סיכומוזיקלי: אליעד בשיר על הקורונה ואסף הרץ מפגין יכולות. אינסטגרם

סיכומוזיקלי: אליעד בשיר על הקורונה ואסף הרץ מפגין יכולות

עוד שבוע מאתגר ולא פשוט הגיע לסיומו, ואם גם אתם רוצים קצת להתעודד מהבידוד, בואו לשמוע את כל מה שחדש השבוע במוזיקה הישראלית, שלא עוצרת לרגע. והפעם: השיר החדש של איזי על הקורונה, הסינגל החדש של מושיקו מור, החידוש לקלאסיקה האהובה מפעם, אסף הרץ לצד בת הזוג, וגם: אליעד חושף שיר אותו כתב בעקבות המצב

אם בא לכם להתעודד מהמצב והבידוד, זה בדיוק הזמן המתאים! בואו לשמוע יחד איתנו את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית, תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איזי - ככה ככה

הזמר והיוצר איזי אחראי על מספר לא קטן של להיטים שכולנו מכירים ואוהבים. השבוע, בעקבות המצב, הוציא איזי את שירו החדש "ככה ככה", אותו כתב והלחין. הסיפור מאחורי השיר התחיל כשמאי, חולת קורונה מספר 624 שנמצאת בבידוד במלון דן פנורמה (או נכון לעכשיו, מלון הקורונה), פנתה אל הזמר באינסטגרם וכתבה שהיא כבר מחכה לשיר החדש. איזי, מצידו לא נשאר אדיש וכעבור שעתיים הוציא את השיר והוכיח עד כמה אכפת לו באמת, וכמה שהוא מוכשר. 

לסיכום: בכלל לא קומסי קומסה

מושיקו מור - מאז שבאת

נדמה שכל שיר חדש שמוציא הזמר מושיקו מור, ישר הופך ללהיט. השבוע הוכיח לנו מחדש, כשהוציא את הסינגל החדש שלו, "מאז שבאת". מדובר בשיר שיש בו כל מה שצריך כדי להצליח, הוא קליט, ממכר, ועם קצב מעולה שרק גורם לנו לרצות לזוז ללא הפסקה. אין ספק שמור נותן את כל כולו וזאת אחת מהסיבות שהשיר הזה הוא להיט.

לסיכום: להיט לבידוד

הפרויקט של רביבו - תפילה (שמור נא עלינו)

השבוע ריגשו אותנו במיוחד ההרכב "הפרויקט של רביבו", בקאבר חדש של השלישייה לשירה של עפרה חזה, "תפילה". בגרסה מרגשת, עוצמתית ואמיתית, אחת כזאת שמתאימה בדיוק לסיטואציה ולמצב בו אנחנו נמצאים בתקופה האחרונה, מצב לא פשוט ומבלבל. אבל איזה כיף שבתוך כל המצב יש גם נקודות אור כמו הפרויקט של רביבו, שדואגים לשמח ולרגש אותנו כמו שרק הם יודעים.

לסיכום: מרגש

יובל קצה - תחזרי אליי

את יובל קצה אתם בטח זוכרים כיובל קצנלנבוגן מתוכנית הריאליטי "אביב או אייל", בה התמודד. השבוע הוציא קצה את הסינגל הראשון שלו, "תחזרי אליי", אותו כתב והלחין בעצמו. השיר עצמו מדהים ומרגש, ויחד עם קולו המיוחד והעמוק של קצה נוצר שיר אפילו יותר מרגש, שיר שלא שומעים כל יום, אחד כזה שיש בו משהו שאין באף שיר, וזה כל היופי.

לסיכום: מדהים

שווה בבידוד

הזוג אסף הרץ ויובל בידר פרץ בביצוע משותף

השבוע, אסף הרץ ובת זוגתו יובל בידר פרץ, שזכורה לנו בין היתר מהתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", העלו לעמודי האינסטגרם שלהם ביצוע של שניהם לשיר המוכר והאהוב "גן סגור" של הכבש הששה עשר. השניים ביצעו את השיר בצורה מדהימה, והם עשו לנו טוב על הלב והעלו לנו חיוך על הפנים.

אליעד בעקבות הקורונה

בעקבות המצב, והעובדה שכולנו סגורים בבתים מבלי יכולת לצאת, יש גם מי שלוקחים את זה לצד החיובי והיצירתי. אנחנו כמובן מדברים על אליעד, שבשעת לילה מאוחרת הגיעה לו המוזה וכך יצא שהזמר והיוצר הפיק וכתב את "שיר הקורונה". מעבר לזה שזה העלה לנו חיוך ענקי על הפנים, אנחנו גם לא מפסיקים לשמוע את השיר!

יוני רכטר וילדי בית העץ בביצוע מחודש לשיר "לילה טוב"

השבוע התקיים ב"אנחנו כאן"- רצועת הבוקר החדשה של כאן חינוכית, משדר מיוחד של "מסיבת פיג'מות ענקית" בסימן "יום הפוך", עם כוכבים שכולנו מכירים ואוהבים. לכבוד המשדר, צולם קליפ מיוחד של יוני רכטר, יחד עם ילדי בית העץ, שבו הם שרים את השיר המוכר והאהוב, הלהיט של "הכבש הששה עשר", בליווי של אבי סינגולדה. אין ספק שיש גם דברים חיוביים בכל המצב הזה שאנחנו נמצאים בו, וזה לגמרי אחד מהם.

 

 

תגובות