מינימום סלב: עוזיה צדוק משיק סינגל באירוע חגיגי. צילום: אור גפן

מינימום סלב: עוזיה צדוק משיק סינגל באירוע חגיגי

היישר מבימת "בית ספר למוסיקה", בה הוכתר כ"תלמיד המצטיין", השיק אתמול עוזיה צדוק את סינגל הבכורה שלו באירוע חגיגי ומפואר ברדינג 3. אז מי הגיע לפרגן?

בחודש ספטמבר האחרון הפציע עוזיה צדוק על מסך הטלויזיה שלנו במסגרת העונה השלישית של "בית ספר למוסיקה". כבר מהאודישן שלו, בו שר את "אם יש גן עדן" והיפנט את הצופים, היה ברור לכולנו כי מדובר בכשרון בלתי רגיל. בסיום העונה הוכתר צדוק כ"תלמיד המצטיין" והתחיל לצאת לדרכו כזמר מן המניין. אמש (ב'), השיק צדוק את סינגל הבכורה שלו "פסגות חייך" באירוע חגיגי וגדול עם שלל כוכבים שהגיעו לפרגן לילד המוכשר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הערב פתחו הוריו של צדוק בנאום על הבמה ולאחריהם עלה המורה של עוזיה מימי "בית ספר למוסיקה" - יהורם גאון ושלח לעוזיה ברכות הצלחה וכמובן לא שכח לפרגן ולספר על היכרותו עם צדוק. אחריו, רגע לפני שעלה עוזיה לבמה, הגיע לבמה דורון מדלי, יוצר השיר שאחראי בין היתר על "Golden Boy", "היא רק רוצה לרקוד ו"מהפכה של שמחה", ושלח גם הוא ברכות ופרגונים לעוזיה.

היפנט את הקהל כמו שרק הוא יודע. © מתן מיכלין
 

במהלך המופע שר צדוק את הסינגל החדש, "פסגות חייך" וביצע את מיטב השירים אותם ביצע על בימת "בית ספר למוסיקה" וביניהם "כשהלב בוכה", "יא מאמא", "כשאת עצובה", "אל תשטה באהבה" ועוד. בין הנוכחים שבאו לפרגן בלטו צביקה הדר וצוות ההפקה של בית הספר למוזיקה, שני יצהרי, ישי לפידות, ולדי בלייברג, שלומי שבת, שיר ביטון ובעלה עומרי רוטברד, ישי ריבו, אורי שכיב, מתן לוי, עידו ונה ותלמידי בית הספר למוסיקה - אברהם דהאן, לורן יודיצקי וגלעד יחיא.

כולם כאן בשבילו
כולם כאן בשבילו © אור גפן
גם הם באו. אורי שכיב, מתן לוי ושלומי שבת
גם הם באו. אורי שכיב, מתן לוי ושלומי שבת © אור גפן
המורה לפיתוח קול. שיר ביטון ובעלה עומרי רוטברד
המורה לפיתוח קול. שיר ביטון ובעלה עומרי רוטברד © אור גפן
המורה הגאה עוד מימי בית הספר. יהורם גאון
המורה הגאה עוד מימי בית הספר. יהורם גאון © אור גפן
אז מה אם הם מתכניות מתחרות, העיקר הפרגון. גלעד יחיא ועידו ונה
אז מה אם הם מתכניות מתחרות, העיקר הפרגון. גלעד יחיא ועידו ונה © אור גפן


 
תגובות