סיכומוזיקלי: בניה ברבי בסינגל ממכר, לי בירן מעדכן גרסה. אינסטגרם, שי פרנקו

סיכומוזיקלי: בניה ברבי בסינגל ממכר, לי בירן מעדכן גרסה

החג ממשיך גם אל תוך סוף השבוע. אז אמנם יש עוצר לילי, אך זה לא מה שימנע מאיתנו לשמוח או פשוט לחגוג לבד עם המשפחה עם מוזיקה חדשה ומעולה שיצאה במהלך השבוע. הפעם: ישי ריבו מרגש כתמיד, אביחי הולנדר סוחף אותנו שוב, ועדכון הגרסה של לי בירן

אנחנו מקווים שכולכם הספקתם להתחפש השבוע, ולאחר התחפושות ומשלוחי המנות, סוף השבוע הוא הזמן המושלם לשבת ולהירגע, וכמובן לשמוע את כל המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע. השבוע קיבלנו הרבה שירים חדשים שנכנסו היישר את הפלייליסט שלנו, וגם עמוק ללב שלנו. מסינגל חדש וממכר ליוצרת שקד מולכו, דרך עומרי סבח שכובש אותנו ועד להקת שלווה האהובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


בניה ברבי - עכשיו

אחד האמנים המובילים בתעשיית המוזיקה בישראל הוא ללא ספק בניה ברבי. בכל שיר שמוציא הוא גורם לנו להתאהב בו מחדש, וכמובן שזה קרה גם פעם עם השיר "עכשיו". את השיר כתב אבי אוחיון והלחין יחד עם מתן דרור, שגם עיבד הפיק את השיר יחד עם ברבי עצמו. השיר מתאר מערכת יחסים בין בני זוג, שבעקבות הקורונה מערכת היחסים התחזקה והשניים למדו להכיר אחד את השני טוב יותר. הקליפ צולם על ידי בניה ושיר בת זוגו, בטיול שערכו מסביב לעולם במשך שלושה חודשים. פייר? התמכרנו לשיר ולא יכולים לחכות לשמוע עוד!

לסיכום: לא מפסיקים להאזין!

 

ישי ריבו - סיבת הסיבות

זו הייתה שנה לא פשוטה עבור ישי ריבו. נגיף הקורונה פרץ בעיצומו של סיבוב הופעות, ובנוסף הספיק גם לחלות בקורונה ולהחלים. השבוע שחרר הזמר סינגל חדש בשם "סיבת הסיבות", שיר כיפי ומשמח שנותן לכולנו את התקווה הקטנה הזו שעוד רגע והחיים שלנו יחזרו לעצמם. את השיר כתב ריבו והלחין יחד עם מאור שושן, יחד גם אחראיים על ההפקה המוזיקלית. גם הקליפ המיוחד מראה לנו שפשוט אין על ישי ועל המוזיקה היחודית רק לו שהוא יוצר.

לסיכום: אוהבים אותו כל כך!

 
 

אביחי הולנדר - בלתי מנוצח

לפני כשלושה חודשים אביחי הולנדר ריגש מדינה שלמה כששחרר את הסינגל "לא נרגע", והנה הוא כבר עושה זאת שוב עם סינגל חדש ששחרר השבוע. את השיר "בלתי מנוצח" כתב והלחין הולנדר והפיק גלעד שמואלי. כפי שהתרגשנו בסינגל הקודם, כך גם הפעם אנחנו פשוט לא יכולים להישאר אדישים לטקסט החזק ולקול הנוגע שלו. הקליפ בנוי כולו מצילומי אולטרסאונד אותנטיים של עובר ברחם אימו, וחלק מהצילומים הם של אשתו ובתו. יש לנו תחושה כי אביחי הולנדר הולך להיות אחד השמות הכי חזקים במוזיקה, ושזה רק עניין של זמן עד שלא יהיה אחד שלא יכיר אותו ואת המוזיקה שלו.

לסיכום: לא מפסיק לרגש.

 
 

עומרי סבח - למה לא אנחנו

עומרי סבח המוכשר פותח את שנת 2021 עם סינגל חדש ומשוגע! את "למה לא אנחנו" כתב והלחין בעצמו, והפיק צאלון בוחבוט. בחשבון האינסטגרם שלו כתב ושיתף - "כל כך הרבה שנים שאני עושה מוזיקה, כל כך הרבה דברים שמעתי בדרך, ומה שבטוח זה שלמדתי דבר אחד מכל הדרך הכל כך קשה הזו שלי והוא - לא משנה מה, תמיד אהיה נאמן ליצירה והאומנות שלי". אנחנו התרגשנו ועל הדרך גם התמכרנו לסינגל החדש והיפה הזה. אם לא שמעתם אותו עדיין, עכשיו זה לגמרי הזמן.

לסיכום: אמן מדהים.

