בינלאומיים: הזמרים ששיתפו פעולה עם כוכבים מעבר לים. צילום מסך מהקליפ

בינלאומיים: הזמרים ששיתפו פעולה עם כוכבים מעבר לים

הרשתות החברתיות הפכו את הכל לנגיש יותר. הנגישות של המוזיקה הובילה זמרים ישאלים רבים לשתף פעולה עם זמרים שגרים בארצות אחרות. אספנו לכם חמישה זמרים ששיתפו פעולה עם כוכבים מחול

זמרים ישראלים רבים שמצליחים בישראל מחליטים לחלום גבוהה יותר ולכוון גם לכיוון קריירה בין- לאומית. חלק נבחנים לאודישנים ואף זוכים בתפקיד כמו שירי מימון שייצגה אותנו בכבוד על בימות ברודוואי וחלקם מסתפקים בשיתוף פעולה עם זמר או יוצר בין לאומי, אספנו לכם חמישה זמרים ישראלים שבחרו לשתף פעולה עם זמרים מעבר לים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנה זק

בקיץ האחרון השתתפה הזמרת אנה זק בסינגל הבינלאומי "Gravity" של ה-DJ הצרפתי ריצ׳רד אורניסקי ובו שיתפה פעולה עם אמן הראפ והפופ Fat Joe שאותו רובנו מכירים בזכות הסינגל ״All The Way Up". השיר ״Gravity" הוא שיר קייצי וקצבי שמסמן את תחילתה של הקריירה הבינלאומית של זק. 

 

רותם כהן

הזמר ישראלי-לטיני רותם כהן פתח בשנים האחרונות בקריירה בחו"ל ויצר מוזיקה שמתאפיינת בעיקר במוטיבים לטינים וקצביים. במהלך הקריירה הוא שיתף פעולה עם לא מעט זמרים לטינים, ביניהם גם עם הזמר הברזילאי "Joca Perpignan" בשיר ״A Vida" וגם עם הזמר האמריקאי-קובני, דסמר בואנו בשיר ״כל כך יפה לך״. אבל הבולט בניהם היה שיתוף הפעולה עם הזמר אנריקה איגלסיאס בשיר ״SUBEME LA RADIO" שהפך תוך זמן קצר ללהיט וצבר לא פחות מביליון צפיות. בשנה שעברה הגיע איגלסיאס להופעה ענקית בפארק הירקון בתל אביב וגרם לכולנו להתאהב בו מחדש. את הופעתו חימם כהן ואף הצטרף אליו לדואט משותף.

 

סטטיק ובן אל

בדומה לרותם כהן, גם סטטיק ובן אל החליטו לפרוץ בקריירה בינלאומית ולחצות את גבולות הארץ. לפני מספר חודשים הצמד המצליח בישראל ממשיך בקריירה המוזיקלית ומוציא יחד עם זמר הרגאטון ג׳יי בלווין גרסה חדשה לשיר ״טודו בום״ אותו כולנו מכירים בגרסה העברית. ג׳יי בלווין מוכר לנו בעיקר בזכות שיתופי פעולה עם השמות הגדולים והאהובים במוזיקה העולמית בניהם; הראפרית קארדי בי, ג׳סטין ביבר, ניקי ג׳אם ולאלי אספוסיטו (איתה גם כיכב בקליפ של דיוויד גואטה). רבים יזהו אותו גם בזכות השיר ״Ginza" שזכה למעל 700,000 צפיות. 

 

אייל גולן

לפני שנתיים אייל גולן, שכבר ממזמן הפך לסמל של המוזיקה המזרחית, שיחרר שיתוף פעולה עם צמד זמרים לטינים בשם Mike" - Stanly And Duke Antoni". השיר הזה הביא לנו צד חדש ומרענן שלא הכרנו לפני בגולן. השיר בוצע בבתים בשפה הספרדית אותם שרו הצמד ובפזמון בעברית אותו שר גולן.

 

 

תגובות