4 שנים לגאליס: הסינגלים של כוכבי הסדרה. צילום: פיני סילוק

4 שנים לגאליס: הסינגלים של כוכבי הסדרה

לכבוד ארבע שנים לסיומה של "גאליס" על מסך הטלוויזיה, החלטנו לאסוף את הסינגלים שהוציאו כוכבי הסדרה במרוצת השנים • תתכוננו, זה ממכר! #גאליסלנצח

מסתבר שכוכבי "גאליס" לא מצטיינים רק במשחק, עם השנים כמה מכוכביה החליטו להתנסות גם בעולם המוזיקה באופן מקצועי ולשחרר סינגלים. לכבוד ארבע שנים בדיוק מאז הסוף של הסדרה, הכנו כתבה מוזיקלית מיוחדת!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

אליאנה תדהר

דני הנצחית שלנו, הלוא היא אליאנה, תמיד הצטיינה במוזיקה ותמיד חלמנו שהיא תשחרר משהו מוזיקלי רשמי. אחרי כמה דואטים עם לי בירן, שירי פסטיגל ומופעים - בחודש שעבר היא אכן עשתה זאת ושחררה את סינגל הבכורה שלה - "ממכר" שהציג אותה גם בפן הבוגר יותר.

 

תובל שפיר

מדני נעבור אל יונתן שלנו, או יותר נכון - המיועד! גם תובי האהוב הפגין יכולות מוזיקליות במשך שנים, אך בכל זאת הופתענו כשהחליט לשחרר השבוע סינגל ראשון (אותו כתב והיה שותף בהלחנתו) ואף הצהיר שהסינגל יהיה חלק ממיני אלבום שיצא בקרוב! לשיר קוראים "תחזיק עוד קצת" והוא לגמרי מאפיין את שפיר. רק נזכיר כי בעבר כתב יחד עם דניאל ליטמן ואדיר גץ את השיר של גץ - "בדיוק כמו שהיא". 
 

 שירן סנדל

יולי הייתה כוכבת מאז ומעולם ולכן זה גם התבקש ששירן המגלמת אותה, תוציא איזה שיר מפוצץ וזה אכן קרה. סנדל הוציאה לפני כשנתיים שיר פופ קצבי וכייפי שנקרא "בוא תישאר איתי פה" והראתה ניצנים של קריירת פופ מבטיחה. אבל עד כה מדובר בסינגל היחיד של הכוכבת ובאירוח שלה אצלנו ב"א' עד ת'" סיפרה כי היא רצתה להתנסות ולא מצאה חומרים מספיק טובים כדי להמשיך את הקריירה המוזיקלית, אך לא שללה חזרה לשם בעתיד.
 

נוה צור

בשנים האחרונות נוה צור, הלוא הוא הוגו, נראה כמו ראפר של ממש ובצדק, גם קריירת הראפ שלו נראת טובה במיוחד. צור אומנם שחרר כמה וכמה שירים, אך אנחנו מודים המועדף עלינו הוא "נ.ו.ה" המתייחס לשמו. הסמל המזוהה עם צור הוא מפתח (אותו עונד גם כשרשרת) ובקליפ לשיר מככבים חבריו מ"גאליס" - עומר דרור ושירה נאור.

בן רביד

את אודי המקסים שנלחם על חפותו גילם בן רביד. גם רביד האהוב החליט להתנסות בעולם המוזיקה ושחרר סינגל אחד בשם "אם את הולכת לי". עובדת טריוויה מעניינת: את הקליפ לשיר, אשר הורכב מסרטוני מעריצים, הפקנו לו ב"פרוגי". נוסטלגיה!
 

מיטל מיכאלי

לאורך כל הקריירה שלה, מיטל מיכאלי נעה בין עולם המוזיקה לעולם המשחק. לכן, בדומה לרוני דלומי (לא שכחנו אותה!) תוכלו למצוא ברזומה שלה לא מעט סינגלים מקוריים ומקסימים!
 

שגיא ברייטנר

בזכות פריצתו ברשת גילינו את שגיא ברייטנר שהוכיח שהוא גם שחקן מוכשר. ברייטנר/ביטבוקס הצטרף בעונה השישית כמורטון משבט הפראים והפתיע בגדול. עוד הפתעה גדולה היא מצידו של השחקן אשר שחרר לאחרונה את סינגל הבכורה שלו - "סוף ההצגה" שזוכה לביקורות מעולות ופותח את הקריירה המוזיקלית שלו.
 

יונית טובי

זוכרים את דנה? אז יונית טובי אשר גילמה אותה וגרמה ללא מעט בלאגן על גבה בעונה שלה, היא גם זמרת מוכשרת ואת סינגל הבכורה שלה (שהושמע לראשונה אצלנו), "אותו הירח", היא שחררה ב-2016, רגע לפני ש"גאליס" הסתיימה לנצח.
 

גיא זו ארץ

המנהל הבלתי מעורר של המחנה. זו ארץ, שתפקידו ב"גאליס" הזכיר לנו את תפקידו ב"הישרדות" כמנחה, מנהל גם הוא במקביל קריירת מוזיקה, לרוב עם אחיו רועי. בין כל הלהיטים החזקים של גיא, אנחנו מודים שהמועדף עלינו הוא הדואט המרגש עם אשתו, יעל בר זוהר, שליווה את העונה הקודמת של "הישרדות" ונכתב על המרחק ביניהם בתקופות שהוא שם. מרגש מאוד!
 

עודד פז

מודד גילם את הסוכן הממולח והמוזר של יולי סער ומסתבר שהוא גם טאלנט בפני עצמו. מודד שחרר לא מעט סינגלים משעשעים לערוץ היוטיוב שלו ואחד מהם הוא "שחרר" בו שיתף פעולה עם דורון ביטון (שגם השתתף ב"גאליס") וקטריקס!
 

נוי והדר

למרות שהאחיות התאומות של דורי התחלפו כמעט מדי עונה, בעונות הראשונות היו אלה נוי והדר שגילמו את אחיותיו ואי אפשר לשכוח את הלהיטים שלהן באותה התקופה כשהבולט ביניהם שמתאים גם לעונה הנוכחית הוא "קיץ בים".
 
תגובות