בכל מיני צבעים: בן זיני, טיילור מלכוב ולי בירן מחדשים שיר. צילום: אורי דוידוביץ'

בכל מיני צבעים: בן זיני, טיילור מלכוב ולי בירן מחדשים שיר

בעקבות פנייה של אמא לילד עם צרכים מיוחדים, הוחלט להוסיף בית נוסף לשיר הילדות "חברים בכל מיני צבעים" עם כוכבי נוער אהובים לצידו של עילי בן ה-8. הצטרפנו אל מאחורי הקלעים. צפו

איזה כיף שיש המון חברים בכל מיני צבעים - אבל איזה כיף שיש גם מעכשיו התייחסות לכולם. את הלהיט "חברים בכל מיני צבעים" של שרית חדד מפסטיגל 1998, כולם מכירים וגדלו עליו, אך אמא אחת, אמו של עילי אשכנזי בן ה-8, הרגישה שחסר לה משהו בשיר הצבעוני והליברלי. אומנם יש יחס עם מסר לילדים ללא גזענות, אך מה עם ילדים עם צרכים מיוחדים? האם פנתה אל מחברת השיר, חנה גולדברג, וביקשה ממנה ליצור בית חדש לשיר, כזה שמתחשב בעוד סוג של ילדים. להפתעתה, היא נענתה בחיוב ופנתה אל עמותת "קשר" (הנותנת תמיכה למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים) כדי לעשות משהו מיוחד עם ההחלטה. כעת, במסגרת הפרויקט "הבית החסר", יחודש השיר בביצוע חדש של מאיה בוסקילה, לי בירן, סטפן, בן וטיי, מוטי טקה, קורין אלאל ועדן אלנה, בקליפ חדש והכי חשוב - עם הבית הנוסף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הצטרפנו אל צילומי הקליפ אשר ייצא בקרוב, ופגשנו שם את לי בירן, טיילור ובן זיני וגם את עילי ואמו על סט הצילומים ושמענו מהם על החשיבות של הנושא, היחס לשונה בחברה ועל הפעם הראשונה בה נפגשו עם ילדים עם צרכים מיוחדים ולמדו שהם לגמרי כמו כולם.

 

"יש לי חבר על כיסא גלגלים הוא ואני כמו שני אחים למרות שהוא ממני לגמרי אחר אך על כזה חבר איך אפשר לוותר" - זהו הבית שנוסף ללהיט הילדים אהוב ונדמה שעכשיו אין בו בית חסר, כמו שם הפרויקט המיוחד.

 

לתרומות ניתן לפנות לאתר www.kesher.org.il,  קשר - הבית של המשפחות המיוחדות.

תגובות