שילוב מנצח: אברהם טל והדג נחש בסינגל חדש!. צילום: זוהר רון

שילוב מנצח: אברהם טל והדג נחש בסינגל חדש!

לקראת מופע משותף של ענקי המוזיקה הישראלית, אברהם טל וחברי ההרכב "הדג נחש" מוציאים יחד סינגל מיוחד הנקרא "תן לי מנגינה", מה דעתנו עליו? הכנסו

שילוב מנצח
 

לראשונה על במה אחת יפגשו למופע משותף המוזיקאים המוכשרים בארץ, חברי להקת "הדג נחש" והזמר אברהם טל, לערב חד פעמי שכולו גרוב וקצב עם מיטב הלהיטים של כל אחד מהם. במיוחד בשביל זה, הוציאו יחד סינגל מקפיץ וסוחף הנקרא "תן לי מנגינה".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

השילוב בין האמנים המוכשרים שמצליחים לכבוש אותנו בכל פעם מחדש כנראה פועל מעולה. אברהם טל ו"הדג נחש" הרכיבו יחד מופע חדש, בו כולם מבצעים את השירים של כולם. המופע יעלה בעוד כשבועיים על במת האנגר 22 במסגרת פסטיבל גולדסטאר זאפה סאונד סיסטם. אין ספק שהשילוב בין האמנים מוצלח בהחלט, בשיר הכל פועל, הקולות יחד, העיבוד והלחן.

השיר החדש, "תן לי את המנגינה", נוצר על ידי עבודה משותפת מוחלטת בין אברהם לחברי הלהקה, מהרגע בו עלה הרעיון לשיר ועד המיקס הסופי; הם כתבו אותו, הלחינו והפיקו מוזיקלית והתוצאה, לפניכם. השיר מדבר על המצב במדינה וכולל בתוכו הרבה אלמנטים תנכיים, בשיר הם מראים עד כמה קשה בימינו ומה שהם רוצים בסופו של דבר, זה את המנגינה שלעולם לא מאכזבת.

 
 
תגובות