משה פרץ טס לברצלונה עם סינגל חדש . צילום: רונן אקרמן

משה פרץ טס לברצלונה עם סינגל חדש

משה פרץ, הזמר והיוצר המוכשר, מוציא סינגל נוסף הנקרא "ברצלונה", אשר נכתב והולחן על ידי דנה לפידות, מתוך אלבומו השביעי שעתיד לצאת בקרוב. מה דעתנו עליו?

 

רגע אחרי שהזמר האהוב על כולנו הפך לאב טרימשה פרץ, מוציא את הסינגל הרביעי במספר הנקרא "ברצלונה", מתוך האלבום השביעי שלו עליו עובד בימים אלו. מתוך האלבום הקרב הנקרא "תהיה מאושר", הוציא פרץ כבר שלושה סינגלים, האחד שיר הנושא של האלבום, השני "אם זאת מלחמה" והשלישי "גיבור של אמא" שזכו להצלחה מסחררת ולהשמעות רבות. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

פרץ שנחשב לבין הזמרים הבולטים והמשפיעים בשנים הללו בזמר הים תיכוני, הספיק להופיע בכל במה אפשרית בישראל - ממופעים קטנים על במת זאפה ועד להיכלי נוקיה, ריגש ושימח אלפי מאזינים ומעריצים וכעת משמח אותם פעם נוספת לאור חשיפת הסינגל החדש, "ברצלונה".

הסינגל החדש נכתב והולחן על ידי דנה לפידות המוכשרת, השילוב בין כישרון הכתיבה של לפידות והקול הייחודי והיפיפייה של משה הניב סינגל מוצלח נוסף לאלבומו האחרון. השיר עוסק באהבה נכזבת, אהבה גדולה שהתפרקה כתוצאה מטעות ו"רגע של חולשה". כעת כאשר יש צורך עז בלתקן את מה שקרה, זה מאוחר מדי, כיוון שהבחורה לא מתכוונת לסלוח. שיר מלא בגעגועים לזכרונות ו"ימים טובים" מהתקופה היפה יחד. קל לנו מאוד להתחבר למילות השיר, כיוון שרובנו חווינו רגעים יפים עם אנשים שאהבנו שכעת רחוקים מאתנו פיזית או נפשית. הגעגוע תמיד נותר גם כשממשיכים הלאה. אנחנו אהבנו.

 
תגובות