלהקה. השיר משלב נגיעות של רוק ופופ ומדבר על חברת התקליטים שלהם ועל איך שהם הפעילו לחץ על הלהקה ליצור שירים מסויימים ולהוציא את התקליט. הסיפור מאחורי השיר התחיל כשהלהקה חשבה שיש להם מספיק שירים לאלבום אבל חברת התקליטים החליטה שזה לא המצב ואמרה להם להמשיך לכתוב. אדם לוין (סולן הלהקה) כתב את השיר הזה בתסכול מהלחץ. בדיעבד, בזכות זה שאדם כתב אותו, הוא הפך להיות הלהיט הראשון שלהם ואחד מהשירים האהובים עלינו שלהם!

 

Cold

השיר הבא יצא לפני כחמש שנים והוא שיתוף פעולה עם הראפר "Future". בשיר אדם כועס כי אהובתו מתרחקת ממנו רגשית וכבר לא משתפת איתו שום דבר והוא מרגיש שהוא לא מכיר אותה יותר. השיר הגיע למקום ה-16 במצעד של בילבוארד וכבש מצעדים ברחבי העולם. בקליפ משתתפת בהאטי פרינסלו (אשתו של אדם) ומתחיל כשאדם נוהג במכונית ומקבל הזמנה למסיבה של פיוצ'ר. בנוסף, אשתו מתקשרת שיקנה חלב בדרך הביתה. במסיבה הוא מקבל חומר הזייה ומתחיל לראות דברים מטורפים. הקליפ נגמר בכך שחוזר הביתה עם החלב ומספר לאשתו את כל מה שקרה. שווה צפייה!

 

Lost

עוד שיר שיצא ממש לאחרונה כחלק מהאלבום החדש ("Jordi") וחשוב מאוד שתכירו הוא "Lost". על השיר סיפר אדם - "Lost הוא אחד מהשירים האהובים עליי שנעשו אי פעם. אני חושב שזה פשוט לוכד את כל מה שהלהקה מייצגת בשיר אחד. בין אם אהבתם אותנו אז, בין אם אתם אוהבים אותנו עכשיו, בין אם תאהבו אותנו אחר כך, אני חושב שזה סוג של סאונד קלאסי שתמיד היה לנו". השיר מדבר על מצב שבו אנחנו מבינים שסוף סוף מצאנו את עצמנו, אחרי שהיינו אבודים במשך הרבה זמן.

 

Sunday Morning

השיר הזה הוא חלק מאלבום הבכורה שלהם שנקרא "Songs About Jane". השיר הוא בלדה מרגשת המתארת איך אי אפשר להוציא מישהו מהראש ועל איך כל השאר חסר טעם אלא אם כן מפנים זמן לאנשים החשובים ביותר. שיר מדהים וקליט.

 

She Will Be Loved

ונסיים עם השיר "She Will Be Loved" שהוא הסינגל השלישי מאלבום הבכורה שלהם. גם השיר הזה היא בלדה מרגשת ומספרת את סיפורה של בחורה שמתמודדת עם כמה בעיות ובחור שמנסה לעזור לה לפתור אותן. אדם אמר על השיר שזה שיר שכתב על בחורה ובחור שהכיר שהיו להם מערכת יחסים סוערת ובעייתית. למרות הנושא הכואב, השיר הגיע למקום החמישי במצעד היוקרתי של בילבורד.

 
 
תגובות