כרקוקלי: "לקח לנו הרבה זמן להשתחרר מטייטל הריאליטי". צילום: אלי סגל

כרקוקלי: "לקח לנו הרבה זמן להשתחרר מטייטל הריאליטי"

האחיות כרקוקלי לא עוצרות לרגע ומסכמות שנה מוזיקלית מוצלחת במיוחד כשהשיא עם השקת מופע לאלבום הבכורה שלהן. רגע לפני תפסנו אותן לראיון מיוחד בו סיפרו על הקשר ביניהן ("שמות את האגו בצד, אחרת זה לא יעבוד"), על האופציה לחזור לריאליטי וקריירת סולו. וגם: ביצוע מיוחד באולפן ל"איפה הרומנטיקה?"

רגע לפני השקת מופע אלבום הבכורה שלהן, מחר (ב') בזאפה תל אביב, האחיות המוזיקליות, טלי ולירון כרקוקלי הגיעו אלינו לראיון חגיגי ונרגש בו סיפרו על הדרך החדשה אליה יצאו, שינוי תגובות הקהל מאז ימי ה"אקס פקטור" וגם עשו ביצוע מיוחד ללהיט שלהן - "איפה הרומנטיקה?"

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אנחנו שמות את האגו שלנו בצד כי אחרת זה לא יעבוד. אנחנו פשוט הבנו את היתרונות ואת הקסם שיש בחיבור ביננו וזה פשוט עולה על כל דבר אחר, אז אם היה ביננו אגו זה לא היה עובד. הקשר שלנו כמובן גם התפתח עם העבודה. זה קשה, כמו שקשה בכל דבר בכל תחום בכל עשייה כלשהי", מספרות השתיים על העבודה יחד כצמד.

 

 

כמו כן, סיפרו השתיים על האופציה לקריירת סולו, אותה הן שללו, לפחות בתחום המוזיקלי. "לפני האקס פקטור, כל אחת עשתה לבד ופתאום כשזה קרה הביחד הזה חשבנו איך זה לא היה לפני זה? כאילו היה שם איזה קסם ואנחנו מחבקות אותו ואוהבות אותו ומשמרות אותו".

צפו בביצוע המיוחד ל"איפה הרומנטיקה?"

 
תגיות
תגובות