"העבודה על האלבום הייתה פשוט תענוג": אליעד נחום. צילום: שי שלום תמיר

"העבודה על האלבום הייתה פשוט תענוג": אליעד נחום

יותר משנתיים עברו מאז שאלבום הבכורה של אליעד נחום, שהיה באנגלית, יצא, והשבוע אליעד מוציא את אלבומו הראשון בעברית. תפסנו אותו לכמה שאלות קצרות על התהליך ומה מתוכנן לנו בהמשך. בואו לקרוא

 

בשנה האחרונה חזר אלינו אליעד נחום, מי שזכור לנו היטב מסדרות הטלויזיה בתור הילד "בר" בסדרה "שמש". אחרי שעבד במהלך השנים הקודמות על אלבומו הראשון באנגלית, השנה הוא התחיל לעבוד על אלבומו הראשון עברית.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

נחום הוציא שלושה סינגלים מצליחים, "סימן" שלווה עם קליפ מאוד מעניין, "מקלט" עם הקליפ המרגש, ו"חופשי" השירים, ועוד סינגל יחד עם הזמר והראפר איזי. כל אלו זכו להצלחה גדולה כמות הצפיות שלהן ביוטיוב עלו על כל דמיון ושיריו נכנסו לראשנו בשניות אחדות.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

באלבום החדש מביא נחום מגוון סגנונות מוזיקליים שונים, ומגוון שיתופי פעולה שונים זה מזה, דבר שמביא את האלבומים למגוון של סגנונות מה שעושים את האלבום מיוחד ושונה שלא ראינו זמן רב בסצנה המוזיקלית בארץ. נחום כתב והלחין את רוב שירי האלבום ואף נעזר ביוצרים נוספים על מנת שיעזרו לו להפיק את האלבום שללא ספק שהצליח להם.

 

הדבר שבעיקר מאפיין את האלבום הוא הייחודיות שבכתיבה, הניסיון להביא "הרגשה של חו"ל" למוזיקה, ותוך כדי מצליח לשלב את הקול המיוחד שלו יחד עם זה. רוב השירים באלבום הם שירים שקל להתחבר אליהם, על בחורות, על אהבה ועל החיים. השירים קליטים, קצביים ועם מילים משמעותיות שנכנסות ללב וגם לראש. השירים הבולטים באלבום הם בעיקר הסינגלים, וגם השיר "אנושי", שמציג משהו מאוד אמתי ומרגש. רגע אחרי שהאלבום יוצא, תפסנו את אליעד לשיחה.

עכשיו כאתה אחרי אלבום בכורה, מה נראה בהמשך אלבום נוסף או אולי חזרה לשורשים במשחק?

"אני משחק כרגע בניו יורק. אבל כמובן, יהיה עוד אלבום, תני לי לעשות הופעות ולחגוג את האלבום הזה".

"קודם נחגוג את האלבום הזה" © שי שלום תמיר

מתי בכלל הבנת שאתה רוצה להיות זמר, ולא שחקן?

"אני בכלל התחלתי בתור זמר, לא בתור שחקן. הפעם הראשונה שהתפרסמתי היה בתור זמר בתחרות של 'העולם המופלא' שרתי שם, ובמשך כל החיים שלי תמיד שרתי, פשוט הייתי עושה בעיקר דברים שהם לא בעברית. עבדתי המון בחו"ל אבל עכשיו, את יודעת עם העברית אז יותר מכירים אותי".

 
אליעד בריאיון על הכל
"אם תכנית א' לא תלך תהיה לך את תכנית ב'"
 חן אביב
 הזמר/שחקן, אליעד נחום, התחיל לאחרונה לקחת באופן רציני את קריירת המשחק שלו לצד קריירת המוזיקה שלו. בחודשים האחרונים הוא חתם בסוכנות ולומד משחק באופן קבוע. תפסנו את נחום לשיחה שבה סיפר לנו איך הכול התחיל, מה מתוכנן להמשך וגם האם שווה להיות זמר היום?

איך עבר תהליך העבודה על האלבום?

"חוויה, באמת אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה חלק, כל כך הרבה אנשים באמת עזרו וטרחו איזי כמובן וזהו היה לי פשוט תענוג".

עם מי הכי נהנת לעבוד על האלבום?

"הכי נהנתי לעבוד את האמת עם אור, המנהל שלי. אני חושב שמצאתי פרטנר ממש טוב שמדהים אותי, בהתחלה, כשעוד רצינו לעשות את האלבום הזה אז היה לנו קצת קשה להבין לאן אנחנו לוקחים אותו ואיך אנחנו בעצם עושים מוזיקה בעברית שכן נותנת למאזין הרגשה של חו"ל ועד שהגענו לזה עברנו תלאות, ואני שמח שהגענו לזה" .

ובקריצה לעתיד, מתכנן לנו איזשהם שיתופי פעולה מעניינים?

"ברור. אבל זו תהיה הפתעה".

"פרטנר שמדהים אותי" © שי שלום תמיר
תגובות