נסגר עליהם הים: הקליפים שנגנזו ולא יצאו החוצה. יוטיוב, שי תמיר

נסגר עליהם הים: הקליפים שנגנזו ולא יצאו החוצה

אנחנו שומעים לא מעט על אומנים שגונזים שירים, מכל מיני סיבות שונות, אבל מסתבר שיש גם תופעה של גניזת קליפים. לקראת פסח אספנו עבורכם את הקליפים שלא הצליחו לעבור את הסלקציה ולצאת לאור

בין אם זו אנה זק או הארי סטיילס, האמנים מאוד בררנים במה שהם מוציאים לקהל שלהם, מכל מיני סיבות שונות, לעיתים כדי להגן מפני תכנים שפחות יתאימו אליהם, או פשוט מפני שלא אהבו את התוצר הסופי, לפניכם רשימה של השירים שאת הקליפים שלהם לא זכינו לראות. 

עוד בערוץ המוזיקה:

Two Ghosts 

השיר הזה של הארי סטיילס היה אמור להתלוות בקליפ מושקע, שכבר צולם ונערך ואף הודלפו ממנו תמונות שגרמו לקהל לחכות לו בקוצר רוח. אך מסיבות שלא ברורות עד היום הקליפ לא יצא לאור והקהל נותר מצפה. 

 

בחורים יפים 

השיר אמנם יצא לא מזמן כחלק מאלבום ה-EP של אנה זק, אבל הקליפ שליווה אותו נגנז. אנה הסבירה בפוסט באינסטגרם שלה כי הרגישה שבגלל התקופה הרגישה של ההטרדות המיניות הקליפ יכול להתפרש בצורה שתפגע במישהי והיא לא רוצה שזה יהיה המצב. 

 

 Infinity 

כנראה שהארי סטיילס מאוד בררן במה שהוא משחרר החוצה, כי קליפ נוסף שלו נגנז שהיה חבר בלהקת וואן דיירקשן. חברי הלהרה דיברו מספר פעמים על הקליפ ועל כך שאין סיכוי שישחררו אותו לעולם והשאירו את המעריצים מסוקרנים. 

 

אובלאדי אובלאדה

לא, לא מדובר על השיר המוכר של הביטלס, אלא על הגרסה העברית שתורגמה ע"י אריק איינשטיין והותאמה אליו ואל חבריו. לשיר צולם גם קליפ, עוד לפני שהדבר היה נהוג. אך הקליפ נגנז ולא זכה לראות אור. 

 
תגובות