החום עולה: ג'ייסון בשיר חדש עם כוכבת שכולכם מכירים . צילום מסך מיוטיוב

החום עולה: ג'ייסון בשיר חדש עם כוכבת שכולכם מכירים

הזמר ג'ייסון חוזר אלינו חודשיים לאחר יציאת הסינגל שלו "צריך אותך" שהצליח לגמרי והיום (ה) הוא משחרר שיר וקליפ חדש עם כוכבת הרשת והילדים שכולכם וודאי מכירים. מה חשבנו על הקליפ? והאם יש לו פוטנציאל כמו לקודם? צפו

לפני חודשיים דיווחנו לכם על הנשיקה של אנג'ל ברנס, כוכבת הרשת העולה, עם בחור בלונדיני ומסתורי - כוכב הפופ העולה, ג'ייסון. הש ניים חלקו רגע אינטימי במסגרת צילומי הקליפ החדש שלו. אז אחרי המתנה של כמעט שלושה חודשים, הקליפ סוף סוף יוצא.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אם לא יצא לכם להכיר אותו עד עכשיו, כדאי שתשננו את השם - ג'ייסון. בן ה-18 מפתח תקווה הוא זמר, יוצר ומנגן על קלידים, תופים וגיטרה ולסינגל הראשון שלו שיצא לפני כשלושה חודשים, "צריך אותך", יש קרוב ל-700 אלף צפיות ביוטיוב. 

© אבי בן זקן

היום (ה') ג'ייסון משחרר סינגל שני מלווה בקליפ בכיכובה של ברנס. הזמר הצעיר התחבר מהר מאוד לוויב הלטיני שסחף את ישראל והשיר לא נופל מאחרים שיצאו במהלך השנה.  לשיר המדובר קוראים "קומפליקדו", מלשון המילה באנגלית complicated - מסובך, מילת סלנג שתחזור על עצמה בשיר עצמו. השיר מאוד מרענן ועכשווי, שיר פופ קליט שסביר להניח יהפוך לויראלי בקרב בני הנוער ויהיה הרבה בראש שלנו.

 

 

 

 

 
תגובות