בוקר טוב? השירים שהכי כיף לקום איתם בבוקר. צילום: צילום מסך מהסרטון

בוקר טוב? השירים שהכי כיף לקום איתם בבוקר

למי לא בא לשבור את השעון מעורר שלו בכל בוקר מחדש? נכון זה מעצבן, אבל אם הוא כבר מצלצל, לפחות שישמיע שיר שאנחנו אוהבים. במיוחד בשביל זה, אספנו בשבילכם מספר שירים שיתאימו

אין ספק שאחד הדברים הכי קשים בחיים זה לצאת מהמיטה בבוקר ולקום מוקדם לבית הספר, לצבא או לעבודה. כמובן שכולנו פשוט מתאפקים לא לשבור את השעון שחופר לנו לקום, אבל אם אנחנו חייבים, נסתפק בזה שהוא יצלצל עם השיר שאנחנו הכי אוהבים. במיוחד בשביל זה, כתבתנו אספה בשבילכם מספר שירים שיכולים להיות מתאימים, אז עם איזה שיר הכי כיף לקום בבוקר?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

פאר טסי - "דרך השלום"

כן כן, הלהיט שמושמע בימים אלו בכל מקום אפשרי והצליח לכבוש את המדינה, ללא ספק יכול להעיר אתכם עם מלא אנרגיות ועם חיוך על הפנים! "דרך השלום" של פאר טסי, זהו שיר שגם אם תהיו הכי מדוכאים ועייפים שיש, יצליח לגרום לכם להזיז את כל הגוף ולהכנס לקצב ואנרגיות.

 

Your song" - Elton John"

ברור שעם השיר הזה אנחנו ממש אוהבים לקום, בכל זאת זה "השיר שלנו". השיר האגדי, "Your song", ממלא אותנו בשלווה ובנחת ומזכיר לנו כמה טוב ונפלא גם מחוץ לחלום וכמה חשוב שאנחנו נמצאים בעולם. שיר שמצליח להעיר אותנו לבוקר מלא באהבה עצמית ורצון לחבק את על מי שנראה בדרך לבית ספר, שווה את זה.

 

גיא ויהל - "רצים באוויר"

השיר נפתח בשורה "זה לא היה הזמן ללכת...", טוב, אנחנו באמת לא רוצים ללכת, מהמיטה. אבל לצערנו חייב, ואם כבר לקום באנרגיות טובות אז מזל שיש את גיא ויהל. שילוב הקולות הפשוט מושלם בין השניים בשיר "רצים באוויר" וההרמוניה הממלאת באופטימיות, יוצרות להיט שתמיד כיף לשמוע, אפילו בבוקר. שיר שללא ספק יקים אתכם עם חיוך ומרץ למשך כל היום.

 

Wake me up" - Avicii"

אז הלהיט של אביצ'י שכבש כל מצעד אפשרי בארץ ובעולם, כובש לנו גם את הבוקר! שיר שמעיר אותנו בדיוק כשנגמר החלום, עם שיר כזה אין מצב שלא נקום עם מלא אנרגיות ותחושות טובות ליום מהיר וכיפי. השיר כל כך מקפיץ ומהנה שאשכרה אפשר לקום עם חיוך. רק אל תשכחו להחליף מפיג'מה לפני שאתם רוקדים את כל הדרך לבית הספר.

 

עילי בוטנר וילדי החוץ - "תם ולא נשלם"

אם השיר הזה יעיר אותנו ויפתח לנו את הבוקר, אנחנו לגמרי נקום מהמיטה לבוקר פשוט מושלם ומלא אנרגיות. שילוב הקולות המדהים של השלישיה המוכשרת הלוקחת חלק בהרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ", יגרמו לנו לקום בבוקר על צד ימין לעוד בוקר של הרגשה טובה ויום מלא בכיף.

 

Heart Attack" - Demi Lovato"

טוב, אז את דמי לובאטו אנחנו מוכנים לשמוע גם כל הלילה אם צריך, אבל אם היא מעירה אותנו בבוקר, זכינו! עם שיר כזה אין מצב שנישאר מבואסים שהגיע הבוקר ושצריך עכשיו ללכת להקשיב לשיעור היסטוריה. אנחנו אוהבים לקום עם דמי במיוחד עם השיר "Heart Attack" שמצליח לעלות לנו חיוך על הפנים ולגמרי ישאיר אותו שם עד סוף היום.

 

לירן דנינו - "הרבה ממך נשאר"

אחד הזמרים שאנחנו הכי אוהבים לקום איתו בבוקר זה ללא ספק עם הזמר המוכשר לירן דנינו. למה? הקול המרגיע והמרגש שלו לגמרי יעיר אותנו ליום מלא באהבה ואושר, ביחוד בשיר "הרבה ממך נשאר". אמנם יש מצב שנרצה להמשיך לישון ולחלום בגלל שהוא כלכך רגוע ושליו אבל לפחות לא נקום בבהלה.

 

"Nicki minaj - "Starships

אז איך אפשר להכין רשימה של שירים מעוררים בלי שיר של ניקי מינאז'? "Starships" הוא בלי וויכוח אחד השירים שהכי כיף לקום איתם בבוקר! העיבוד של השיר, הלחן המקפיץ וכמובן קולה של ניקי הם המתכון לבוקר מעולה, תתכוננו לקום עם חיוך גדול ואנרגיות מטורפות.

 
תגובות