סיכומוזיקלי: איתי לוי בשיר לעצמאות ומשה פרץ מרגש. צילום מסך מגלגלצ

סיכומוזיקלי: איתי לוי בשיר לעצמאות ומשה פרץ מרגש

השבוע היה שבוע מיוחד במדינה, המעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות מעורר הרבה רגשות מעורבים ועם העצב מגיעה גם השמחה. השבוע יצאו שירים מרגשים ומדהימים שאנחנו בטוחים שתרצו להכיר ולהתחבר אליהם. בשביל זה, גם בשבוע המרגש הזה אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי כדי לרכז את כל השירים האלה • האזנה נעימה!

שוב עוד שבוע מיוחד ומרגש עבר והגיע הסופ"ש ואיתו גם הסיכומוזיקלי שלנו. השבוע היו הרבה מועדים חשובים וכמובן שאיך אפשר לא? גם שירים חדשים, מוצלחים ומרגשים. השבוע בסיכומוזיקלי: איתי לוי בשיר מיוחד ליום העצמאות, גיא ויהל ממשיכים להדהים וליאור נרקיס ששיתף פעולה עם שני יוצרים מובילים בתעשיית המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איתי לוי - חינמיים

איתי לוי שיחרר שיר חדש יחד עם די ג'יי דור גל לרגל יום העצמאות והמופע הקרב שלו בקיסריה. השיר מתאים לאווירת הקיץ הקרב אלינו ומדבר על התופעה הישראלית שכולנו מכירים. הסינגל בעל קצב קליט והוא פשוט מתנגן לנו בלופים בפלייליסט! הוא שחרר את השיר במיוחד לכבוד יום העצמאות וכתב - "המעבר בין זיכרון לעצמאות כל כך ישראלי ומראה שיותר מכל עם ישראל חי וממשיך לצעוד קדימה".

לסיכום: פוטנציאל ללהיט

 

ליאור נרקיס - וזה חזק

ליאור נרקיס לגמרי מכניס אותנו לאווירת הקיץ והמסיבות עם הסינגל החדש שלו ״וזה חזק״, הסינגל בעל קצב מרים שעושה לנו פשוט חשק לקום ולרקוד ולא לשבת לרגע. אין לנו ספק שהשיר יתנגן בכל מקום בחודשים הקרובים!

לסיכום: מרים את האווירה

 

גיא ויהל - זה בא לי טוב

גיא ויהל משחררים סינגל שלישי מתוך האלבום שצפוי לראות אור בעתיד הקרוב. בסינגל החדש שיתפו הצמד פעולה עם אבי אוחיון ומתן דרור, והמשיכו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב, לשחרר מוזיקה טובה.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

אודיה - הרב שלי אומר

אודיה שיחררה השבוע סינגל חדש שכתבה והלחינה, הסינגל מדבר על זוגיות רעילה, בה הכותבת מנסה להשתחרר מבן הזוג ולא מצליחה להשאיר אותו בעבר. השיר בעל קצב מהיר וממשיך הסגנון הייחודי שאופייני ליוצרת בשיריה המקוריים.

לסיכום: מרגש ואמיתי

 

אושר כהן - אהובי לב אדום / חמישי שישי

ממש בקרוב הוא עומד לעלות בפעם השלישית השנה למופע נוסף באמפי קיסריה בתאריך ה-18.5.22. רגע לפני, הוא שיחרר השבוע שני סינגלים מפתיעים במכה - "חמישי שישי" ו-"אהובי לב אדום" שאיתם גם יופיע בפעם הראשונה על הבמה במופע בקיסריה. את המוזיקה המעולה של אושר אנחנו כבר מכירים ואוהבים מהעבר, הוא שיחרר לנו מגוון להיטים שעד היום לא יצאו לנו מהפלייליסט ועכשיו, עם שני השירים החדשים האלו שכתב והלחין ממש בעצמו - אין יותר מאושרים מאיתנו.

לסיכום: כוכב אמיתי

 

נוי בנעים - תקוות גדולות

לאחר שהוציאה את הסינגל הראשון שלה - "צמרמורות" ואפילו ביצעה ראיון מרגש ממש כאן בפרוגי, היא הוציאה השבוע את הסינגל השני והמבטיח שלה - "תקוות גדולות". את השיר היא כתבה והלחינה יחד עם רובי פאייר ואלי חולי המדהימים ואת העיבוד וההפקה המוזיקלית עשה רובי פאייר. השיר מצד אחד נעים וכיף לשמיעה אך גם מכיל מסר חזק ויפה - להיות חזקות בקשרים ולהמשיך הלאה מאלו שעושים לנו לא טוב. גם הקליפ מאוד מיוחד ומציג סיטואציות יומיומיות בין בני זוג במערכת יחסית שהיא חצי רגילה וחצי רעילה.

לסיכום: מקסימה

 

שווה האזנה

משה פרץ - ממעמקים

השבוע התארח משה פרץ באולפן של גלגלצ בתוכנית "בגלגלייב עם דלית רצ'שטר" וביצע שם את השיר האהוב עליו - "ממעמקים" של עידן רייכל. כמו תמיד, משה לא מפסיק לרגש אותנו ועם הביצוע המדהים שלו, אנחנו יכולים להישען על הספה ולהירגע עד יום ראשון.

 

מאיה דדון - שיר למעלות

השבוע ציינו את יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. לכבוד היום המרגש והעצוב הזה, הוציאה הזמרת האהובה מאיה דדון קאבר מיוחד לשיר המסורתי והאהוב - "שיר למעלות". אין ספק שמאיה יודעת לרגש ויחד עם היום הזה, זה הפך לנו את הלב לגמרי.

 
תגובות