״היה שווה לחכות את הזמן הרב הזה״: זוכת דה וויס בסינגל בכורה. זהבית לגאלי

״היה שווה לחכות את הזמן הרב הזה״: זוכת דה וויס בסינגל בכורה

לפני קצת יותר משנה פרצה לחיינו בסערה כאשר הייתה אחת המתמודדות הבולטות בתכנית ״דה וויס״ ולבסוף גם זכתה במקום הראשון. עד היום הזמרת לא מפסיקה לקבל אהבה ותגובות חיוביות מהקהל שמחכה לשירים משלה, והבוקר (ג׳) שחררה סוף סוף הזמרת עמית שאולי סינגל בכורה בשם ״לתפוס אותי״. בראיון עם עמית היא סיפרה לנו על העבודה על השיר, המחשבה האם לשחרר בכלל סינגל באנגלית והקשר עם המנטור עברי לידר

אם צפיתם בעונה האחרונה של התכנית ״דה וויס״ ישראל, אנחנו יותר מבטוחים שגם לכם אחת המתמודדות שלא יוצאות מהראש מאז היא עמית שאולי. הזמרת הצעירה והמוכשרת שנתנה ביצועים בלתי נשכחים בכל תכנית מחדש, וגם זכתה במקום הראשון, משחררת היום (ג׳) סוף סוף את הסינגל ״לתפוס אותי״ - הסינגל הראשון שלה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את הסינגל ״לתפוס אותי״ כתב והלחין גיל ויין, ועל ההפקה המוזיקלית אחראי אריאל טוכמן. עמית סיפרה לנו כי ״תהליך העבודה על השיר לא היה פשוט, חיפשנו לא מעט זמן כיוון שיתאים לי וירגיש נכון״. עוד מוסיפה כי ״ברגע שגיל ויין ניגן לי את השיר בפעם הראשונה ידעתי שיש שם משהו אחר, הרגשתי ישר חיבור, וכשאריאל טוכמן הצטרף הוא הוסיף מלא צבע לשיר ולקח אותו לכיוון כל כך לא צפוי ומגניב, עד שבסוף הרגשנו שזה זה״. 

 

כמובן שאי אפשר להתעלם מהעובדה שהפריצה הראשונית הגיעה בתכנית "דה וויס", שם כל הביצועים שלה היו באנגלית ללא אף ביצוע אחד בעברית. ״עברה לי מחשבה כזאת שאולי הסינגל הראשון צריך להיות באנגלית, אבל היה לי גם רצון מאוד גדול לחשוף את הצד הזה של העברית ואני בעצמי רציתי להיחשף אליו יותר״. על המנטור שלה בתכנית, עברי לידר, סיפרה לנו כי ״הוא היה מנטור מדהים וראיתי בו סוג של השראה. הוא נתן לי הרבה ביטחון בתכנית, בעיקר לקראת הסוף כשהרגשתי המון לחץ. אני יודעת שאם אצטרך ממנו עזרה אני תמיד יכולה לפנות אליו״.

כזכור, הזכייה של עמית בתכנית הייתה לפני יותר משנה. ״לא מעט אנשים (וגם אני) חשבנו שאוציא שיר ישר אחרי זה״, אך מספרת שתוך כדי התהליך היא הבינה שלפעמים לוקח זמן ליצור משהו טוב ששלמים איתו ומאמינים בו. ״אני לגמרי יכולה להגיד שהיה שווה לחכות את כל הזמן הזה״.

 

לשיר מצורף גם קליפ מיוחד - ״תמיד אמרתי שאני רוצה משהו אפל ואפילו קריפי. כשדיברתי עם לירן סגל הבמאי הוא הבין את הראש שלי והציע תסריט מטורף״. את המסר של השיר עמית אומרת שכל אחד יכול לקחת למקום שלו. ״המסר האישי שלי בשיר הוא לקבל את העובדה שיש מצבים בחיים שאולי מבחוץ הכל נראה טוב ויפה, אבל מבפנים אנחנו מרגישים שמשהו סוגר עלינו ושלא באמת טוב לנו, אבל אנחנו לא מסוגלים לראות את זה. למשל בזוגיות. רציתי להראות בשיר איזשהו כוח מצידי, שגם אם אני הכי אוהבת בעולם אבל סובלת בקשר, אני מספיק חזקה כדי לשחרר״.

 כששאלנו את עמית מה נראה ממנה בהמשך ענתה לנו כי ״יהיו גם דברים באנגלית, אבל אני   עדיין בתחילת הדרך. אני מקווה להתנסות בכמה שיותר כיוונים ולחדש לעצמי״.
תגובות