מלאכית: רן דנקר ויעל שלביה מאוהבים בקליפ חדש. מתוך אינסטגרם

מלאכית: רן דנקר ויעל שלביה מאוהבים בקליפ חדש

אחרי עומר אדם, מגיע תורו של רן דנקר להצטרף לפרויקט "המחברת של אליה". הבוקר (א') דנקר משחרר שיר בשם "מלאכית", בליווי קליפ שמככבת בו לא אחרת מהדוגמנית והשחקנית יעל שלביה

לפני מספר חודשים נחשפנו לפרויקט חדש במוזיקה המקומית בשם "המחברת של אליה". מאחורי הפרויקט עומד אליה רוסיליו, היוצר של "שני משוגעים" ושל עוד הרבה להיטים גדולים. לאורך הפרויקט אליה יארח אמנים מובילים שישירו שירים אוטנטיים שמספרים את סיפור חייו דרך השקפת עולמו הייחודית. ראשון המשתתפים היה עומר אדם עם השיר "השתגע העולם" והיום (א') מגיע תורו של רן דנקר להשתתף ביוזמה עם סינגל חדש בשם "מלאכית". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדובר בשיר שקט ומאוד מרגש המדבר על פרידה קשה. אליה מתייחס לפגיעה שהרגיש כאשר הוא נפרד "מהמלאכית" שלו. השיר ממש מתאר את ההרגשה המוכרת של לב שבור. הסינגל מלווה בקליפ בו מככבת הדוגמנית, השחקנית והחיילת הטרייה יעל שלביה.

 

הסינגל ממשיך את הקו המוזיקלי של שני השירים שכבר יצאו בפרויקט, הנגיעה בסגנון האותנטי בהם ממש אפשר לשמוע את צלילי הגיטרה המתנגנת ברקע. אנחנו כבר מחכים לשמוע את שיתופי הפעולה העתידיים בין אליה לאמנים אחרים שאמורים לכלול את הפרויקט, כמו עדן בן זקן, אייל גולן, שירי מימון ועוד. אבל עד אז, אנו לחלוטין נהנים מהלהיט המסתמן של דנקר, שלגמרי פתח לנו את השבוע בצורה מעולה. אם אתם בעיצומו של התגברות מפרידה ומתמודדים עם לב שבור (ותכל'ס? גם אם לא) - זה בדיוק בשבילכם.

© רפי דלויה

 

תגובות