ממכר! אליאנה תדהר שיחררה סינגל ראשון. צילום: ערן לוי

ממכר! אליאנה תדהר שיחררה סינגל ראשון

אחרי שנים של ביקוש ורצון מצד הקהל, הכוכבת והשחקנית האהובה, אליאנה תדהר, סוף סוף פותחת בקריירה מוזיקלית ומשחררת סינגל בכורה בשם "ממכר"

כבר כמעט עשור שאליאנה תדהר היא חלק בלתי נפרד מחיינו בתור אחת השחקניות הגדולות בארץ והאהובות בקרב בני הנוער. במהלך השנים שמענו את תדהר שרה בהופעות רבות כמו פסטיגלים, "הכבש", "לוקחים את הזמן", סדרות ("או בוי", "פוראבר") ועוד. היום (ה׳) היא סוף סוף פותחת בקריירה מוזיקלית, לאחר שנה שלמה של עבודה עם סינגל בכורה בשם "ממכר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבה תדהר ביחד עם הארוס לי בירן וג׳וני גולדשטיין, אשר הפיק מוזיקלית את השיר. שמו של הסינגל לגמרי מתאר אותו, הוא פשוט ממכר! השיר מתאר מערכת יחסים לא בריאה שמושכת אותך שוב ושוב לתוכה.  למעשה, הסינגל של תדהר לא מכוון רק לנוער, יש בו גם טוויסט בוגר ואחר שלא ראינו עד כה מתדהר וכיף לקחת איתה חלק בתהליך הזה ולחלוק אותה עכשיו עם קהלים חדשים ומקומות בהם טרם נגעה. אנחנו שמחים שזהו השיר הראשון שאנו מקבלים מתדהר. זו מציגה, שלא באופן מפתיע, יכולות מוזיקליות מרשימות ביותר וגורמת לנו לרצות לדעת מה היא תוציא בהמשך ולאן הקריירה המוזיקלית הזאת תלך.

 

לשיר מצורף קליפ מדהים ומושקע, מוחלפות מספר תלבושות וגם לוקי איפור מטורפים וייחודיים. ניתן לראות את החשיבה מאחורי כל פרט ופרט בקליפ וכמובן הכל מוסיף להכל. אנו שמחים שתדהר הצטרפה לתעשיית המוזיקה בצורה רשמית ולא יכולים לחכות לסינגלים הבאים!

תדהר מספרת על היציאה לדרך כי: "אחרי עשור של עשייה, אשר במהלכו התבגרתי, למדתי והתפתחתי, עשור שבו המוסיקה הייתה חלק בלתי נפרד ממנו, אני מתרגשת וגאה להציג בפניכם את הסינגל הראשון שלי, מתוך הפרויקט המוסיקלי החדש שלי. בשנה האחרונה חיפשתי את הקול שלי ובאופן כנראה לא מאוד מפתיע מצאתי אותו עם האדם שהכי קרוב אלי, לי בירן. בניתי את המשפחה המוזיקלית שלי יחד איתו ועם ג׳וני גולדשטיין. יחד יצרנו את 'ממכר' ואת השירים שיצאו אחריו".

תגובות