לי בירן בהופעת עשור: דואט עם אליאנה וחיבור לקהל. צילום: אבי חי

לי בירן בהופעת עשור: דואט עם אליאנה וחיבור לקהל

הזמר והשחקן האהוב לי בירן הופיע בהופעה מיוחדת לציון עשור בקריירה. הופעה שנקבעה בזכות עצומת מעריצים שבחרו את השירים שיהיו בה. שוחחנו איתו על העשור האחרון, כוכב נולד, החיבור המיוחד שיש לו עם הקהל ועל עתיד מוזיקלי עם בת הזוג אליאנה תדהר. צפו בראיון מאחורי הקלעים

אחד הכוכבים החזקים והאהובים על בני הנוער, הזמר והשחקן, לי בירן ציין אמש (ג') עשור לקריירה המוזיקלית ולפריצה הגדולה שלו בהופעה חד פעמית שנקבעה בזכות עצומה של הקהל ב"זאפה תל אביב". בהופעה המיוחדת ביצע שירים מהעשור החולף, החל מהשיר "סיוון" ששר באודישן ל"כוכב נולד", מחוות לשירים מהסדרות "או בוי" ו"החממה", מהפסטיגל ועד לסינגלים שהוציא במרוצת השנים. הצטרפנו אליו מאחורי הקלעים רגע לפני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כתבת: מור שקל | עורך: גלעד ילון | צלם: אבי חי
 

בירן הוא אחד הכוכבים שהנוער הכי אוהב להעריץ, או כמו שהוא מכנה - 'מעריכים'. בשנת 2017 הוא הוכרז ככוכב הנוער האהוב ביותר בפרוגי ובטקס נבחרי השנה האחרון הוכתר על ידי הגולשים כ"זוג השנה" (יחד עם אליאנה תדהר). ההופעה המדוברת התקיימה בזכות מעריכה בשם ליטל כהן שדרשה הופעה דרך תגובת אינסטגרם בחשבון של בירן. הכוכב נענה לדרישה ואתגר אותה - במידה ויהיו עוד 350 אנשים שירצו הופעה - זה יקרה, וכך היה. אך זה לא נגמר שם, בירן, הידוע בשל הקשר המחבק שלו עם הקהל, נתן לו גם לבחור את השירים אותם יבצע דרך הסטורי שלו באינסטגרם.

אחד מרגעי השיא של הערב היה כשהעלה בירן את תדהר לקאבר מיוחד לשיר "Your Song" בדואט רומנטי מרגש. בראיון איתנו אף לא שלל את האפשרות שבהמשך השנה יוציאו דואט מקורי יחד.  

לי ואליאנה -Youre Song. צילום: משה אבוטבול
 
© צילום: ענת מוסברג
תגובות