בחירת העורכים: שירי מימון ואיזי הם זמר וזמרת השנה בארץ!. צילום (מימין): דודי חסון ופייסבוק

בחירת העורכים: שירי מימון ואיזי הם זמר וזמרת השנה בארץ!

גם במוזיקה שנת 2014 הייתה שנה מאוד מפתיעה ומגוונת, ובין עשרות הזמרים המוכשרים שבלטו השנה אנחנו בחרנו את איזי ושירי מימון לזמר וזמרת השנה, אז מה הם עשו במהלכה? הכנסו

אז לצד בחירות פרוגי בנבחרי השנה, גם אנחנו בפרוגי ובצוות הכתבים החלטנו לבחור את זמר וזמרת השנה שלנו, והנה הם, שירי מימון ואיזי, ארז שרון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

זמר השנה של פרוגי - איזי!

את תואר "זמר השנה" שלנו קטף לא אחר מאשר הזמר והיוצר המוכשר ארז שרון, או כפי שאנחנו מכנים אותו - איזי! כיום, על סף שנת 2015, נמצא איזי במעמד של אחד מהזמרים האהובים בישראל, בין הראפרים המוכשרים ביותר שפרצו לתודעה, וסביבו כבר התאגדו להם עשרות אלפי מעריצים שלחלקם הוא מהווה מקור השראה לכתוב וליצור מוזיקה, הוא ללא ספק הפך להיות לתופעה ממכרת שרק מתפתחת וגדלה.

כתבת: נוי בניסתי; צילום: אלון אלבכרי; עריכה: עדן לוי
 

שנת 2014 הייתה שנה מוצלחת ומשמעותית ביותר בשביל איזי, זו הייתה שנה שבה התקדם כמה משבצות וזכה לתארים רבים ושונים ממה שהיינו רגילים עד עכשיו. השיר הראשון שהוציא איזי בשנת 2014 התפרסם ביום הראשון של השנה, אחרי שטאליסמן ליווה את איזי מאז הופעת השקת האלבום הראשון, החליטו השניים לשתף פעולה בשיר "שים הכל בצד". מיד אחריו הוציא את הלהיט הבלתי נשכח "בין הבודדים", אותו יצר איזי יחד עם ג'ורדי והקליפ שלו אף הגיע למקום הראשון במצעד הרשמי וקליפ השבוע ב-MTV. בין אם תרצו או לא השיר הזה יעמיד אתכם על הרגליים ויגרום לכם להתנוענע ולרקוד בטרוף.

עוד בנושא איזי
"משתדל כמה שפחות לשמוע את עצמי"
לידור אלימלך
הראפר הכי מצליח במדינה, אליל הנוער ואחד מהאנשים המצחיקים ביותר, ארז שרון המכונה EZ, שוחח איתי בווטסאפ על המוזיקה והפירוק של "התיירים", בין היתר הוא גם מאיים לתבוע את פרוגי, פותח חזית עם מיילי סיירוס, חולם על בר רפאלי וכמובן מלמד אותי להכין ביצים קשות. שווה להיכנס, מצחיק!

כמובן שאיזי בלט בשנה הזאת גם בזכות שיתופי הפעולה שלו עם אמנים מצליחים שונים, כמו הלהיט "מי משוגע" שמוכיח פעם נוספת ששיתוף הפעולה בין איזי לצמד עידו בי וצוקי מניב רק הצלחות, שיתוף הפעולה עם הזמר אליעד נחום עם השיר "עד אחרון הימים" וכמובן שיתוף הפעולה שלו עם הזמרים המצליחים נאור אורמיה, ענבל ביבי וחברי "האולטראס" והצטרפותו להרכב "הסופרגרופ". יחד עם חברי ההרכב, הוציאו שלושה שירים שהפכו במהרה ללהיטים שכבשו את כולנו וביניהם: "נמס ממך", בעל 2 מליון צפיות, שהוא גרסה חדשה ומדליקה לשיר הידוע של עומר אדם, "שיר אהבה בשבילך" שבנוי מסטטוסים בפייסבוק שגם לו מעל 2 מליון צפיות והמחווה המרגשת שביצעו עם השיר "רציתי להגיד לך תודה".

