שלומי שבת נכנס לנו ללב בקליפ מיוחד. צילום: יניר סלע

שלומי שבת נכנס לנו ללב בקליפ מיוחד

אחרי ששירו ״נכנסת לי ללב״ הגיע לפסגות מצעדי ההשמעה בתחנות הרדיו השונות, משחרר לו היום הזמר שלומי שבת קליפ חדש ומיוחד. צפו בו

שלומי שבת, אחד מהזמרים האהובים והמוערכים בישראל, שחרר לפני מספר שבועות סינגל חדש לקראת אלבומו הבא - ״נכנסת לי ללב״. השיר כבש את פסגות המצעדים וזכה להצלחה מסחררת. היום, משחרר שבת קליפ מיוחד לאותו השיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שבת אחראי על חלק מהלהיטים הגדולים ביותר שיצאו אי פעם בישראל ומוכרים כמעט בכל בית במדינה. החל מ״אבא״ המרגש, דרך ״תנו לגדול בשקט״ ועד ל״יש לך״ - ששוחרר לפני כשנתיים וזכה בכל פרס אפשרי כדוגמת שיר השנה ועוד. על מסך הטלויזיה ראינו את שבת כמנטור בשלוש העונות הראשונות של הריאליטי "The Voice ישראל״ אשר בין המתמודדות אותן ליווה בתכנית ניתן למצוא את יובל דיין. בנוסף, גם שני ילדיו של שבת הם זמרים - אביהו שבת ומנור שבת ואילו אחותו לאה שבת נחשבת גם היא לאחת מהיוצרות המוערכות בארץ.

 

״נכנסת לי ללב״ הינה בלדה מרגשת ופשוטה שמצליחה לכבוש כל אחד ששומע אותה. השיר נכתב והולחן על ידי טל שגב וכאמור, מאז יציאתו שבר שיאים רבים. בקליפ החדש שמשתחרר היום, רואים אנשים במצבים שונים בחיים כאשר הם שומעים את השיר וכל אחד מגיב לו בצורתו שלו. הקליפ עשוי נהדר, בלי אפקטים מיותרים והפקה גרנדיוזית למדי - וזה מה שהופך אותו לכ״כ יפה ומיוחד. אנחנו כבר לגמרי מחכים לאלבום הבא של שבת.

תגיות
תגובות