"עוד יום", איתי לוי ומרגול מפתיעים אותנו בדואט במיוחד.

"עוד יום", איתי לוי ומרגול מפתיעים אותנו בדואט במיוחד

הזמר הצעיר והמוכשר, איתי לוי, והזמרת האגדית מרגול, נפגשים ומפתיעים אותנו בסינגל סוחף הנקרא "עוד יום", מה דעתנו על שיתוף הפעולה בין השניים? פרטים בכתבה

 

מלכת הזמר הים תיכוני מרגול, והזמר הצעיר והמוכשר שהצליח לכבוש אותנו לא מעט פעמים, איתי לוי, מפתיעים אותנו ומוציאים יחד סינגל הנקרא "עוד היום" שיקח חלק באלבומו החדש של איתי שעתיד לצאת.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי שהוציא את אלבום הבכורה המצליח שלו, "מה עובר עלייך" שממנו זכורים לנו בעיקר הלהיטים "כמעט שיר אהבה" ו"אף אחת אחרת", ואחרי שכבש את היכל התרבות ועוד במות גדולות אחרות ושונות, איתי לוי, מהיוצרים והזמרים הצעירים המבטיחים של ימינו, חובר אל מרגול, הזמרת האגדית שאמנם קצת נעלמה לנו לאחרונה אך ממשיכה להיות בין הזמרות הבולטות כיום, לדואט משותף ומרגש הנקרא "עוד יום". 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

"עוד יום", הוא הסקיצה הראשונה שהקליט איתי לוי בחייו, מדובר בשיר שעיצב וגיבש את זהותו וסגנונו הייחודי של איתי במוזיקה והוא ממשיך את הקו של אלבום הבכורה. הטקסט המדויק של אבי אוחיון, הלחן הנוגע של אסף צרויה שגם עיבד את השיר, וקולה הענק של מרגול, מביא את השיר לשיאים חדשים של רגש ואיכות. ללא ספק מדובר בשילוב מוצלח מאוד שמגיע לרמה גבוהה ואיכויות שלא שמענו זמן רב.

 
תגובות