בשנה הזאת הראפר האהוב גם חרג קצת מהמוזיקה והרחיב אופקים, הוא דובב את התפקיד הראשי בסרט המצויר, "טרזן", ובנוסף, הספיק גם להפוך לפרזנטור הראשי של חברת האופנה הגדולה TNT. יחד עם המותג, הוציא איזי את השיר "?", השיר ללא השם שהפך בין לילה ללהיט חם ובלתי נשכח.

יחד עם הרכב הסופרגרופ | כתבת: נוי בניסטי | צילום: אלון אלבכרי | עריכה: עדן לוי
 

איזי ממשיך עם שיתופי הפעולה ויחד עם עמית פרקש, אסף הרץ ודנה פרידר, יצא לסיבוב הופעות תחת השם: "המגזימנים", שהוא מופע מחווה ליוצר האגדי עוזי חיטמן שהלך לעולמו לפני כ10 שנים. בימים אלו איזי כמובן ממשיך לעבוד וליצור את המוזיקה שאנחנו כל/כך אוהבים והוציא לא מזמן את השיר "מרוב הביקורות". השיר הזה עוסק בביקורות שהוא מקבל על הזמן, על השאלה "איפה איזי של פעם?" ומזכיר לנו כמה דברים מאוד חשובים עליו. איזי התחיל מאפס ואך ורק בזכות הכישרון שלו הצליח להגיע למקום שהוא נמצא בו היום.

זמרת השנה של פרוגי - שירי מימון!

בתואר "זמרת השנה" שלנו זכתה הזמרת המוכשרת והכובשת, שירי מימון! זוהי השנה השנייה ברציפות שזוכה שירי בתואר שלנו וכנראה שיש סיבה. מאז שנכנסה לחיינו אי שם בגמר תכנית השירה "כוכב נולד", לא יצאה מהם אפילו לרגע, שנה אחרי שנה, סינגל אחרי סינגל, הצליחה שירי להשאיר אותנו מרוגשים ומרותקים למוזיקה שלה ולכשרון העצום שלה.

 

שירי התחילה את שנת 2014 ברגל ימין כאשר שימשה כמנטורית בתכנית הראליטי "אקספקטור" ואף זכתה עם המתמודדת שלה, רוז, במקום הראשון. שירי הראתה לנו שהיא לא רק זמרת ושחקנית מוכשרת, אלא גם אישה חזקה בעלת דעה ייחודית והבנה עמוקה במוזיקה. בנוסף, היא הביאה משהו מרענן וקליל למסך, מה שגרם לנו להתאהב בה יותר מהרגיל.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

במרץ, חזרה שירי להופיעה ויצאה לסיבוב הופעות גדול ברחבי הארץ יחד עם הזמר המוכשר שמעון בוסקילה. סיבוב ההופעות החדש זכה לתשבוחות ומחמאות רבות מצד המבקרים ומצד הקהל שליווה את שירי. שירי הוציאה השנה גם את השיר המרגש והנוגע "מי שפוי מי משוגע", שהפך במהרה ללהיט והצליח להכנס ללב של כולנו. הסינגל כבש את תחנות הרדיו השונות וצעד בראש ההשמעות, בנוסף יצא קליפ איכותי ומושקע שמוצג לציליליו בבימויו של עמית עיני.

 

שירי מוכיחה לנו בכל פעם מחדש שהיא כאן כדי להשאר ושלמוזיקה שלה אין תחליף. אין ספק שהיא אישיות גדולה ודומיננטית במוזיקה הישראלית ובגלל זה בכל שנה ושנה היא מצליחה להפתיע ולרגש אותנו מחדש, מגיע לה בזכות כמובן ולא בחסד את תואר "זמרת השנה".

 
תגובות