הדור הבא: עמית מורשת משחרר סינגל ראשון . צילום: רפי דלויה

הדור הבא: עמית מורשת משחרר סינגל ראשון

אחרי מספר סרטוני אינסטגרם שבהם מבצע שירים של זמרים מוכרים וגם טעימות משיריו שגם כתב והלחין, משחרר סוף סוף מורשת הצעיר סינגל בכורה - "הכל נשלט"

אחרי שכבש את הבמות המקומיות, הקולנוע ואת האינסטגרם עם סרטונים שלו שר, מוכיח לנו עמית מורשת שהוא לא רק "אח של דניאל מורשת", ומעבר לטייטל הוא הצליח להוכיח שהוא כאן בזכות עצמו. אתמול הוא שחרר את הסינגל הראשון שלו - "הכל נשלט", שגם נכתב והולחן על ידו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נפתח במנגינת פסנתר שמלווה את עמית בנעימות, שומעים כל מילה שהוא שר והמילים מלטפות את הלחן ברכות ואחרי הפיזמון הכל משתנה, ב-180 מעלות. הפזמון הקצבי משלב בתוכו כלי נגינה רבים שמוסיפים לקצב ומעניקים יותר עומק וגיוון בשיר. כששומעים את המילים של השיר עולות כל מיני מחשבות ותהיות על מה הוא כתב, לכל אחד ואחת עולים כל מיני רעיונות אבל מה שבטוח, שאת השיר הזה צריך לחקור כדי להבין את המשמעות האמיתית שלו.

 

עמית מספר לנו שאת "הכל נשלט" הוא כתב והלחין כשהיה בן 16 בלבד! אך החליט לאחרונה להקליט אותו בצורה מקצועית. מבחינתו עכשיו הוא שיתף אותו עם קצת יותר אנשים מהרגיל, אבל לא מעבר וסינגלים אמיתיים ואלבום משלו זה משהו שיגיע בשלב הרבה יותר מאוחר, ושבינתיים יש לו עוד המון מטרות ויעדים שהוא מעוניין להגיע אליהם.

 

עמית מוסיף ואומר ש"כשאתה בשיא גיל ההתבגרות יש כל כך הרבה דברים שעוברים עליך, ולצד השמחה והחיוביות חייבים להגיע גם מצבים קשים. השיר מבחינתי מביא את ההתמודדות עם סערת רגשות בלילה - בשעות מאוחרות שבהן הכל יכול להיראות נורא שחור". 

"בתחילת גיל ההתבגרות לא הבנתי איך אני יכול ללכת לישון בלילה כל כך מדוכא ועצבני ולקום בבוקר כמו חדש, כאילו כלום לא קרה. זה מה שהשיר אומר לדעתי. הלילה קשה, הכל יכול להיראות גרוע. אבל הכל נשלט, הכל בשליטה שלך. זה זמני ולך לישון. כשתתעורר, הכל יכול להישכח אם רק תרצה".

לסיכום, השיר מצויין, בזכות הטקסט, הלחן ובעיקר בגלל האמיתיות שבו -  עמית מביא את עצמו ואת האישיות שלו לתוך השיר ונותן להרבה אנשים יכולת להתחבר לתוכן ולמשמעות.

 

 

תגובות