מורידים את הירח: שלומי שבת ואליעד נחום בשיתוף פעולה מעניין. DIGISTAGE

מורידים את הירח: שלומי שבת ואליעד נחום בשיתוף פעולה מעניין

אין דבר שאנחנו יותר אוהבים במוזיקה הישראלית מאשר שיתופי פעולה, והנה מסתמן שיתוף הפעולה המפתיע של שנת 2020 כאשר שלומי שבת ואליעד נחום משחררים הבוקר (א׳) סינגל משותף - ״מורידים את הירח״

לפני 20 שנה שחרר שלומי שבת אלבום בשם ״שלומי שבת וחברים״, ולפני 14 שנה שחרר את החלק השני שלו, ובשניהם נכללו שיתופי פעולה עם אמנים מהשורה הראשונה שהפכו לאבן דרך במוזיקה הישראלית (ביניהם ״לכל אחד יש״ יחד עם ליאור נרקיס). היום (א׳), יותר מעשור לאחר מכן, משחרר הזמר את הסינגל הראשון מתוך החלק השלישי של הפרויקט המיוחד שעתיד לראות אור בשנה הקרובה, והפעם מארח את אחד הזמרים הבולטים בשנים האחרונות - אליעד נחום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסינגל החדש, ״מורידים את הירח״, כתבו והלחינו שבת ונחום עצמם יחד עם אבי אוחיון, והוא עובד והופק מוזיקלית על ידי מתן דרור. מדובר בשיר עם קצב מגניב וממכר לגמרי, כאשר כל אחד מהשניים מביא את הסגנון הייחודי שלו אל תוך השיר, והחיבור ביניהם יוצר שילוב שלא יצא לנו לראות עדיין אצל כל אחד מהם בנפרד.

 

נדמה כי הקריירה של נחום מוצאת דרך לחדש ולהמציא את עצמה בכל פעם מחדש, ובכל פעם שנדמה כי הוא הגיע לשיא - הוא מציג לנו שיא חדש אליו הוא מטפס ובדיוק בטיימינג המושלם. אין ספק כי החיבור עם שלומי שבת מוליד משהו שעדיין לא ראינו מנחום, ומדגיש את היתרונות בכל אחד מהם. זוהי לחלוטין נקודת ציון בקריירות של שניהם, והם לגמרי ניצחו את הקורונה. לא יכולים כבר לחכות לשיתופי הפעולה הבאים. 

שלומי שבת ואליעד נחום
שלומי שבת ואליעד נחום © DIGISTAGE
תגובות