לא תאמינו מי נבחרו לחמם את המופע של ג'ייסון דרולו בישראל!. צילום מסך מיוטיוב

לא תאמינו מי נבחרו לחמם את המופע של ג'ייסון דרולו בישראל!

בעוד כחודש יגיע ג'ייסון דרולו להופעה חד פעמית בישראל. אמש חשפה הפקת המופע מי עומד להיות מופע החינום של דרולו. רמז: אתם מכירים אותם מצויין. כל הפרטים

 

 

את העובדה שג'ייסון דרולו יגיע להופעה חד פעמית בישראל ב14.4 אתם כבר ודאי יודעים. אבל אמש, חשפו בהפקת המופע מי נבחרו להיות מופע החימום שלו אל מול אלפי הצופים שיגיעו לראות אותו בלייב פארק בראשון לציון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דרולו פרץ לחיינו בשנת 2009 כששחרר את הלהיט "Watcha Say" שכה למיליוני השמעות וזיכה אותו בכרטיס כניסה היישר למקום הראשון של הבילבורד האמריקאי. אל המופע בישראל, שיתקיים כאמור ב14.4 בלייב פארק בראשון לציון, יגיע דרולו עם מיטב הלהיטים שלו בשנים האחרונות אשר ייצבו אותו בפסגת זמרי הפופ העולמיים וביניהם "Wiggle", "Cheyenne" ו"Get Ugly". מי שנבחרו להיות מופע החימום של דרולו הם לא אחרים מאשר סטטיק ובן אל תבורי יחד עם DJ סמיילי.

כבשו פסגה נוספת. סטטיק ובן אל תבורי
כבשו פסגה נוספת. סטטיק ובן אל תבורי © צילום: משה נחומוביץ

את סטטיק ובן אל תבורי הכרנו רק בשנה האחרונה עם הסינכלים הממכרים אותם הוציאו וכבשו את הרשת. בין היתר הם העומדים מאחורי "דובי גל", "ברבי" ו/"כביש החוף" שאמנם יצא רק בשבוע שעבר אך כבר הגיע למיליון צפיות. הבחירה בסטטיק ובן אל הגיונית מאוד משום ששניהם מכוונים לאותו קהל יעד אשר צפוי להגיע להופעתו של ג'ייסון. נראה שמדובר בעוד צעד משמעותי בהחלט בקריירה המתחילה והפורחת של סטטיק ובן אל ואנו מאחלים להם עוד הרבה הצלחה.

תגובות