כפילים מוזיקליים: מי הם הזמרים שנשמעים אותו הדבר?. צילום: אלוני מור ורמי זרנגר

כפילים מוזיקליים: מי הם הזמרים שנשמעים אותו הדבר?

שבוע הכפילים כמעט נגמר אבל זה לא מונע מאיתנו לרכז לכם גם את גרסת הכפילים במוזיקה שנשמעים כמעט אותו הדבר

קרה לכם ששמעתם שיר והייתם בטוחים שזמר שאתם ממש אוהבים שר אותו ואז מגלים שזה בכלל לא הוא? אם כן זו הכתבה בשבילכם. במיוחד ל"שבוע הכפילים" - קבלו את הכפילים המוזיקליים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתן גושן ולירן דנינו

נתן גושן ולירן דנינו נמצאים בעולם המוזיקה כבר לא מעט שנים ואף פעם לא מאכזבים אותנו. אולי בשנה האחרונה שניהם הלכו לשני קצוות מוזיקלים אחרים וכבר היה קל לזהות מי זה מי. אך בתחילת דרכם? שני הזמרים היו מאוד דומים בקולם, בסגנון שיריהם, ובדרך בה הם מבצעים את השירים - ואלו מספיק סיבות כדי להתבלבל ביניהם.

 

אייל גולן ופאר טסי

לפני כשנתיים פרץ פאר טסי אל חיינו עם שירו "דרך השלום" שסביר להניח שאם לא הייתם מכירים אותו הייתם בטוחים שזהו שיר חדש של אייל גולן. השניים מזוהים עם הז'אנר הים-תיכוני וכשהם שרים בקול גדול - אפשר קצת להתבלבל. רק נזכיר שכמה משיריו של גולן כתב טסי בעצמו.

מבלבל הדואט הזה
 

ליטל מיקס ופיפת' הרמוני

שתי להקות בנות מצליחות מחו"ל, שתיהן התחילו ב"אקס פקטור", הגרוב והסגנון שלהן כל כך דומה, תוסיפו לזה את השילובים הקוליים וללא ספק התבלבלנו בין השירים. עכשיו, אחרי העזיבה של קמילה מפיפת' הרמוני מספר הבנות בשתי הלהקות הוא שווה - ארבע בנות בכל להקה. אולי בעצם כדאי לאחד?

 

סיה וריהאנה

סביר להניח שאם ריהאנה הייתה מופיעה עם פאה כמו של סיה ופפיון ענק לא היינו מבדילים, כיוון שהקול דומה מאוד, בעיקר בעוצמה של הקול. רק נזכיר שסיה כתבה את הלהיט הגדול של ריהאנה "דיימונדס" ושההופעות של שתיהן בישראל עוררו תגובות מאוכזבות מהקהל - אז אולי תחזרו לארץ למופע משותף?

היה גם שיר משותף
 

אביאור מלסה ואליעד נחום

אולי כרגע השילוב נשמע מעט מוזר, אך השניים נחשבים כפילים בעולם המוזיקה המקומי עם קולות די דומים. תחזרו לקיץ, בו פרץ במהירות מסחררת לחיינו אביאור מלסה בשיר הנושא את שם העונה החמה. אנחנו בטוחים, שאם עכשיו נשמע את השיר שוב, יכול להיות שנתבלבל. אז ממליצים לעשות שמיעה נוספת - והפעם מבלי להציץ!

 

יובל דיין ושיר קורן

נכון, יובל דיין ושיר קורן בהחלט נמצאות על אותה משבצת- הזמרות שפרצו לחיינו ב"דה וויס", ואנחנו צופים להן עוד דרך ארוכה. אבל האם זאת נקודת הדמיון היחידה ביניהן? יש לנו תשובה ברורה לכך. לא. כיוון שהקולות של השתיים דומים באופן בלתי יאומן ובכל פעם שאנחנו צופים בעונה הנוכחית של הריאליטי המוזיקלי אנחנו לרגע תוהים אם יובל חזרה לסיבוב נוסף בתחרות.

 

שרית חדד וספיר סבן

הנה ייצוג נוסף מהעונה החזקה של "דה וויס". ספיר סבן מצליחה לסחוף אותנו בכל פעם מחדש ומסתמנת כזוכה הבלתי המעורערת של העונה עם סלסולים טורקיים מכל הנשמה, כאלו שגורמים לנו לצמרמורת וגם לדה ז'ה וו ממי שהייתה עד לא מזמן מנטורית באותה התכנית - שרית חדד. הסלסולים המיוחדים הטורקיים עם המשחק הזה בקול - אי אפשר שלא לטעות - ספיר סבן היא שרית חדד החדשה.

 

 

תגובות