הכירו את לורן: "רוצה שההופעות שלי יהיו סולד אאוט". צילום: אלכס שפרנסקי

הכירו את לורן: "רוצה שההופעות שלי יהיו סולד אאוט"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והיום, הכירו את לורן פלד, זמר ויוצר שהוציא לאחרונה את השיר "42 יום" וחולם לכבוש את סמי עופר כמו שעומר אדם עשה במאי האחרון

הכירו את לורן פלד, כותב ושר מגיל 13, אחרי שנים שעבד עם זמרים אחרים בתחום החליט פלד לשחרר את הסינגל הראשון שלו ״42 יום״ מתוך אלבום הבכורה שבדרך. ואין ספק שאנו צופים לו עתיד מזהיר בתחום! מהרגע הראשון ששמענו את השיר לא יכולנו להפסיק. תפסנו אותו לשיחה קצרה על הסינגל והעבודה עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:  

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ומדוע?

״כשהייתי ילד למדתי לנגן על פסנתר וגיטרה לבד, וברגע שידעתי לנגן התחלתי לכתוב שירים, אז התחלתי בגיל 13 בערך״.

כיוצר וכותב האם אתה חושב שתוכל לשיר שירים שכתבו אחרים בעתיד?

״אני לא יודע מה הייתה ההשראה שלי, ברגע שלמדתי לנגן, זה מה שרציתי לעשות - לכתוב שירים, פחות עניין אותי לנגן שירים של אחרים, רציתי לכתוב שירים משל עצמי״.

 

 לאחרונה הוצאת את הסינגל "42 יום" איך הייתה העבודה עליו?

״אני גם הלחנתי וגם הפצתי אותו מוזיקלית, נעם חורב מי שכתב את הטקסט שלח את הטקסט אליי ואני זוכר שהלחנתי את השיר ממש מהר יחסית, אני חושב שתוך חצי שעה השיר היה גמור, והשיר ברובו הוא גיטרה אקוסטית. מי שמנגן את השיר ברובו זה אבי סינגולדה, הוא אגדה והגיטריסט המיתולוגי של שלמה ארצי לדוגמא, אני זוכר שברגע שסיימתי להלחין את השיר אז הרגשתי נורא טוב עם השיר, וישר התקשרתי לסינגולדה ושאלתי אם הוא במקרה פנוי והרגשתי שהוא האדם הנכון. ממש תוך חצי שעה הוא היה באולפן".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

״סמי עופר, זה החלום. עכשיו כשעומר אדם הצליח למלא את המקום, שזה הישג מטורף, אז עכשיו יש מקום לשאוף אליו, פעם זה היה קיסריה ונוקיה, עכשיו זה סמי עופר ואני רוצה לכוון למקום הכי גבוה״.

מי המודל לחיקוי שלך?

״עברי לידר, אני מאוד אוהב את זה שכל פעם הוא מתחדש, הקריירה שלו ארוכה והוא כל פעם יודע איך לגרום לזה להרגיש חדש ופרש, עברי הוא דוגמא טובה לבן אדם שמצליח לשמור על קריירה יציבה הרבה שנים ובכל פעם לחדש את עצמו".

איך היית מגדיר את הסנגון המוזיקלי שלך?

״אני מגדיר את הסנגון המוזיקלי שלי כמוזיקה ישראלית״.

 

לורן פלד
© צילום מסך מהאינסטגרם

 

האם הטעם המוזיקלי שלך תואם לסגנון אותו אתה שר?

״הטעם המוזיקלי שלי הוא ממש רחב, מצד אחד אני אוהב מאוד את עברי לידר אבל אני גם אוהב מאוד את עומר אדם ואייל גולן, אני אוהב מוזיקה ישראלית ושירים טובים, הז׳אנרים לא מעניינים אותי כמו השירים, מה שנוגע לי בלב זה מה שאני שומע, לא חשוב לי הז׳אנר״.

אם היית יכול לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר?

״הייתי בוחר לבצע דואט עם אדל או אד שירן, אני מאד אוהב אותם, הכי הרבה בימים האלה, אני ממש מעריך אותם״.

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

״אני מקווה שבעוד 10 שנים אני אעשה את מה שאני עושה עכשיו, רק יותר גדול! בתקווה שאופיע בסמי עופר עד אז. וכשאופיע שההופעות שלי יהיו 'סולד אאוט', שאמשיך לכתוב ולשיר שירים שאנשים אוהבים. רוצה שהקהל שלי יגדל״.

לסיום, יש לך מסר לגולשי פרוגי?

״אם יש לכם חלום לכו אחריו ואל תוותרו, שאף אחד לא יגיד לכם אחרת״.



 
תגובות