הדמויות הכי מוזיקליות בטלוויזיה הישראלית. צילום מסך מיוטיוב

הדמויות הכי מוזיקליות בטלוויזיה הישראלית

אנחנו אוהבים את איך שהם שרים, מנגנים ואפילו משחקים. הכנו עבורכם את הדמויות הכי מוזיקליות בטלוויזיה הישראלית, מי נכנס לרשימה הקצבית?

סדרות מוזיקליות הן ללא ספק דבר שרואים דיי הרבה, הן בולטות מאוד וקשה שלא לשים לב אליהן, אך האם יצא לכם לזכור את הדמויות המוזיקליות מהסדרות שהן הכי לא מוזיקליות? הכנו עבורכם את הדמויות המוזיקליות האהובות עלינו ביותר מהסדרות הישראליות, מוכנים לראות מי נכנס לרשימה?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

החממה - יפתח / לי בירן

אז נכון ש"החממה" נגמרה ממש לא מזמן אבל אנחנו עדיין שבורים מהנושא, אז אולי כדי שפשוט ישר נעבור לדמותו של יפתח - מוזיקאי רגיש ורומטיקן והופיע לא מעט פעמים בסדרה, יכולנו לראות זאת בהופעת הבכורה שלו שזכורה היטב וגם בהופעה בבית הספר החממה לרגל הוולנטיין. כזכור, הסדרה הייתה עם לא מעט מתח לאורך כל עונותיה ובכל זאת דמותו המוזיקאי הייתה בתפקיד מרכזי ובולט במיוחד וכך בעצם זכינו בלא מעט רגעים מרגשים מבית היוצר של התלמיד המוזיקלי.

 

חצויה - אלה / עמית פרקש

מלבד זה שאלה רוזן הייתה חצי ערפדית וחצי בת אדם, היא גם הייתה תלמידת התיכון המוכשרת ביותר בבית הספר "גרין" בו למדה. אלה, הייתה בלהקה יחד עם חבריה לכיתה (עומר, ניקי וליאו) והצליחה לכבוש אותנו לאורך הסדרה כולה ואין ספק שקולה (וקולם של הלהקה כולה) לא יצא לנו מהראש לתקופה ממושכת גם שנים אחרי שהסדרה הסתיימה.   

 

גאליס - רונה / מור פולנוהר

אנחנו בטוחים שכולכם עדיין במרתונים שלא נגמרים אבל הנה תזכורת לדמות הכי מוזיקלית של מחנה הקיץ הטוב ביותר בטלוויזיה - רונה! אז נכון, כשאתם במחנה הקיץ הטוב במדינה, כישרון שירה הוא רק תוספת נחמדה לעלילה, אך במקרה הזו התוספת היא הרבה יותר מנחמדה! רונה היא בעצם נערה מוכשרת במיוחד שאוהבת את תחום המוזיקה וגם טובה בו. במהלך הסדרה נחשפנו לקולה המדהים ולנגינה בגיטרה. מעבר לזה הכישרון הפך למשהו שהתחבר לעלילה בצורה טובה בהחלט! (בית הספר בלונדון שנכנס פעמים רבות כבעיה).

 

נעלמים - יובל / ענבל ביבי

כשאת התלמידה הכי מפורסמת בבית הספר זה בהתחלה לא פשוט, לא מאמינים? תשאלו את יובל שהיא גם זמרת מצליחה בסדרה נעלמים וגם הבת של ראש העיירה (או יותר נכון של הפושע מספר אחד בעיירה). יובל היא כוכבת רוק מגניבה ומוכשרת, את קולה יצא לנו לשמוע לא מעט בהופעות בית הספר מול התלמידים.

 

 החולמים - קרן / דנה יפה 

 ב"מלונ"ה" היו כל מיני סוגי ילדים: היה אחד חכם, מוסכניק, מוצא אוצרות, ילד שהוא בעצם מבוגר, אוהבת ציפורים ואפילו אחת זמרת! - קרן, זוכרים? קרן הייתה הזמרת הרגישה של הבית, היא הייתה שרה כשעצוב והייתה גורמת לנו ולילדי הבית ללא מעט אושר קטן בזמן שפותחת את פיה וכך גרמה לנו ולהם להתאהב בה בשניות אחדות, אחחח, הנוסטלגיה!

 

 שכונה - שלומי / דוד שאול

שלומי הוא ללא ספק הבחור הכי מוזיקלי בנרקיס, הוא נמצא תמיד עם גיטרה ביד וכתיבת שירים אצלו זה עניין דיי רגיל וספונטי, הוא תמיד שם כדי לעודד, לרגש ולהיות הכי רומנטיקן שרק אפשר לצד הגיטרה, אולי לא תמיד זה הולך לו, אך בפרקים האחרונים דווקא נראה שזה בדרך לשם. 

 

ראש גדול - "אקונומיקה"

רגע לפני שראש גדול חוזרת בעונה חדשה, הגיע הזמן להזכר קצת בעונות הישנות יותר. זוכרים את להקת אקונומיקה? ה-להקה של בית ספר "אביבים" בכיכובם של לירון (מייקל לואיס), דניאל (אלדד ברנטמן) ויהלומית (שרון ענבר). הלהקה הצליחה לכבוש אותנו ואת בית הספר כולו במשך חמש עונות יחד עם שירים מחתרתיים ומלאי מסריםץ אנחנו כבר ממש מחכים לראות אם הם יחזרו אלינו גם בעונה הזו.

 
 

 

תגובות