רוצים לדבר: גיא ויהל בסינגל חדש. צילום: נועם יוסף

רוצים לדבר: גיא ויהל בסינגל חדש

צמד הזמרים הכי מצליחים בארץ ממשיכים בעבודה הקשה על האלבום הקרוב ומשחררים עוד סינגל מהדיסק החדש, מה חשבנו?

 

את גיא ויהל אתם בטוח מכירים, צמד הרוק הכי מוכשר ומצליח כיום. אומנם השניים הם יוצאי הריאלטי המצליח דה וויס אבל הם ללא ספק הצליחו להישאר גם אחרי 15 דקות התהילה ואפילו עשו את זה בגדול. אחרי שני אלבומים מצליחים שמכרו אלפי עותקים, שירי השנה והרכב השנה, השניים ממש לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה וממשיכים את דרכם לאלבום שלישי שצפוי לצאת במאי הקרוב. את הצצה הראשונה לעבודה הקשה כבר קיבלנו בשני סינגלים לוהטים "מרוב אושר" ו/"שמים בוערים" שהצליחו להשאיר לנו טעם לעוד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

היום השניים מוציאים סינגל שלישי לאלבום הקרב ונותנים לנו עוד טעימה קטנה למה שמצפה לנו, ואנחנו כבר לגמרי לא יכולים לחכות. כמובן, חוץ מזה שהם הרכב הרוק הכי טוב שקיים בארץ, הם גם מפיקים מוזיקליים וגם את השיר הזה הם כתבו, הלחינו והפיקו.

השיר החדש נקרא "בא לי לדבר" שללא ספק מדובר בשיר שהולך להיתקע לנו בראש להרבה מאוד זמן. השיר מדבר על אדם מסויים שמנסה להתרגל לחיים שלו, מחפש מישהו לדבר איתו, לשחרר את כל מה שעובר עליו ובעיקר לקבל קצת שיפיות בכל העולם המטורף שלנו. המנגינה הקצבית עם שילוב צלילים ומגינות שקטות שוב מצליחים להשתלב עם הקולות המדהימים של הצמד ויוצרים שיר פשוט ממכר. אנחנו אהבנו ואפילו מאוד!  

 
תגובות