זמר מן המניין: שגיא ברייטנר בעוד צעד לעבר הקריירה המוזיקלית. שי כהן ארבל

זמר מן המניין: שגיא ברייטנר בעוד צעד לעבר הקריירה המוזיקלית

במשך השנים שגיא ברייטנר הוכר לנו כשחקן, מנחה ו'ביטבוקסר', עד לפני כחודש, כשהוציא את סינגל הבכורה שלו "סוף ההצגה" וקיבל את הטייטל החדש בתור מוזיקאי. ברייטנר ממשיך את צעדיו הראשונים אל תוך הקריירה המוזיקלית, כשהוא משחרר הבוקר (א') סינגל שני בשם "כח הכבידה"

כמה כיף לפתוח את השבוע עם שיר חדש, נכון? אבל עוד יותר כיף כשזה מגיע מבן אדם מיוחד, זמר צעיר וחדש בעולם המוזיקה, שלמרות שכעת זהו רק השיר השני שלו - אנחנו כבר צופים את זה שהוא הופך להיות זמר מוערך במוזיקה הישראלית. אנחנו מדברים כמובן על שגיא ברייטנר, שמוציא הבוקר (א') את הסינגל השני והחדש שלו, העונה לשם "כח הכבידה". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סינגל הבכורה שלו "סוף ההצגה" הציגו לנו יכולות מדהימות של ברייטנר. סוף סוף זכינו לטעום מן היכולות המוזיקליות שלו, והפעם לא רק ביטבוקס, אלא ההפך לגמרי. בשיר הראשון שלו נחשפנו ליכולות הכתיבה שלו, ההלחנה וכמובן שהשירה. אך מעבר לכך, נחשפנו לראשונה לשנינות, לחדות, למשחקי המילים שהשאירו אותנו פעורי פה. לאחר תוצאה כזו מדהימה בסינגל הראשון הציפיות מההמשך היו רבות. כעת, כבערך חודש אחרי, הזמר משגר אלינו את הסינגל השני שלו, והאמת? אין לנו מילים. 

 

 את "כח הכבידה" כתב ברייטנר לפני שמונה חודשים, כשנסע לחופשה בפילפינים. השיר מדבר על התמודדות, פגיעה ומדבריו של ברייטנר - הוא גם נכתב מתוך כאב אמיתי. אם הסינגל הזה נשמע לכם מוכר, זה כי כבר שמעתם אותם בעבר, בסטורי שלו. הוא העלה אותו מוקלט מתוך האייפון שלו, ומאז התגובות המחמיאות לא מפסיקות להגיע. הזמר החליט לקחת את התגובות שלכם צעד אחד קדימה - והפך אותו לשיר באופן רשמי. אנחנו פשוט מודים לו על זה כל כך. למה? כי השיר לגמרי עמד בציפיות שלנו.  

© עדי בורוכוב

"העלתי אותו לסטורי, מוקלט מהאייפון על איזה ביט שמצאתי והתגובות שלכם היו מדהימות. מאז אני מקבל עליו המון שאלות על מתי והאם הוא יצא ואפילו קאברים. השיר הזה הוא גם התחלת החיבור שלי ושל רובי פאייר, המפיק המדהים שלי, שאהב את השיר בסטורי ומשם הפרויקט שלנו נולד והתחלנו לעבוד ביחד. השיר הזה העביר אותי תהליך עמוק ואני מקווה שתקחו ממנו גם חלק. תודה על התמיכה", כך שיתף ברייטנר בתחושותיו על הסינגל החדש. 

 
תגובות