לפי הסדר: הפלייליסט המושלם לפי ה-א' ב'. צילום: יח"צ

לפי הסדר: הפלייליסט המושלם לפי ה-א' ב'

את שיר הא' ב' הרגיל כולנו מכירים, אבל שירים מא' עד ת' קצת יותר קשה למצוא. אז בשביל זה הכנו לכם רשימה של שירים לפלייליסט מא' עד ת'

יש פלייליסט לחגים, ויש פלייליסט ליום הולדת ויש פלייליסט ללמוד למבחן, אבל הפלייליסט הבא הוא מיוחד. הכנו לכם פליליסט שירים מיוחד שיכיל מגוון שירים בסדר של שירים מהאות א' ועד לאות ת'.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אם אפגוש את אלוהים-התקווה 6

את השיר "אם אפגוש את אלוהים" הוציאה לפני חשמ שנים הלהקה המצליחה התקווה 6. השיר זכה להצלחה רבה, ולכמעט 700 אלף צפיות ביוטיוב. אחלה שיר כדי לפתוח את הפלייליסט.

 

בגללה- אסף הרץ והבוג'ה

השיר "בגללה" של ההרכב המעולה שפרץ לחיינו לפני כשנה וחצי ובראשה עומד השחקן המוכשר והמצליח אסף הרץ, הוציאה את השיר בגללה לפני כחודשיים.

 

גם אני- קוקי לבנה

הלהקה קוקי לבנה היא אחת מן הלהקות המעניינות ביותר שקיימות בארץ. הלהקה פרצה לחיינו ממש מזמן, ומאז די קשה לפספס אותה. השיר גם אני, שיצא לפני כ-8 חודשים נורא בולט כיוון שזה מאוד מתרכז במילים שלו שמאפיינות כל אחד ואחד מאיתנו, ואת הרצון של כל אחד לעלות מעל כולם.

 

דברי איתי יותר- נתן גושן

השיר "דברי איתי יותר" יצא לאוויר לפני שנה, והוא נכתב, הולחן ובוצע על ידי הזמר המוכשר נתן גושן. השיר מספר על אהבה נכזבת וכואבת. השיר זכה למעל 5 וחצי מליון צפיות, וזיכה את הזמר בהצלחה רבה, רגע לפני שהוא החל את ההצלחה ההולכת וגוברת בחו"ל.

 

החיים שלנו תותים-חנן בן ארי

אנחנו מניחים שעל השיר הזה אין יותר מידי מה לפרט בגלל התאוצה האדירה שתפס בשנה האחרונה. את השיר היה ניתן לשמוע כמעט בכל מקום, וזכה למקומות מכובדים במצעדים השונים. כמו כן, הוא זכה לכמעט 10 מליון צפיות ביוטיוב - שזה מדד שווה לא פחות. שיר שווה לפלייליסט, לא?

 

ואת- הראל סקעת

השיר "ואת" יצא לאור לפני כשבע שנים כחלק מאלבומו הראשון של הזמר המוכשר הראל סקעת. את השיר כתבה והלחינה קרן פלס שגם שופטת לצידו ב"הכוכב הבא". בניגוד לכל השירים בפלייליסט שלנו עד כה, השיר הזה מעט שונה. הוא רגוע ושליו יותר, וחייב לפחות שיר אחד כזה בכל פלייליסט.

 

זכית בי-דדי דדון

בעונה האחרונה של תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". במערכון הוצג דדי דדון (אסי כהן), ששיחק דמות פארודית ש"צוחקת" על הזמרים והשירים כיום. המערכון תפס חזק ברשת, ולדדי יצאו עוד כמה שירים שבניגוד למצופה, תפסו תאוצה ברשת ובקרב האנשים, וזכו להמון צפיות. אחד מן השירים הוא "זכית בי", שבו דדי 'עף' על עצמו, ומראה כי הוא אוהב את עצמו מאוד, יותר מאשר את בת הזוג.

 

חופשיה-דורון וקטריקס

"חופשייה" של הצמד דורון ביטון וקטריקס, הוא פשוט שיר כייפי כזה. הלהיט התורן של בני הנוער שמצליח לבלוט בין כל היטי הרשת שצפים מכל עבר. השיר נושק ל-10 מליון צפיות ביוטיוב והוא מושמע קבוע ב-MTV ישראל.

 

טיסה 5325-משה פרץ

השיר 'טיסה 5325' של הזמר המוכשר והמוצלח משה פרץ הצליח לעורר הרבה אהדה השנה והרבה מחלוקות וביקורות. הוא היה אחד מהשירים הבולטים כפארודיה אצל דדי דדון ואף הוזכר לרעה על ידי אביב גפן ב"דה וויס", אבל מבחינתנו הוא עוד שיר שפשוט כיף לשמוע ולפעמים לא צריך יותר מזה.

 

יש בי אהבה-נועה קירל

אחרי ששני השירים האחרונים בפלייליסט שלנו היו מקפיצים ומרקידים, צריך גם שיר יותר רגוע, ומה מתאים יותר מהשיר "יש בי אהבה" של נועה קירל? אחת הזמרות הצעירות והמוכשרות שיש בעולם המוזיקה הישראלי והיא אף זכתה בזכות גולשי פרוגי בתואר "זמרת השנה" שלנו. לשיר מספר רב של השמעות ו-5 מיליון צפיות ביוטיוב. אז מה הפלא שגלגלצ גם עפו על השיר הזה?

