בכורה: להקת בויבנד עם קליפ הקיץ של "הבנים והבנות". צילום: סגיב כהן

בכורה: להקת בויבנד עם קליפ הקיץ של "הבנים והבנות"

אם לא חם לכם מספיק בחוץ, להקת בויבנד מוסיפה אש למדורה עם קליפ קיץ לוהט לשיר הנושא של "הבנים והבנות" בערוץ הילדים. צפו בקליפ המלא בהקרנת בכורה!

תכנית הדגל של הקיץ בערוץ הילדים - "הבנים והבנות" נמצאת בשיאה וכעת, הגיע הזמן לשחרר את קליפ הקיץ הרשמי שלהם יחד עם שיר הנושא של התכנית, אותו, כפי שחשפנו לראשונה, מבצעת להקת בויבנד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

משתתפי ומשתתפות תכנית הקיץ המצליחה של ערוץ הילדים, "הבנים והבנות" התאספו בוילה מפוארת לצילומי הקליפ לשיר הנושא של התוכנית בביצועה של להקת הבנים המקומית. הקליפ צולם כולו בוילה בלב השרון.

צפו בהקרנת בכורה!
 
© צילום: סגיב כהן

הלהקה כבר שתפה פעולה עם ערוץ הילדים בשיר הנושא של "הצלצול האמיתי", שזכה להצלחה רבה ברשתות, כמו כן לאחרונה חממו הלהקה את מופע הסיום החגיגי של "גאליס".

"הבנים והבנות", אותה מנחים שירן סנדל, עודד פז וטום באום, היא תכנית הקיץ של הערוץ במסגרתה מתחרים קבוצת הבנים וקבוצת הבנות במשימות קיץ מטורפות שיצריכו מהמשתתפים להפגין ידע בתחומים שונים: מהירות, זריזות, שיתוף פעולה, יצירתיות ותעוזה. בסופה יוכרז מי הקבוצה הזוכה – הבנים או הבנות?

מתמודדי העונה
מתמודדי העונה © צילום: סגיב כהן
© צילום: סגיב כהן

Boyband הוקמה לפני כשנתיים ומנוהלת אמנותית על ידי מייקל הרפז (היי/פייב). הם זכו להיות מועמדים שנתיים ברציפות ל"הרכב השנה" בטקס נבחרי הילדים, זכו בתואר "הרכב השנה בארץ ובחו"ל" לשנת 2015 של פרוגי, קיימו שתי סיבובי הופעות מוצלחים ברחבי הארץ ועוד. שיר הנושא של "הבנים והבנות" הופק ועובד על ידי DJ גל מלכה.

ממשיכים להפתיע
ממשיכים להפתיע © צילום: סגיב כהן


תגובות