"מרגש, פשוט ואמיתי": מאור אדרי משיק אלבום רביעי. צילום: ניר פקין

"מרגש, פשוט ואמיתי": מאור אדרי משיק אלבום רביעי

הזמר הצעיר והכובש - מאור אדרי משחרר אלבום רביעי ואמש הוא השיק אותו ברידינג 3 אל מול קהל מוזמנים בהופעה מיוחדת. היינו ולגמרי התאהבנו. ביקורת מופע

מאור אדרי פרץ לחיינו לפני כארבע שנים עם אלבום בכורה מוצלח במיוחד ומתוכו שוחררו להיטים רבים כמו "רוחות רעות", "כאן בלעדיך" ו"היא עוד תשוב". אחרי שלושה אלבומים שהציבו את אדרי במרכז תעשיית המוזיקה הים-תיכונית מוציא הזמר אלבום רביעי במספר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמש (ב'), התקיימה הופעת השקת האלבום החדש (במספר מצומצם של מוזמנים) ב"רידינג 3" בתל אביב. בלטו בנוכחותם במופע ליאור נרקיס, רגב הוד, כוכבת הרשת שעוררה לא מעט סערות לאחרונה / נועה קירל, טום קשתי, שדרן הרדיו וחברו הקרוב של אדרי / אליקו, יניב בן משיח, עידן יניב, יוצא כוכב נולד 8 אבי בן אבו, הראל מויאל, שריף ודורון מירן שבאו לפרגן לחבר על יציאת האלבום החדש.

הגיע לפרגן. משה פרץ
הגיע לפרגן. משה פרץ © צילום: ניר פקין

המופע התחיל כאשר אדרי הסתובב נרגש בקהל ואמר שלום לכל מי שהגיע. ניתן היה לראות עד כמה הוא מתרגש באמת מהמופע ומעצם יציאת האלבום הרביעי - דבר שהסביר עליו כשעלה לבמה דקות אחרי זה, תחילה שר אדרי את "צלילים של תקווה", זהו בהחלט שיר מצוין לפתוח מופע מסוג זה. לאחר מכן שר את "שיהיה לנו טוב", שיר חדש מתוך האלבום שגם בו הקהל נראה די מאושר מהסיטואציה. מרשים היה לראות את האינטראקציה הקרובה שיצר אדרי עם הקהל ולגמרי הוכיחה עד כמה הוא קרוב לקהל שלו.

 

מיד לאחר מכן הגיע השיר "ברגעים שאת נוגעת" ובשלב זה הקהל פשוט הקשיב למילות השיר ולצורה המדהימה בה מבצע אדרי את השיר, נראה היה כי הקהל התחבר לשיר תוך שניות והתלהב מהאופן בו מבצע אדרי את השיר. בשלב זה הרגיש אדרי שצריך לשנות אווירה עם שיר מקפיץ יותר ושר את "השיר שהיא אוהבת", שיר נוסף מהאלבום החדש ולגמרי הרים את הקהל. המופע המשיך ואדרי הקדיש שיר להוריו ולאחיו שהיו בקהל וסיפר כי אחיו תומך בו לאורך כל השנים ושר לו את השיר שלו האהוב עליו - "לילה אחד ודי" מי ששם לב ראה עד כמה מתרגש אדרי בשיר זה,  אולי מהעובדה ששר אותו במיוחד לאחיו. 

איך אפשר בלי השיר "my name is"? שיר מקפיץ וממכר במיוחד וכמעט סגר את ההופעה בצורה המדהימה בדיוק כמו שנפתחה. בשקט בשקט מבלי שהקהל שם לב ירד אדרי מהבמה וישב עם הקהל לשיר את "מתוך ההריסות" - סגירה בהחלט מדהימה להופעה מוצלחת במיוחד!

 

עם סיום המופע הגיעו התודות שהשתלבו עם מוזיקה טובה מהארץ ומחו"ל. המופע היה טוב ומרגש, הביצועים של אדרי היו פשוט מעולים והקרבה של אדרי לקהל עשתה את ההופעה לטובה ואיכותית עוד יותר. אפשר להגדיר זאת בקצרה כמופע מרגש, פשוט ואמיתי. אין לנו ספק שהאלבום הרביעי יזכה להצלחה לא פחות מאלבומיו הקודמים של אדרי.  

תגובות