סיכומוזיקלי: בוגרי האירוויזיון משחררים סינגלים חדשים. צילום: דורון סרי ויחסי ציבור

סיכומוזיקלי: בוגרי האירוויזיון משחררים סינגלים חדשים

סוף השבוע הגיע וזה בדיוק הזמן לסכם כמה מהשירים החדשים שיצאו במוזיקה המקומית בשבוע החולף. מבר גרוצקי ועד הצמד החדש והמסקרן

עוד שבוע עמוס במוזיקה עבר עלינו וזה בדיוק הזמן לסכם אותו עם מגוון השירים החדשים שיצאו השבוע אל העולם. מה הכי אהבנו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בר גרוצקי - אני יודע

הזמר והיוצר הסופר מוכשר, בר גרוצקי, שבקרוב גם יופיע על מסך הטלוויזיה שלכם ב"כדברא 3", שחרר השבוע את הסינגל החדש שלו, "אני יודע", אותו כתב והלחין. ללא ספק יש פה כל מה שיכול להפוך את השיר לסיפור הצלחה, מוזיקה קלילה וקצבית עם מילים שמגיעות מהנשמה, וכמובן גוון הקול הרוקיסטי, המחוספס והיפה של גרוצקי.

 

לסיכום: יצליח ובגדול ★★★★★

פאר טסי ושרית אביטן - שלוש בלילה

אחד השילובים הטובים ביותר ששמענו לאחרונה הוא השיר החדש של שרית אביטן ופאר טסי שיצא השבוע. את הסינגל המשותף כתבו והלחינו עדן חסון ונוי פדלון - הכוכבים העולים במוזיקה. מדובר בשיר ממכר, הקולות של טסי ואביטן ביחד נותנים לשיר את הנגיעה המיוחדת שלו והופכים אותו ללהיט מלא ברגש.

 

לסיכום: מוצלח ★★★★


אימרי זיו - אימריקו

אימרי זיו כבר הספיק לייצג אותנו באירוויזיון ועכשיו הגיע לעוד תוצר מוזיקלי מהכיוון שלו. השבוע שיחרר את השיר החדש שלו, "אימריקו" אותו כתב בעצמו והלחין ביחד עם ינון יהל. מדובר בשיר כייפי קליל שעושה חשק לרקוד, בשילוב גם עם קצת ספרדית - פשוט שיר שעושה חיוך על הפנים.

 

לסיכום: חמוד ★★★★

חובי סטאר - Silver Spoon

אם כבר התחלנו עם כוכבי אירווזיון, אז קבלו אחד נוסף: האחד והיחיד, חובי סטאר! הנציג לשעבר באירוויזיון שחרר סינגל חדש השבוע אותו כתב והלחין. השיר לגמרי מתאים לסגנונו המיוחד של חובי סטאר וכרגיל, הוא עושה זאת פשוט בצורה מעולה ועוצמתית והאמת? מסוג השירים שקל למצוא באירוויזיון - בקיצור, הכי חובי שיש.

 

לסיכום: מקורי ומיוחד ★★★★

אמיר ובן - לופ

שני הזמרים העולים, אמיר ובן, שחררו השבוע את השיר החדש שלהם, "לופ", וזה אחד מהשירים היותר מעניינים וממכרים ששמענו בזמן האחרון. מצד אחד השיר פשוט, קליט וקליל – אך מהצד השני זה בדיוק מה שהופך אותו לכל כך טוב ומעניין, מסקרן ופשוט היסטרי. מסוג השירים שמקשיבים לסיפור שיש בו שנותן איזה נפח אישי ומסר בתוך כל הקצב וזה סוד הקסם שלו.

 

לסיכום: הכניסו אותנו ללופ ★★★★

שווה האזנה

תמר יהלומי, אולי מוכרת לנו בין היתר מתוכנית המציאות "כוכב נולד", וכמי שעומדת מאחורי יצירת להיטים רבים של השנים האחרונות (כמו: "אוהבת אותי אמיתי" ו"רחוק מכולם"), העלתה השבוע לעמוד האינסטגרם שלה קאבר לשיר "שממה", של הזמר אורי בן ארי. ומה אנחנו יכולים להגיד עליה? מרגשת בכל מילה, ללא ספק שווה האזנה.

תגובות