הכל בער - עברי לידר במופע בכורה לאלבום החדש. צילום: נועה פוירשטיין

הכל בער - עברי לידר במופע בכורה לאלבום החדש

מופע הבכורה של עברי לידר לאלבום החדש - "האהבה הזאת שלנו", היה מופע אינטימי ומרגש על אף האנשים הרבים שנכחו שם, ביניהם גם אנחנו. זה מה שחשבנו על ההופעה

היכל התרבות בכיס הקטן
היכל התרבות בכיס הקטן © שלומי פינט

עברי לידר הוא זמר, יוצר ופזמנואי שכבר זכה בפרסים רבים שהספיק המון בזמן האחרון. עברי חגג את יום הולדתו ה/41, נפרד מבן זוגו בשנים האחרונות, הוציא אלבום חדש ומדהים בשם "האהבה הזאת שלנו" והחליט לרכז את כל הדברים הללו על במה אחת מרהיבה בהיכל התרבות של תל אביב, ביום שישי האחרון, יום לפני יום האהבה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

האולם היה מלא בצעירים ומבוגרים כאחד שרק חיכו לתחילת ההופעה - ואכן היה שווה לחכות. עברי עלה על הבמה ופתח עם השיר "הכל בוער" מהאלבום החדש, שאכן הפך את הכל להרבה יותר לוהט. במהלך ההופעה, כפי שאנו רגילים מהתנהגותו של עברי, הוא ירד אל הקהל פעמים רבות והיה באינטרקציה מתמדת עם כולם. באחד השירים הוא התהלך בין השורות הראשונות, אמר כי הוא ראה מישהי שהוא רוצה להקדיש לה שיר, ניגש לאחת הנשים, הביט בעיניה והחל לשיר, דבר שכבש לא רק אותה, אלא גם אותנו. עברי הצליח לרגש ולסחוף את כולם – מצעירים ועד בוגרים, כולם שרו עמו, נופפו בידיהם, רקדו ונהנו עד אין קץ.

 

לידר דאג לקיים מופע אינטימי ואישי, על אף האנשים הרבים שנכחו באולם והוא הודה שעצם העובדה שזהו מופע הבכורה של אלבומו החדש מרגשת אותו מאוד. כשאחת המעריצות מהשורה הראשונה צעקה לו "עברי, תצטלם איתי", עברי גיחך ואמר לקהל: "זאת הגרסא החדשה לעברי תעשה לי ילד? חבל, איפה המשפט הזה כשצריך אותו? עכשיו זה רלוונטי". במידה ואתם לא מעודכנים, עברי לידר נפרד מבן זוגו בשנים האחרונות בגלל שהוא לא היה מוכן להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם, בניגוד לעברי שמשתוקק לכך וכתב שירים רבים על משפחתיות ועל ילד עתידי באלבומו החדש. קהל המעריצים החליט שלא לאכזב את עברי, וקריאות "עברי תעשה לי ילד" נשמעו מכל עבר. מקווים שהוא מרוצה.

מצליח לרגש
מצליח לרגש © שלומי פינט
מרימים ביחד?
מרימים ביחד? © ליאור כתר
אולי יעניין אותך
תמיד אהבה ותמיד מסוכן: עברי לידר באלבום שמיני, "האהבה הזאת שלנו"
מור אלמליח
תקופה ארוכה שחיכינו וחיכינו, ועכשיו סוף סוף אלבומו החדש של עברי לידר, "האהבה הזאת שלנו", יוצא באופן רשמי וכולנו יכולים להאזין לו, אז מה אנחנו חשבנו עליו ומה השיר האהוב עלינו בו?
(צילום: יחסי ציבור)

במעברים בין השירים עברי דיבר אל הנוכחים באולם וסיפר להם על התקופה האחרונה. "מחר יום האהבה... טוב, בואו לא נדבר על זה כאן" הוא אמר וגרם לכולם להבין ללבו. רגע לפני שהוא החל לשיר את אחד משיריו המוכרים והממכרים, "מישהו פעם", הוא אמר שהשיר שאותו הוא עומד לבצע הוא שיר משמעותי וקשה, במיוחד בתקופה האחרונה. גם לפני השיר "מקום ליותר" מהאלבום החדש עברי החליף כמה מילים עם הקהל על אהבתו שנגרמה, מה שגרם למישהו לגשת אל עברי ולהביא לו זר פרחים גדול. "זה בא בשיר הנכון," צחק עברי, "תמיכה נפשית", אמר והחל לשיר. בנוסף, עברי שיתף את הקהל ביצירות אומנות שאביו שנפטר לפני כארבע שנים צייר - תמונות וירטואליות של אביו התנוססו מאחוריו במהלך כל ההופעה.

באמצע המופע עברי סיפר כי הוא מאוד אוהב הפתעות, ולכן הוא החליט להפתיע את הקהל ולהביא אומן אורח – דודו טסה. שניהם ביצעו יחדיו שלושה שירים, ביניהם "לב חופשי", אחד הלהיטים של מוקי, שיר שהולחן בידי טסה. לפני שדודו טסה ירד מן הבמה, אמר לו עברי: "יש לי הרגשה שעוד ניפגש". אנחנו כבר לא יכולים לחכות. בין הסלבס השונים שהגיעו לפרגן זכינו לפגוש את לירן דנינו, גל אוחובסקי, אביעד קיסוס, ג'וני גולדשיין, חברו ל-TYP, ואחרים.

הפתעה
הפתעה © נועה פוירשטיין
איך הוא אוהב
איך הוא אוהב © ליאור כתר
 
 

 

תגובות