תו הכוכב: "הייתי באודישנים לנינג'ה אבל ויתרתי, עדיף שאתמקד במוזיקה". צילום מסך מיוטיוב

תו הכוכב: "הייתי באודישנים לנינג'ה אבל ויתרתי, עדיף שאתמקד במוזיקה"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה ״תו הכוכב״ מוזיקאי אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע: רותם חן, יוצא תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שמספר על המוזיקה בחייו ועל החוויה ב"הכוכב הבא"

רותם חן פרץ לחיינו בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". אחרי שלושה סינגלים מצליחים (שניים מקוריים ואחד בו התארח אצל תמר יהלומי ויונתן קלימי) חן ללא ספק שואף גבוה. תפסנו אותו לראיון על המוזיקה בחיים שלו, החוויה ב"הכוכב הבא" ועל החלומות הכי גדולים שלו

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"בתקופה האחרונה עבדתי על הסינגל החדש שלי וממש בימים האחרונים יצאתי עם הסינגל השני, המקורי שלי, שנקרא "אחת כזאת", זה סינגל שעבדנו עליו תקופה יחסית ארוכה, גם צילמנו לו קליפ."

 מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מבית הספר היסודי וגם בתיכון, כל הטקסים, כל האירועים שהיו, הייתי משתתף בהם, אבל לא לקחתי את זה כדבר העיקרי שאני רוצה לעשות בחיים שלי ולעזוב הכל ולעשות אותו. מה שבאמת גרם לי לזה, היה "הכוכב הבא", זאת הייתה הפעם הראשונה למעשה שקיבלתי פידבקים באמת מטורפים על השירה שלי. זאת הייתה הפעם הראשונה שזה באמת נפתח לי בכל הכוח ופשוט אמרתי טוב, זה הזמן. ביוני האחרון יצא למעשה הסינגל הראשון שלי "פלאפונים", בו אירחו אותי תמר יהלומי ויונתן קלימי, וזאת בעצם הייתה הדלת הראשונה שלי אחרי הכוכב הבא והם יוצרים שמאוד הערכתי עוד לפני שהם פנו אליי ובכללי למרות שלא אני כתבתי את השיר, מאוד מאוד התחברתי אליו."

 

הסינגל החדש שלך, "אחת כזאת" יצא ממש לא מזמן, איך הייתה העבודה סביבו?

"קודם כל היה מדהים בקטע אחר, זה שיר שנמצא אצלי במגירה, מבחינת מילים ולחן כבר מעל חצי שנה. אני ונועם קאפח, שהוא השותף שלי ומי שהיה שותף איתי בכתיבת השיר "אחת כזאת", ידענו שאנחנו רוצים להוציא אותו כבר אבל לא פגשנו עדיין את המפיק הנכון שיבוא וייקח אותנו ישר עם מה שאנחנו רוצים. מי שהפיק את השיר הזה הוא עידו נמר, מפיק מוכר בתעשייה, התמזל מזלי והוא חיפש איזשהו אמן לרוץ איתו, אני ונועם הגענו אליו והחלטנו שהולכים על זה כשלישייה. חוץ מזה, עידו הפיק גם את הסינגל הראשון שלי, "שחור לבן" וגם את הסינגל החדש. עשינו הכל כדי שזה יהיה מוכן בזמן, חשבנו על הכל עד לפרט האחרון."

 

האם המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

"סגנון המוזיקה שאני יוצר מתאים לחלק ממה שאני שומע, אני יכול להגיד שלא כל מה שאני שומע זה באמת מה שאני יוצר, אני מאוד אוהב לשמוע דברים כסגנון, אני מאוד אוהב מוזיקה פופית, R&B אמנים מהארץ אני מאוד מעריך ואני גם שומע המון ספרדית אבל זה לא בהכרח תואם את המוזיקה שאני יוצר."

 

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"בעברי הייתי מאמן קפוארה ואני חולה על כל הסוגים של הספורט האתגרי, אפילו הייתי באודישנים של נינג'ה אבל בסוף ויתרתי על זה כי הבנתי שעדיף שאתמקד במוזיקה, אבל ספורט זה חלק ענקי מהחיים שלי."

 

 

לפני שנה בערך זכינו לראות אותך בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", מה אתה יכול לספר על החוויה מהתוכנית? 

"חוויה מלחיצה מאוד, המון אווירה של לחץ, אבל ברגע שאתה מגיע לבמה אתה נושם עמוק ואומר- טוב, זה הרגע שבשבילו התכוננתי כל- כך הרבה, זה ה'מאני טיים' של החיים שלי. זאת הייתה חוויה מדהימה, זאת פשוט הייתה כאפת התעוררות כזאת והבנתי שאני צריך לעזוב הכל וללכת על זה בכל הכוח."

אתה חושב שבעתיד נראה אותך בעוד תוכנית מהסוג הזה?

"זאת שאלה שבשלב הזה אני לא יודע איך לענות עליה, אני אף פעם לא אגיד לא, אבל כרגע, מהנקודה שאני נמצא בה כרגע זה לא הכיוון שלי. כרגע אני במסלול שאני יודע מה אני רוצה, יודע מה אני רוצה ליצור ולהלחין, ולפעמים זה פשוט לא עולה בקנה אחד עם הרצונות של תוכניות ריאליטי."

 

 מה החלום הכי גדול שלך?

"החלום הכי גדול שלי זה לראות אנשים מתרגשים מהמוזיקה שלי והמילים שלי שאני כותב בבית שלי, בסלון על הגיטרה, בשלוש לפנות בוקר, לראות אותם שרים את המילים של השירים שלי בהופעה ומתרגשים משיר שאני כתבתי, פה בבית שלי. החיבור בין מה שאתה מוציא מהלב שלך, מהנשמה שלך ואז לראות איך אנשים מגיבים לזה. וכמובן החלום הכי הגדול שלי כרגע, הופעה גדולה שלי עם קהל ענק ששר את השירים שלי."

לסיום, מיהו תו הכוכב שלך?

"האמת שיש כמה. מבחינת שיר שהוא משמעותי לי, יש שיר שנקרא"My way" , של פרנק סינטרה. זה פשוט שיר שכל פעם שאני קצת מתלבט או חושב מה לעשות אני שומע אותו. ומבחינת אמנים פה בארץ שאני רוצה לפרגן להם, אושר ביטון, מעבר לזה שהוא בן אדם מדהים וזמר מדהים, הוא גם הוציא שיר מדהים שנקרא "כמה טוב שבאת", חוץ מזה אני רוצה לפרגן גם לרן שפיר שעושה שמח וכיף לשמוע אותו,הוא גם הוציא שיר חדש שמאוד אהבתי ובכללי הוא זמר מדהים בעיניי ומביא משהו חדש, והשלישי הוא יונתן בן סימון, שותף שלי לדרך והוא הוציא שיר מדהים שנקרא "לא מחפש תשובות."

 
 
תגובות