עד עצם היום הזה: בן זיני וטיילור בסינגל מהאגדות. צילום מסך

עד עצם היום הזה: בן זיני וטיילור בסינגל מהאגדות

כוכבי הרשת, טיילור מלכוב ובן זיני, שכבר חצו את גבולות האינסטגרם, מוכיחים לנו שהם כאן כדי להישאר וכי הקריירה המוזיקלית שלהם היא לא עניין חולף. האזינו לסינגל החדש שלהם

פעם ראשונה - זה ניסיון, פעם שנייה - זה מתחיל להיות נחמד ופעם שלישית זו כבר חותמת אישור לקריירה מוזיקלית. בן זיני וטיילור מלכוב שחררו היום (א') את הסינגל השלישי שלהם, "כמו באגדות", ואפשר להגיד שהם מוכיחים לנו כי הקטע המוזיקלי של כוכבי הרשת הוא לא עניין חולף בכלל. 

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 

את הסינגל החדש כתבו והלחינו רון כהן, בן זיני וטיילור ועל ההפקה המוזיקלית והעיבוד הופקדה חן מליאניק. הקליפ, שמתלווה לשיר,  נפתח עם טוביה צפיר שמספר סיפור לשני ילדים קטנים ועושה לנו חשק לחזור לימי פסטיגל 2004. 

הסינגל החדש קצבי ואפילו משלב קטעי ראפ של השניים, מה שלא קרה בסינגלים הקודמים, אך עם זאת השניים נשענים על אותו קו מוזיקלי אותו התחילו ולא הביאו משהו כל כך חדש. עוד הוכחה לכך שמלכוב וזיני מתייחסים למוזיקה שלהם ברצינות היא איכות הקליפים. אם הקליפ הראשו צולם באיזו טיילת בארץ, הקליפ השני, שזכה למעל 700 אלף צפיות, כבר כלל צילומים מושקעים במרכז איגרוף עם רקדנים ושואו; הפעם הם שוב עלו מדרגה וטסו לפריז לצלם את הקליפ (כן, כן, זה באמת האייפל שם מאחורה, לא גרין סקרין).

 

תגובות