מזל טוב: שלומי שבת חוגג 60!. צילום: יחסי ציבור

מזל טוב: שלומי שבת חוגג 60!

הזמר והמנטור הכי מוערך בישראל, שלומי שבת, חוגג יום הולדת 60 ואנחנו כאן כדי להזכיר לכם את כל הלהיטים הכי מרגשים, יפים ומשעשעים שלו, מוכנים למצעד השירים?

שלומי שבת, הכוכב הכי אהוד במדינת ישראל, המנטור של תכנית הריאלטי "דה וויס" והזמר עם הנשמה הכי גדולה שיש חוגג את יום הולדתו ה-60 לאחר 11 אלבומים מצליחים, הופעות רבות ושירים שיחרטו בהיסטורית המוזיקה של מדינת ישראל. לכבוד יום ההולדת, החלטנו לרכז עבורכם את כל הלהיטים האהובים שלו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

תנו לגדול בשקט

השיר "תנו לגדול בשקט" אותו מבצע שבת יחד עם פבלו רוזנברג הוא השיר ה/15 מתוך אלבומו השביעי "זמן אהבה" השיר שמתחבר מאוד למצב מדבר על הרצון הפשוט לחיות בשקט ובשלווה, ללא מלחמות, ללא הרוגים וללא פחד. השורה הכי חזקה בשיר היא "מלחמה אל נא תלמדוני, את אהבתכם הראוני, תנו לגדול בשקט", ניתן לראות כי למרות שהשיר נכתב לפני 11 שנים הוא עדיין רלוונטי מאוד לתקופתינו

מצמרר!
 

הלב

השיר "הלב" הוא אחד מתוך שירים רבים של שלומי המדברים על אהבה, אך הוא בהחלט הכי כובש! שלומי לא יכול בלי אהובתו ובלי החיוך שלה, אין דבר יותר מקסים מזה. השיר מראה שחשוב ללכת עם הלב שלך ולשמוח תמיד, גם אם לפעמים קשה.

"חייכי גם אם זה כואב לך"
 

אבא

השיר "אבא" של שלומי הוא שיתוף פעולה עם בנו אביהו שבת. השיר המצמרר נכתב תחילה לשרית חדד אך היא בחרה לוותר עליו מפני שהיה לה שיר לאבא שלה כבר, והשיר הועבר לשלומי. השיר יצא בשנת 2008 ובשנת 2012 אביו של שבת שהיה סבו של אביהו נפטר, מאז השיר קיבל משמעות גדולה הרבה יותר עבור שלומי. אין ספק שהשיר הזה הוא אחד מהשירים הכי מרגשים של שלומי, איך ששומעים אותו עולה תחושת מחנק בגרון והדמעות מתחילות לזלוג. מעט לפני יום הזיכרון האחרון שלומי יצא בחידוש לשיר, אותו הקליט עם יתומי צה"ל שעבורם השיר הזה הפך להמנון בעל משמעות רבה. 

השיר הכי מרגש של שבת
 

יש לך

השיר "יש לך" הוא שיר אהבה יפייפה, המדבר על התחלת זוגיות, שזה הדבר הכייפי והרומנטי ביותר. אין ספק ששלומי הוא בחור כובש, שירי האהבה שלו יוצאים מדהימים! השיר זכה להיות השיר המושמע ביותר ברדיו בשנת 2012, שלומי הצליח לחבר אליו את הקהל ולסחוף אותו אחריו בצלילים העדינים, במילים היפות ובאווירה הנעימה שהוא משרה.

סוחף!
 

בחוף של טרפטוני

ולסיום קצת משעשע: אי אפשר לסגור את הכתבה הזו בלי הלהיט הגדול של שלומי, "בחוף של טרפטוני". השיר הזה הוא אחד השירים המקפיצים והמשעשעים של שלומי, הוא מראה לנו צד אחר שלו, צד קליל והומוריסטי יותר. 

משעשע!
 

SO... המון מזל טוב לזמר הענק שלומי שבת, מה תרצו לאחל לו?

תגובות