"שילוב בין מוזיקה קיצבית ומוזיקה רגועה": טור שבועי. צילום מסך מיוטיוב

"שילוב בין מוזיקה קיצבית ומוזיקה רגועה": טור שבועי

אורן טוב, כתבת מוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

אחרי הפסקה קצרה חזרנו עם הטור השבועי של המוזיקה הישראלית. אז כמובן שגם השבוע יצאו סינגלים חדשים, שאתם פשוט לא יכולים להפסיד! אז איזה סינגלים חדשים כבשו אותנו השבוע?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

 אפרת גוש- "ציפור שיר"

אפרת גוש, אחת הזמרות המשוגעות בתעשייה, שפרצה לחיינו בסערה לפני כעשור עם אלבום הבכורה שלה "אפרת גוש". מאז האלבום הראשון ועד עכשיו גוש הספיקה להוציא עוד שתי אלבומים אהובים: : "הסליחה ואני" ו-"אה אה אה אהבה" שהפכו ללהיטים וכבשו אותנו. 

אחרי חמש שנים מאז שהוציאה את האלבומה האחרון, בהם לקחה הפסקה ועבדה על אלבום חדש, השבוע, אפרת גוש הוציאה סינגל חדש. הסינגל החדש הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. הסינגל החדש נקרא "ציפור שיר" שאותו היא כתבה והלחינה, הסינגל הוא שיר דרמטי עם מנגינת כינור שמשתלבת בדיוק עם הקול הנמוך והמהמם של גוש וללא ספק מצליח לכבוש אותנו.

ציון:  ★★★★

 

עידן יניב - "בדרך לעצמי"

גם הזמר המוערך, עידן יניב, הוציא השבוע סינגל חדש שלגמרי גרם לנו לתאהב. את עידן יניב כולנו מכירים כבר תקופה ארוכה. אחרי שלא מזמן השתתף בריאלטי "בלוויווד", חזר יניב לעבודה הקשה על המוזיקה הטובה שלו. ממש בזמן האחרון הוא הוציא שני שירים חדשים - "זה יותר מידי" ו- "הכל מהכל" - שאותו עשה בשיתוף פעולה עם הראפר האהוב איזי

השבוע, יניב הוציא עוד סינגל חדש בדרך לאלבום עליו הוא עובד בימים אלו ממש. השיר החדש נקרא "בדרך לעצמי", שיר ממכר שנתפס לנו בראש כבר מהשמיעה הראשונה. המוזיקה שלו היא שילוב בין מוזיקה קיצבית ולמוזיקה רגועה שמצליחה להתחבר עם הקול של יניב וביחד יוצרים שיר פשוט מושלם!

ציון: ★★★★

 

שירה כהן - "עוד" 

את השם שירה כהן יכול להיות ששמעתם, לאורך השנים בהם שירה כהן היא מוזיקאית מרשימה היא שיתפה פעולה עם המון אמנים ויוצרים גדולים של המוזיקה הישראלית כמו: רמי קליינשטיין, עילי בוטנר והפרוייקט של עידן רייכל. בנוסף לשיתופי הפעולה המרהיבים שעשתה שירה נמצאת במסע אישי לגבי המוזיקה שלה, ולאט לאט מגבשת את הזהות המוזיקלית שלה.

השיר החדש נקרא "עוד", שהוא השיר השלישי מתוך אלבום הבכורה שלה שצפוי לצאת בזמן הקרוב. הסינגל החדש הוא סינגל עם מנגינת רוק וגיטרות, שביחד עם המילים, הקול והשירה של שירה יוצרים שיר מדהים ומרגש.

ציון:  ★★★★

 

ריטה ורד בנד - "FALLIN"

אז השיר הבא הוא לא בדיוק סינגל חדש שיצא השבוע, אלה השיר הבא הוא קאבר מדהים של ריטה ורד בנד לשיר של אלישה קיז "FALLIN". הביצוע הוא ביצוע מפתיע של ריטה ורד בנד מתוך "המופע של רד ודביר" , המשודר ב"רשת". הגרסה המחודשת הולידה ביצוע רוק בועט ועכשווי. 

ללא ספק הקאבר הזה הוא אחד הקאברים היותר טובים שעשו לשיר המצליח והנוסטלגי הזה, משנות השישים. גם פה הקולות של ריטה והרנד בנד מצליחים להשתלב בטונים הגבוהים והנמוכים ויוצרים קאבר מדהים וכייפי לשיר שכולנו אוהבים.

ציון:  ★★★★

 

 

יניב בר - "יום של קיץ"

אז מעידן יניב עברנו ליניב בר שאותו אתם כנראה עדיין לא מכירים, וחבל! יניב בר הוא זמר מזרחי מעולה שהתחיל את דרכו המוזיקאלית כבר בתיכון והיה סולן בלהקה, שהפסיקה להופיע בכל הארץ. מאוחר יותר, בר, התחיל להופיע עם צוות נגנים משלו באירועים ובבמות. לצאד ההופעות האינטנסיביות הוא מקליט את אלבום הבכורה שלו.

השיר החדש של יניב בר נקרא "יום של קיץ", שיר קיצבי עם מנגינה מקפיצה. קולו המדהים עם הסילסולים המהממים והמרשימים מצליחים להתחבר למנגינה וביחד יוצרים שיר שללא ספק יכול להיות הלהיט הבא של הקיץ.

ציון:  ★★★★

 
תגובות