סיכומוזיקלי: אנה זק מחליפה את בן אל. אינסטגרם

סיכומוזיקלי: אנה זק מחליפה את בן אל

עוד שבוע הגיע לסיומו, עוד מלא הנחיות קורונה שמשתנות בכל רגע, ועוד ים זמן פנוי לשבת על הספה ולשמוע את כל החידושים הכי מעניינים שקרו השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: להקת טיק טוק גירלז בסינגל חדש ועדן חסון פורט לנו על כל מיתרי הלב

אז גם השבוע הזה הגיע לסופו, וכמו בכל שבוע - האמנים הישראלים לא נותנים לשום קורונה לעצור אותם, וממשיכים להוציא שירים חדשים בכל הכוח. אז לקראת הסופש שבפתח, קחו לעצמכם כמה רגעים של כיף עם כל הסינגלים הכי חדשים ומרעננים שיצאו בשבוע האחרון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בר - חוץ מהזמן

שם חדש יחסית במוזיקה הישראלית הוא בר אלפנדרי, או בקיצור - בר. השבוע משחרר הזמר הצעיר את הסינגל השני שלו בשם ״חוץ מהזמן״ שהוא עצמו כתב והלחין. השיר מלווה גם בקליפ קיצי וכיפי, שתכלס כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות ממש בתוכו עכשיו. אנחנו אהבנו וכבר משננים את המילים, ובעיקר לא יכולים לחכות כבר לסינגל הבא.

 

כפיר צפריר מארח את קרן קריספיל - לא הכל מסתדר

אחד הזמרים שאנחנו שומעים עליהם לאחרונה יותר ויותר הוא ללא ספק כפיר צפריר שמשחרר השבוע סינגל חדש, והאמת שכבר ממש חיכינו. ״לא הכל מסתדר״ הוא השיר החמישי מתוך מיני אלבום הבכורה של צפריר, וכמובן שגם את הסינגל הזה כתב והלחין בעצמו. הפעם הזמר מארח יחד איתו בשיר זמרת נוספת (ומוכשרת!) בשם קרן קריספיל, ממנה כבר שמענו מספר פעמים בעבר. אם אתם שואלים אותנו, חד משמעית מדובר בלהיט!

טיק טוק גירלז - יולו

להקה שבנויה כולה מבנות - רוני סורול, ליה ממן, ג׳ואל, אן בן ציון ונועה עמבור. ביחד הן להקת ה״טיק טוק גירלז״, והשבוע הן משחררות סינגל בשם YOLO. על המילים והלחן אחראיים ניב מנור ומאור לנדאו, וגם מלווה קליפ מושקע לגמרי. הבנות מצטרפות לגל כוכבי הטיקטוק שמנסים את מזלם גם במוזיקה, וזה לחלוטין הזמן שלכם לקבוע אם הן יצליחו לעשות את זה או לא. 

שווה האזנה

עדן חסון בביצוע אקוסטי

לפני כחודש שחרר הזמר עדן חסון את הסינגל ״שבועיים״, שהספיק מאז לצבור כבר מעל לשניים וחצי מיליון צפיות, ולהיכנס לכולנו ללב ולפלייליסט. השבוע פרסם הזמר בחשבון האינסטגרם שלו ביצוע אקוסטי שלו לשיר, רק הוא והגיטרה, ונראה לנו שבאותו רגע הוא המיס אותנו סופית. שרק ימשיך להעלות עוד כאלה!

שירה מרגלית בקאבר לאלה לי

אם יש זמרת שלא נפסיק בכל פעם מחדש להתרגש ולהיות מופתעים ממנה, זו ללא שום צל של ספק שירה מרגלית. הפעם מפרסמת השבוע מרגלית בחשבון הטיקטוק שלה קאבר לשיר ״זוט עני״ של אלה לי להב ולוקחת אותו לגמרי למקום שלה, ומצליחה לעשות זאת בענק (אפילו עם מיתר קרוע). אנחנו מכורים לגמרי ואהבנו, ושוב פעם אהבנו!

 

האיחוד של אנה זק, סטטיק וג׳ורדי

השבוע התאחדו להם אנה זק, סטטיק ומפיק העל ג׳ורדי לסרטון קצר שלגמרי משקף את התקופה האחרונה. אז במקום הוואנה-חרבנה. תכלס, אנחנו לגמרי מסכימים איתם.

כרקוקלי ודנה פרידר

כמו בכל שישי, גם הפעם צמד האחיות הכי מוכשר שיש, כרקוקלי, מארחות זמרת לביצוע אצלן בסלון במסגרת הפרויקט שלהן ״שבת חברות״. הפעם זוהי לא אחרת מאשר דנה פרידר, ואין ספק שהשילוב בין שלושתן יוצר ביצוע שאנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לשמוע. יש לנו תחושה שאנחנו הולכים לשמוע את זה בלופים לאורך כל הסופ"ש!

תגובות