עושה שלום: הקליפ החדש של איזי שצולם בדובאי. משה נחמנוביץ

עושה שלום: הקליפ החדש של איזי שצולם בדובאי

לפני מספר שבועות הוא נסע לדובאי עם עוד מובילי דעת קהל רבים, וחזר משם עם סינגל חדש ואפילו קליפ מרהיב שצולם הישר שם. הבוקר הוא אצלנו, והוא שונה ומיוחד

  1. קבוצה גדולה של כוכבים, זמרים, כוכבי רשת וסלבס (ליאל אלי, עידו דנקנר, מעיין אדם ועוד) נשלחו אל דובאי, מתוכם גם איזי, וזאת על מנת לקחת חלק בכנס ראשון מסוגו. וכשהמשלחת הישראלית חזרה - איזי חזר גם עם פרויקט מוזיקלי חדש, בשם "בייגלה", וכל זה לצד קליפ מטורף שגצולם במדבר של דובאי. בכישרון רב ובפשטות המיוחדת לו איזי מחבר בין עולמות מוזיקליים ומלכד סביבו קהלים שונים, ובכל שיר ממציא את עצמו מחדש ומביא פן אחר שלו. 

    עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"השיר נוצר במהלך תקופת הקורונה באותה התקופה העברתי סדנאות של כתיבה בזום לחברה שרצו לקבל כלים בכל מה שקשור לכתיבה, יצירה, פריסטייל, איך לבחור את הביט נכון. דברים שלמדתי מהניסיון שלי מתעשיית המוזיקה ואחד ראשי פרקים שהיה בסדנא זה האם יש לך את הבייגלה - את הדבר הזה  שנחוץ לך כדי להצליח בתעשיית המוזיקה. הסתכלתי על המילה הזאת במצגת והתחלתי לג'מג'ם את ההוק "יש לי את הבייגלה" וככה השיר נכתב במהלך אותו סשן במהלך הקורונה. הקליפ נוצר בדובאי בצורה מאוד ספונטנית. הכרתי שם צלם שבא כחלק מהמשלחת כצלם סטילס והיה בינינו חיבור ממש טוב. שלחתי לו את השיר באותו הלילה ולמחרת כבר התחלנו לצלם בכל מיני לוקיישנים מגניבים וזה מה שיצא", כך סיפר איזי על איך נולד השיר החדש, והוסיף "אני חושב על אותו הילד שישמע את השיר ויעוף עליו בבית וזה באמת יגרום לו להאמין שגם לו יש את הבייגלה". 

 
  1. נשלחת לדובאי ביחד עם עוד מובילי דעת קהל. איך הייתה החוויה? 

"החוויה היתה מהנה, קבלת הפנים מצד האמירתיים היתה מאוד חמה וגם היה כיף עם המשפיענים הישראלים. היינו קבוצה מגובשת שבאה לעשות כיף במטרה להכיר אנשים וליצור חברויות בינלאומיות ולהפוך את השלום עם דובאי לשלום בין אנשים ולא רק בין ממשלות. הופתעתי לגלות שדובאי היא מדינה שקיימת 49 שנה וכל כך מתקדמת ואנשים שם כל כך נחמדים ואוהבים אותנו את הישראלים".

 

תגיות
תגובות