סיכומוזיקלי: שירי מימון נותנת הצצה לשואו. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: שירי מימון נותנת הצצה לשואו

אם הייתם עסוקים בחגיגות ראש השנה ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם המוזיקה בשבוע האחרון אתם במקום הנכון והפעם: לקחנו גיחה קטנה לארצות הברית הרחוקה והבאנו סרטון מיוחד של שירי מימון, רן שפיר בסינגל חדש וקאבר מיוחד ליום כיפור

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רן שפיר

השבוע, יוצא העונה העשירית של "כוכב נולד", רן שפיר, הוציא את הסינגל החדש ״רמזורים״ שכתבו ביחד אושר כהן ומוטי ראובן, הסינגל הופק מוזיקלית והולחן ע״י אושר כהן. הוא החל את דרכו בקריוקי, שם הבין שיש לו קול מיוחד שיכול להביא אותו לבמות הגדולות, בעקבות זאת הוא הגיע לתכנית ״כוכב נולד״ ושם זכה להגיע עד רבע הגמר. מאז כוכב נולד הספיק להוציא אלבום בכורה ואת הסינגלים ״דמעות בעיניים״, ״דף חדש״, ״אומרים עלינו״ וכמובן שגם את הסינגל ״שמלה לבנה״ שיצא לאחרונה. השיר "רמזורים" מוכיח לנו עד כמה הכוכב החדש לגמרי ראוי להצליח, רגע לפני הופעת בכורה ב"רידינג 3". "רמזורים" בהחלט יכול להפוך ללהיט הרשמי של תקופת החגים.

כאן כדי להישאר. ★★★★

 

הדס שור

הדס שור היא זמרת ויוצרת, בוגרת רימון, בעבר הייתה הדס מנהלת הרשת של עידן רייכל. כיום היא כותבת שירים לאמנים מובילים וגדולים בתעשייה, ועובדת עמם על הפקות מוזיקליות, כתיבה, ייעוץ ועוד. להדס יש סרטונים וויראליים ברשת עם כוכבי רשת גדולים שזכו לצפיות רבות. סינגל הבכורה שלה שוחרר דרך חברת תקליטים בינלאומית לפני כשנה וחצי, הופץ ברחבי העולם והתנגן בתחנות רדיו רבות בארץ ובחו"ל. הדס מופיעה במקומות רבים, ביניהם הייתה מופע החימום של ליאור נרקיס מול קהל של כ-15 אלף איש, הופעה עם רקדניות ולהיטים חדשים ומקפיצים, ולה קהל מעריצים צעיר ותפוצה רחבה באינסטגרם ובפייסבוק. השבוע שהוציאה הדס את השיר צומי-״Tzumi", השיר "צומי" הוא שיר קיץ קליל, מרענן וכיפי שרק גורם לנו לרצות לשמוע עוד חומרים של הזמרת שפורצת כעת בסיבוב חדש בפלייליסט.

איפה היית עד עכשיו?! ★★★★★

 

פאר טסי

פאר טסי הוא ללא ספק אחד הזמרים הבולטים בשנים האחרונות, הוא הוציא בעבר סינגלים רבים שהפכו ללהיטים תוך זמן קצר. השבוע הוציא סינגל חדש ומרגש בשם ״אקרא לך אבי״ שנכתב ע״י מאיר אריאל ז״ל בעזרת הפקה מוזיקלי של אריק זנטי.  השיר שקט ונעים, בשונה משיריו המפורסמים של טסי שהפכו ללהיטים, הוא מביא לנו משהו חדש ומנציח את זכרו של הזמר מאיר אריאל ז״ל. זהו לא שיר ההנצחה הראשון שהוציא הזמר, לפני כחמש שנים, כחלק מאלבום הבכורה שלו הוציא פאר את השיר ״תחזרי״ אותו יצר עם דודו מתנה לזכרה של תאיר ראדה.

שיר רגוע ומרגש. ★★★★★

 

שווה האזנה

השבוע סיפקה לנו שירי מימון ביצוע קסום לשיר מתוך המחזמר ״שיקגו״ שעולה בשבוע הבא בברוודווי, בו מככבת הזמרת האהובה בתפקיד ראשי, נחשק ובינלאומי, לדמות של רוקסי הראט. השבוע התפרסמה הצצה מיוחדת של מימון מתוך החזרות הכמעט אחרונות למחזמר ואנחנו לגמרי מבינים איך היא קיבלה את התפקיד.

את הזמר והיוצר אושר כהן כולנו כבר מכירים, הוא פרץ לחיינו עם הסינגלים ״כתבתי לך״ ועם הלהיט ״נזכר בעיניה״. רק בגיל 16, שעומד כעת על כארבע וחצי מיליון צפיות, לאחר שהוציא בשבוע שעבר את הסינגל ״ברגעים שאת הולכת״ השבוע הביא לנו הזמר אושר כהן ביצוע מיוחד לשיר ״אדון הסליחות״ בדואט מוזיקלי ביחד עם אביו, אילן כהן. הביצוע מגיע בתזמון מושלם לקראת יום כיפור ומתחבר אליו בצורה מצוינת.

 

 
תגובות