שירי דרך: רשימת השירים שהכי כיף לשמוע בדרכים!. צילום: רמי זרנגר

שירי דרך: רשימת השירים שהכי כיף לשמוע בדרכים!

למי לא הייתה את הדילמה "איזה שיר אשים באוזניות בדרך ל...?", במיוחד בשביל זה כתבתנו החליטה להכין לכם את רשימת השירים שהכי כיף לשמוע בדרך לבית הספר, לעבודה או לצבא

למי לא הייתה את הדילמה "איזה שיר אשים באוזניות בדרך ל...?", בין אם זה לבית הספר, לעבודה או לצבא, השאלה הזו תמיד עולה. כתבתנו החליטה להכין לכם רשימה של כל השירים שללא ספק מעבירים לנו את הדרך בצורה הטובה ביותר, בכל יום בשבוע.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

יום ראשון: "דרך השלום" - פאר טסי

שביזות בוקר יום א', אחרי סוף שבוע סוער עם יציאות ובילויים מגיע יום ראשון וצריך לחזור לשגרה, כל שבוע מחדש ואין ספק שהכי כיף לעשות את זה עם השיר הכי מושמע בזמן האחרון "דרך השלום" של הזמר הכי חם בתעשייה פאר טסי. השיר הזה בטוח יצליח לפתוח לנו את השבוע בצורה הטובה ביותר ויהפוך לנו את הדרך למקפיצה ושמחה למרות העייפות הכבדה.

 

יום שני: "סימן שאלה"- איזי

טוב, אז כדי להמשיך את השבוע בצורה הכי טובה צריך שיר כיף ומקפיץ. איזי, הראפר הכי טוב בעיר עם שיר מקפיץ ומהמם, אנחנו כמובן מדברים על לא אחר מהשיר "סימן שאלה", שעם המנגינה המקפיצה והמלאה באנרגיות טובות יהפוך לנו את הדרך למהירה ומשוחררת יותר.

 

יום שלישי: "גבולות היגיון" - נתן גושן

"יום שלישי פעמיים כי טוב", ועוד יותר טוב עם נתן גושן בשיר "גבולות היגיון". השיר העצמתי שתמיד מצליח להרגיע אותנו ומזכיר לנו שכבר הגענו לאמצע השבוע וסוף השבוע מתקרב. עם המנגינה המלטפת, הצלילים השקטים והנעימים של השיר וקולו המרגיע של גושן, עולה לנו מצב הרוח והדרך נהיית רגועה ומלאה נחת.

 

יום רביעי: "מהפכה של שמחה" -  ליאור נרקיס ועומר אדם

טוב, אז סוף השבוע ממש קרוב וכדי לפתוח אותו בצורה הכי טובה אין ספק שהשיר "מהפכה של שמחה" יפתח אותו ויהפוך אותו לסוף שבוע מוצלח. הלהיט "מהפכה של שמחה" יקפיץ אותנו, יימלא אותנו באנרגיות טובות לכל שאר היום ויגרום לנו לרקוד כל הדרך עם חיוך מרוח על הפרצוף.

 

יום חמישי: "יום שישי" - הדג נחש

הנה סוף השבוע הגיע ומחר שישי, מגיע בדיוק בזמן. השיר "יום שישי", של הדג נחש באוזניות בדרך ביום חמישי מסדר לנו את ההרגשה ומכין אותנו לסוף השבוע וליום שישי. השיר עם מנגינה אופטימית ומילים שלוות ונעימות עושה את הדרך שלנו למהנה וגורם לנו לרצות להמשיך את הדרך למרות שכבר הגענו.

 

יום שישי: "מתנות קטנות" - רמי קלנשטיין

יום שישי הגיע! האווירה של שבת כבר באוויר והשיר "מתנות קטנות" של הזמר האגדי רמי קלנשטיין הופך לנו את הדרך הביתה ביום שישי למלאה בשלווה. השיר המדהים מכין אותנו לסופ"ש רגוע ומלא באהבה. "מתנות קטנות" פותח לנו את יום שישי באנרגיות טובות ומלאות בנחת. אין ספק שעם השיר הזה הכי כיף לסיים את השבוע ואת הדרך חזרה הביתה אחרי השבוע עמוס ומלא בסידורים.

 
 
תגובות