30 ומאושר: לי בירן חוגג יום הולדת בסינגל חדש. צילום מסך מאינסטגרם

30 ומאושר: לי בירן חוגג יום הולדת בסינגל חדש

לא רק שלי בירן חוגג ממש היום (ב׳) את יום הולדתו ה-30, הוא גם משחרר את הסינגל החדש שלו וזאת לגמרי סיבה למסיבה, במיוחד כשמדובר בסינגל שכזה

לי בירן הוא ללא ספק אחד האמנים האהובים עלינו ביותר בעולם המוזיקה הישראלית. מאז פריצתו של בירן לפני קצת יותר מעשור בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", בירן לא מפסיק לחדש, להפתיע ולהמיס לנו את הלב, בין אם זה בתחום המוזיקה או בתחום המשחק. כעת, עם עשור חדש שנפתח בחייו, יום הולדת 30 (אבל ״לא נראה בכלל״) - הוא מחליט לשחרר סינגל מהלב וקצת שונה ממה שראינו ממנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי הסינגל האחרון שיצא במאי האחרון, "אוויר", שמדבר על חוויה יותר כואבת וקשה שהתווספו לעוד כמה להיטים מהשנה האחרונה, מגיע הסינגל החדש שלו - מאושר". גם את השיר הנוכחי כתב והלחין בירן, שגם היה אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית יחד עם איתמר מאירי. למרות המקצב הקליט של הסינגל, יש בו משהו נורא עמוק וכנה, לא מנסה להתייפיף ובהחלט נוגע ללב ומביא משהו אחר מבירן.

 

הקול של בירן יחד עם המילים המדוייקות והחדות בשיר הזה עוטפים את היצירה בניחוח שהזכיר לנו להיטים מרגשים/קצביים מאמצע העשור השני של המיליניום (שאהבנו במיוחד) יחד עם התכתבות נכונה עם מה שקורה עכשיו. נגדיל ונאמר שזהו הסינגל המועדף עלינו מבין האחרונים של בירן שמצליח להפתיע ולהתעלות על עצמו מחדש.

© צילום מסך מאינסטגרם

אין ספק שזהו שיר מאוד אינטימי שמכיל חוויות אישיות, לי משתף אותנו ברגעים של עליות ומורדות מחיי היום-יום שלו, חוסר צביעות, כנות והרבה רגש. מה שלגמרי גורם לנו להתחבר אפילו יותר לשיר הזה, להזדהות ואף לרצות לשמוע עוד. זהו שיר שמכיל את כל מה ששיר טוב צריך להכיל: מוזיקה קצבית, טקסט מרגש ואמיתי והמון המון כישרון, איזו מתנת יום הולדת נפלאה גם לעצמו וגם לנו, הקהל. מזל טוב!

תגיות
תגובות