 
 

להקת שלווה - הרימי עיניים

להקת שלווה הכל-כך אהובה עלינו שהכרנו לראשונה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", שחררה השבוע סינגל בשם "הרימי עיניים". את השיר כתב משה קלוגהפט והלחין אלנתן שלום, ועל ההפקה מתן דרור. הקולות המרגשים של ענאל ודינה חודרים לנו עמוק לנשמה, וכמובן גם כל שאר חברי הלהקה שפשוט יוצרים יחד הרמוניה מושלמת. השיר נכתב לאחד ולקרב לבבות של האנשים השונים בחברה, ובמציאות שלנו, היופי הוא שכל אחד יכול לבוא לידי ביטוי. השיר לא סתם יצא דווקא עכשיו - חודש ׳פברואר יוצא מן הכלל׳ מעודד שילוב בעלי מוגבלויות בקהילה. אהבנו והתרגשנו!

לסיכום: מדהימים כרגיל.

 
 

אברהם דה קרבליו - I won’t let you go

אם אברהם זה קרבליו מוכר לכם, זה בגלל שגם הוא היה אחד המתמודדים הכי בולטים ואהובים בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בשנת 2019. אז חיכינו וחיכינו והשבוע זה סוף סוף קרה, ואברהם שחרר את הסינגל הראשון שלו - “I won’t let you go”. את השיר כתב והלחין אברהם יחד עם בן זוגו אור, ועל ההפקה דור דקל וגיא קחלון. השיר מלווה בקליפ מושקע שצולם בניו יורק, עליו עבד צוות של אמנים בינלאומיים חזקים במיוחד. אנחנו כל כך אוהבים את הקול היפה והעוצמתי שלו, ובטוחים שמכאן הוא רק ימשיך לעלות.

לסיכום: סוף סוף סינגל ראשון!

 
 

גל קופר - שתיקה אחרת

טוב, תרשו לנו לפתוח בוואו! אנחנו שמחים להכיר לכם את הזמרת והיוצרת המדהימה גל קופר ששחררה השבוע סינגל בכורה עוצר נשימה. את "שתיקה אחרת" כתבה קופר עצמה על שני אנשים שהשתיקה היא המצב הטבעי שלהם, והדרך לתקשורת יכולה להיות ארוכה ומורכבת. "השיר מדבר על סיטואציה בה יותר קל להתקבע על הספה, לשים בצד את המילים ולהמשיך לשתוק מול הטלוויזיה". על ההפקה אמון בן עשב, בן זוגה של גל, שהפיק גם את כל אלבום הבכורה שלה שיצא בעתיד. אי אפשר שלא להתאהב בקול היפה והכל כך מיוחד שלה, ואנחנו כבר מחכים לשמוע את השירים הבאים.

לסיכום: מיוחדת ומרגשת.

 
 

שקד מולכו - לא שלנו

זמרת ויוצרת מדהימה שנתקלנו בה השבוע היא שקד מולכו, ששחררה סינגל בשם ״לא שלנו״, אותו כתבה והלחינה והפיק אריאל טוכמן. שקד מספרת כי היא כתבה את השיר בחלקים - "כל רגע יצר משפט או כמה משפטים, ובסוף כשישבתי על הפסנתר הבנתי שהם כולם נועדו להיות שיר אחד שלם". מה שבטוח - כל החלקים ללא ספק יצרו שיר אחד שלם ומושלם. הכי הכנסנו לפלייליסט, ואנחנו הולכים להמשיך לעקוב אחרי הזמרת המדהימה הזו ואחרי המוזיקה שהיא משחררת.

לסיכום: מתנגן אצלנו בלופים.

 
 

רפאל אלוש - לכבוש את החיים

השיר "לכבוש את החיים" של הזמר רפאל אלוש יצא רק לאחרונה, ואפשר להגיד שאנחנו כבר לגמרי מכורים. את השיר כתב והלחין הזמר יחד עם נריה קרמר, ועל ההפקה המוזיקלית תום גולדשטיין ושביט דרמר. השיר משלב גם קטע בצרפתית, מה שמדגיש את היחודיות של הזמר ומבדיל אותו מהאחרים. אלוש מספר בחשבון האינסטגרם שלו כי בקרוב יסיים את שירותו הצבאי: "היה לי רק דבר אחד בראש שעובר אצל כל חייל שהולך להשתחרר - הדחף לכבוש את החיים ולהאמין שאפשר". אהבנו מאוד ומאחלים לו המון בהצלחה!

לסיכום: אותנו הוא כבר כבש!

 

שווה האזנה

לי בירן - לרקוד כשעצוב 2.0

לפני חודש בדיוק שחרר לי בירן את הסינגל "לרקוד כשעצוב". השבוע שחרר לי גרסה חדשה וקרא לה "לרקוד כשעצוב 2.0". באינסטגרם שלו כתב - "עדכון גרסה הוא מונח שאנחנו מכירים בהקשר טכנולוגי, אבל גם אנחנו, כמו הניידים והמחשבים שלנו, מעדכנים גרסה על בסיס יומי. משדרגים את עצמנו". עוד הוסיף: "הרגשתי שאני חייב לעצמי עוד גרסה לשיר הזה. גרסה אחרת ואינטימית אך עם זאת אחת שמדגישה את גודל הכאב שיש בשיר". אנחנו הכי שמחים על עדכון הגרסה הזה, ועוד יותר שמחים שעכשיו יש לנו עוד שיר להאזין לו.

 
 

 

תגובות