 

כביש החוף - סטטיק ובן-אל

"יה, יה, יה הכל יהיה טוב". אנחנו פשוט התאהבנו בסטטיק ובן אל השנה. השיר "כביש החוף" הוא הסינגל השני של השניים כצמד ומבחינתנו הוא היה המבחן הרשמי שלהם לאחר ההצלחה המסחררת של השיר "ברבי" ובהחלט אפשר להגיד שהם עברו אותו בהצלחה.

 

ליבי ער– יובל דיין 

את יובל דיין הכרנו בתכנית הריאליטי "דה וויס", כשהייתה בת 17 בלבד. יובל היממה את הקהל והשופטים, וכולנו הופנטנו מקולה המדהים. כיום, ליובל מגוון שירים מדהימים, ואחד מהם הוא "ליבי ער" , שיצא לאוויר לפני כמעט שנה וזיכה אותה בהצלחה רבה.

 

מציאות אחרת-איזי

השיר "מציאות אחרת" של איזי יצא לאוויר לפני כמעט חצי שנה. חלק מן השיר נכתב על ידי ילד חולה סרטן שנפטר, ואיזי כתב את המשך השיר, פרסם אותו, והקדיש אותו לאותו הילד המנוח. השיר אמנם קצבי וקליט, אך מילותיו עמוקות ומאחוריהן סיפור גדול שפשוט נכנס ללנו לב.

 

נוסע- אליעד

אין אחד שלא אוהב להתרפק לפעמים על העבר, גם אליעד נחום שאף הקדיש לזה שיר שלם שעסק בגעגוע לימים שהיינו תמימים ופחות מרוכזים בעצמנו. גם כאן הוכיח אליעד שוב למה כולנו אוהבים לשמוע אותו ונזכיר שגם בו גולשי פרוגי בחרו השנה כזמר השנה שלהם. שאפו!

 


סתם-בן אל וסטטיק

האמת שהתלבטנו קשות אם לבחור ב"סלסולים" או ב"סתם" אבל הפעם בחרנו בחדש יותר. לשיר "סתם" של הצמד בן אל וסטטיק הספיקה בדיוק שנייה וחצי מאז שהוא שוחרר לאוויר עד שהפך ללהיט היסטרי. עד כה זכה בלמעלה מ- 13 מליון צפיות. וזה בהחלט לא סתם

 


עור ברווז-שקד פפרה אסטמה ולירוי

קבלו עוד פארודיה מצליחה שכבר הפכה מזמן לשיר בפני עצמו. הלהיט של שלישיית כוכבי הרשת מאגד בתוכו מילים לא קשורות בלחן ממכר כזה שכיף לשמוע באוזן. והוא עצמו מורכב מפארודיות על סטטיק ובן אל, דורון וקטריקס ועוד כמה להיטי פופ ישראלים וקלילים.

 

פחית בראש - הפיג'מות פסטיגל

אחרי כל השירים היותר רציניים (וגם הפארודיות למיניהן), רצינו לגוון קצת בפלייליסט שלנו ולהכניס משהו מעט שונה - שיר פסטיגל. בפסטיגל 2007, "פסטיגל על הזמן", חברי הפ'יגמות (עודד פז, אילן רוזנפלד, וקובי פרג') שהשתתפו במופע, שרו את השיר "פחית בראש". לנו, השיר תמיד עושה טוב וכמובן שהוא החזיר אותנו לעבר, לימים שעוד הייתה תחרות שירים בין משתתפי הפסטיגל. פה פה פה פה פחית!

 

צעד קטן - לי בירן

לא מזמן אתם בחרתם ביצירה של גיורא חמיצר בתור סדרת הנוער של השנה, "החממה". הסדרה הסתיימה לפני כשנה אחרי שלוש עונות מוצלחות ומעולות. לשתי העונות הראשונות, היה שיר פתיחה שביצע לי בירן. כמו השיר הקודם, גם השיר הזה מעורר געגוע קל וגם הוא הפך לאחד משירי הסדרות האהובים עלינו ביותר!

 

קיץ -אביאור מלסה

אביאור מלסה הוא אחד הזמרים החדשים בביצה שפרץ לגמרי במקרה דרך הרשת כשהעלה סרטון לפייסבוק. השיר "קיץ" הוא השיר הראשון של אביאור, והוא יצא סמוך לעונה החמה והפך לממתק המרענן של 2016 וגם הכתיר את אביאור לדבר החם הבא (ולא בגלל הקיץ...)

 

רוחות – אליעד נחום

שיר נוסף של אליעד נחום, אחד שזכה למגוון ביצועים וקאברים מעולים בכל מקום, למשל על ידי נופר סלאמן, שהשתתפה בעונה הקודמת של "הכוכב הבא", ועל ידי עמית ויהונתן, שמייצרים קאברים ומשאפים ויראלים ברשת.

 

שם טבעת עלייה- דודו אהרון

אחד הנושאים שהעסיקו אותנו בשנה הקודמת היה הצעת הנישואין של דודו אהרון לבת הזוג שלו, מעבר לכל העניין שזה עורר ברכילות, דודו בחר גם להוציא שיר שעוסק בהצעת נישואין ולנו יש תחושה שלמשפט "היא מיוחדת, משגעת את כל המדינה" נכתב במלוא הכוונה.

 


תמיד אהבה - עברי לידר

זהו, הגענו לסוף הפלייליסט העשיר שלנו. ובחרנו לסיים אותו עם השיר המרגש והקצבי של אחד הזמרים המועדפים עלינו - עברי לידר. השיר אומנם יצא ממש מזמן, אבל אנחנו תמיד מרגישים בו מעין נחמה ושלווה נעימה כזאת. 

 
תגובות