דואט עם שון מנדס? נועה קירל בראיון מיוחד היישר מה-EMA. צילום: Gettyimages.IL/Kate Green

דואט עם שון מנדס? נועה קירל בראיון מיוחד היישר מה-EMA

כבר לא ילדה: נועה קירל השאירה את שמלת הדובים מאחוריה ויצאה אל טקס המוזיקה האירופאי של MTV מצויידת בשני לוקים שיעשו רעש גם הם. בשיחה היישר מספרד מספרת לנו על אפשרות שבעתיד היא תופיע בטקס וגם - מה קורה עם הקריירה הבינלאומית שלה?

נועה קירל עשתה זאת שוב. אמש (א') צעדה הכוכבת על השטיח האדום הנחשק של טקס ה-EMA 2019 (של ערוץ MTV) כנציגה ואורחת הכבוד של MTV ישראל. בשיחה עם פרוגי, היישר מסביליה שבספרד, בה התקיים הטקס, היא מדברת איתנו על תחילת הקריירה הבינלאומית, על הלוק המפציץ וגם על האפשרות שיום אחד היא תופיע על הבמה בטקס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זה מטורף להיות הישראלית היחידה שעושה את זה ועוד בחו״ל יחד עם הכוכבים הבינלאומיים הגדולים בעולם", מספרת לנו קירל על ההתרגשות שחוותה בפעם השנייה שלה בטקס המדובר. "זה כבוד אדיר, בעיקר כיף ומרגש".

יש סיכוי שנראה אותך יום אחד מופיעה בטקס הזה על הבמה ולא רק על השטיח?

"חד משמעית אני שואפת להגיע למצב שיום אחד אופיע בטקס הזה. זה איזה חלום שאני ארצה לעשות אותו, לסמן עליו 'וי' ולהגיד שהופעתי בטקס של MTV בעולם. הלוואי, אי אפשר לדעת".

את חושבת שהדרך שלך לקריירה בחו"ל, קצת יותר קלה עכשיו?

"לא הייתי אומרת שהדרך שלי קלה יותר, הייתי אומרת שיש לי עכשיו קצת יותר ניסיון. אומנם זה לא אותו הדבר בארץ ובחו״ל אבל זה דומה מבחינת אינטנסיביות ולהתרגל ללחץ, לפרסום ולדעת איך הדברים עובדים. ברור שבעולם זה הרבה יותר גדול וגם בטוח יותר קשה, אבל כן יש לי את הניסיון של הכמה שנים פה וזה עוזר".

נועה קירל בלוק בהשראת מדי צהל
נועה קירל בלוק בהשראת מדי צהל © באדיבות רוברטו

אז יש כבר התקדמות בנושא?

"כן יש מגעים לתחילת קריירה בינלאומית. יש כל מיני פגישות והקלטות. זה תהליך שלוקח כל כך הרבה זמן, לפעמים גם הרבה שנים. צריך להתחיל עם משהו קטן מעכשיו וכמובן שהארץ זה המרכז כרגע. אבל עובדים על זה".

בשאיפה עתידית, עם מי מהכוכבים הבינלאומיים היית רוצה להוציא דואט?

"אחד? יש הרבה. ביונסה זה חלום או אריאנה... ובנים הייתי אומרת אולי שון מנדס וכריס בראון".

כששאלנו את לאלי אספוסיטו (הייתה מועמדת בטקס על תקן "האמן הדרום אמריקאי הטוב ביותר") בראיון לפרוגי, עם מי מהארץ היא הייתה רוצה להוציא דואט היא לא היססה ואמרה שעם נועה קירל. יש סיכוי?

"זה בכלל הזוי! אני גדלתי עליה זה טירוף מבחינתי קודם כל שהיא מכירה אותי ויודעת איך קוראים לי. וכשהיא אומרת שהיא רוצה לעשות איתי דואט - אז אני אומרת יאללה!. יש סיכוי מבחינתי, הכי מסכימה".

 

הטקס הוא סוג של סיכום שנה במוזיקה. מהו השיר הבינלאומי שעשה לך את השנה?

"קשה לבחור. אולי '7Rings' של אריאנה גרנדה, קלאסי. ניתן לה!"

 
 
חלק מהדברים שהופכים את הנוכחות של קירל לבלתי נשכחת בעולם ולהתעניינות רבה, הם הלוקים איתם היא מגיעה לשטיח האדום. זה התחיל משמלת הדובים השחורה ב-EMA 2017, המשיך עם שמת צעצועים בפרמיירה לסרט והפעם היא הגיעה ל-EMA עם לוק חללי ולמסיבת האפטר עם לוק בהשראת מדי צה"ל ונגד שימוש בלתי חוקי בנשקים בחברה. קירל מודה שהנראות והשארת חותם זה חלק הכרחי בהגעה שלה אל אירועים כאלו.
"זה חלק מהאסטרטגיה. פה בטקס פחות מכירים אותי מאשר בארץ, אז צריך משהו שידברו עליו. לפני שנתיים זה עבד, אז אני מקווה שעכשיו זה יעבוד עוד פעם. אבל כמובן שהשנה זה לוק הרבה יותר בוגר".
 
הלוק ב-2017
הלוק שעשה רעש ב-2017 © gettyimages

לא בגד ליומיום ולשבת להינות איתו.
"הבגד עצמו לא נוח, גם לשבת איתו אי אפשר. זה פשוט ללכת בשטיח ולראות מה יקרה"
 
מה דעתך התגובות והשיח בארץ לגבי הלוק הנוכחי שעיצב לך אלון ליבנה?
"אני חושבת שיהיה על הלוק שיחה בארץ, יהיה רעש, אני אוהבת את זה - זה טוב. לפני שנתיים זה היה לוק ילדותי טיפה, אבל עכשיו התבגרתי בשנתיים האלה, זה יהיה משהו מרשים אבל בוגר וידברו עליו".
 
קירל גרסת 2019
קירל גרסת 2019 © צילום: Gettyimages.IL/Kate Green

הטקס הועבר בשידור חי ל-180 מדינות ברחבי העולם ובשידור חי בערוץ MTV ישראל.

 

תגובות