דרך חדשה? תובל שפיר משחרר סינגל בכורה. צילום מסך מיוטיוב

דרך חדשה? תובל שפיר משחרר סינגל בכורה

הכוכב האהוב נמצא על מסך הטלוויזיה, התיאטרון והקולנוע כבר למעלה מ-15 שנה וכעת הוא סוף סוף פונה גם לתחום המוזיקלי ומשחרר היום (שלישי) את סינגל הבכורה שלו

כבר למעלה מ-15 שנים שתובל שפיר נמצא בתודעה הציבורית, משחק ומגלם דמויות שונות על מסך הטלוויזיה, התיאטרון והקולנוע. נדמה כי בשנים האחרונות מתרכז שפיר בתפקידים שעושים לו טוב אבל הוא הקפיד להישאר בעולם המשחק. היום (ג') הוא מפתיע ומשחרר לראשונה סינגל מוזיקלי ראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

אז נכון, שמענו את תובל שר בעבר בין אם זה בפסטיגל או במופעים אחרים, אבל הוא מעולם לא רמז על הרצון לקריירה מוזיקלית. בניגוד לאליאנה תדהר לדוגמא, חברתו ובת זוגו הטלוויזיונית, שהופיעה לאורך השנים בפרויקטים מוזיקלים ולאחרונה גם היא שיחררה את הסינגל הראשון שלה, שפיר מיעט לגעת בנושא הזה ,אך כעת מבטיח אלבום EP מיוחד שיצא בחודשים הקרובים.

את סינגל הבכורה של הכוכב האהוב, "תחזיק עוד קצת", הוא כתב בעצמו והלחין ביחד עם ליאור ניר ויונתן ויינרייך ובכך הוא לא מראה לנו רק את יכולות השירה שלו, אלא גם את הצד היוצר, האומנותי שכל כך חשוב לו. מילות השיר הן מילות עידוד ומתן אופטימיות למי שככל הנראה איבד מעט את דרכו - לא לוותר, להמשיך עוד קצת, להחזיק עוד קצת.

ב"פול גז"
ב"פול גז" © דויד סקורי בבר, באדיבות yes
תגיות
תגובות