לא מתכוון ללכת: שיר לוי בסינגל חדש. צילום: אוהד רומנו

לא מתכוון ללכת: שיר לוי בסינגל חדש

הזמר המוכשר, שיר לוי, פותח סיבוב הופעות חורפי ואין דרך טובה יותר מלפתוח אותו עם שיר חדש הנקרא "אל תלכי". מה חשבנו על השיר?

 

לפני כמעט כעשור, עוד בן של עוד זמר מצליח ניסה לפרוץ, והוא כמובן שיר לוי בנו של הזמר האגדי, ישי לוי. שיר לאט לאט הוכיח לנו שהוא לא רק הבן של ויש לו לא פחות כישרון מאביו, עם הזמן הוא נפתח ליותר ויותר אנשים, הצליח להגיע לליבם וכל זאת באמצעות הקול הכובש שלו, השירים המעולים שהוא מוציא והחומרים האיכותיים עליהם הוא לא מתפשר לעולם. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כרגע, לוי הקטן מחליט לשתף פעולה עם אחת הזמרות המצליחות במדינה, מירי מסיקה. החיבור ביניהם נעשה בעיקר בגלל הערכותיו של לוי לזמרת מסיקה, שחושב שהיא זמרת מדהימה. כמו כן, הוא גם עבד עם בעלה, המפיק אורי זך, על אחד מהלהיטים האחרונים שהוציא, "להשתגע", דבר שהוביל באופן טבעי לחיבור השניים.

היום, הוא הוציא את השיר "אל תלכי", שכתב והלחין אורי בן ארי, שמשוחרר גם בגירסת רמיקס של שרון יוספוב ביט. אבל אנחנו נתמקד בעיקר בגירסה המקורית, בה לוי שר בעדינות לאורך כל השיר ועוזר לנו להבין את משמעותו בקלות. כמו כן, הוא מכניס סילסולים קטנים במקומות לא צפויים שגורמים לנו לא להשתעמם ולהתרגש מהשיר, שגם הוא מדבר על אהבה בין גבר לאישה ובו הוא מסביר לנו שהעולם שלו לא יישאר אותו דבר אם אהובתו תעזוב אותו. 

 

גוף ההודעה

תגובות