מסנוורים: עומר אדם ואדר גולד מחדשים. צילום: שרית מור

מסנוורים: עומר אדם ואדר גולד מחדשים

עומר אדם ואדר גולד מאירים לנו את תחילת הסופ"ש בחידוש לשיר המוכר והאהוב - "לעולם בעקבות השמש". האם יש חדש תחת השמש?

לפני כ-40 שנה יצא לראשונה השיר "לעולם בעקבות השמש", השיר נכתב על ידי אהוד מנור ז"ל ובוצע על ידי הזמרת שרי. בשנת יציאת השיר הוא היה בראש מצעדי הפזמונים, וגם בימינו עדיין מתנגן ונחשב לאחד הלהיטים הגדולים של כל הזמנים. היום (ה') משחרר הזמר עומר אדם חידוש לשיר המפורסם של שנות ה-80 עם לא אחרת מאשר ביתה של המבצעת המקורית - אדר גולד, המוכרת לנו בעיקר מההרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר המחודש הוא כיפי ומקפיץ, העיבוד החדש מתאים את השיר הנוסטלגי לתקופה האחרונה והמודרנית. רואים את הטאצ' הקטן של אדם שהופך את השיר למגרש הביתי שלו. אנו רואים את השיר הזה בעיבוד החדש מתנגן בכל בית בישראל, בדיוק כמו הגרסאות החדשות הקודמות של אדם לשירים נוסטלגיים. לשיר מלווה קליפ המכיל קטעים מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת החדשה של אופטיקנה למותג המשקפיים VERSO, שם בחרו בשיר ללוות את הפרסומת ולצידו של אדם מככבת בקליפ הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל. בנוסף, ניתן לראות בקליפ קטעים של אדם וגולד באולפן ההקלטות מקליטים את הגירסה שלהם לשיר.

 

אדר גולד, בתה של שרי סיפרה על שיתוף הפעולה: "כשהתקשרו לשאול אותי אם אהיה מעוניינת לשיר עם עומר אדם את השיר הראשון שהוספתי לפלייליסט של פסקול חיי, לא ידעתי ממה לשמוח יותר, משיחת הטלפון והרגע בו היא תפסה אותי?, מעצם הבחירה המרגשת בשיר 'מפעם', שיזכה עכשיו לחידוש היסטרי והכרה מחודשת? אולי אפילו לצדק, או מסגירת המעגל המטורפת שסידרו לי ברמה המקצועית והאישית עם השיר הזה, עם הזמרת האדירה שעומדת מאחוריו ועם אמא שלי. היה לי כיף אדיר להקליט עם עומר, יש לו וויס מושלם ואנרגיות טובות ומדבקות שהוא מביא איתו לכל מקום ושיר אותו הוא שר. מודה ושמחה על הזכות".

גם אימה של גולד - שרי, הוסיפה: "השיר לעולם בעקבות השמש הוא אבן דרך בקריירה שלי ולאורך השנים הפך להיות ההמנון בהופעותיי. לכן התרגשתי כל כך כשסיפרו לי שעומר אדם בחר לחדש את 'לעולם בעקבות השמש', ועל שיתוף הפעולה שלו בשיר עם הבת שלי אדר גולד, סגירת מעגל מיוחדת עבורי... היה לי ברור שעומר יביא את טביעת האצבע הייחודית שלו, שמרימה את השיר לגבהים חדשים. בהחלט וואוו".

אדם והזמרת המקורית של השיר - שרי
אדם והזמרת המקורית של השיר - שרי. © צילום: שרית מור
תגובות